Podcasts (Deel 1)

Ik heb de laatste tijd bij Teun en Gijs wel het gevoel dat ze het echt doen voor het geld ofzo. Weet niet of iemand hier petje af heeft, maar vond die van zaterdag echt mega chaotisch en ook dat ze dan letterlijk zeggen dat ze maar maximaal een uur hebben om het op te nemen omdat ze het in de pauze van Gijs’ voetbaldienst deden… idk

3 likes

Door de zoon van Paul de Leeuw ontdekt dat je podcasts versnelt kan afspelen in m’n app :sweat_smile: Kon zijn trage manier van spreken niet aan waardoor ik ernaar op zoek ging haha. Wat een contrast ook met z’n vader. (In de Eetgeheimen podcast van Miljuschka)

2 likes

Ik heb vanochtend naar twee podcasts een dm gestuurd en beide hebben heel leuke gereageerd! Bij televisië heb ik een formatje ingestuurd, dus die gaan jullie de volgende keer horen!

9 likes

Dit vond ik ook jammer, hij duurde ook maar 40 minuten ofzo. Overigens vond ik het gerommel van Gijs die koffie maakt op de achtergrond wel lekker kneuterig, maar de podcast zelf had van mij wel wat langer mogen duren.

4 likes

Ik vond dat rommelige juist grappig hahaha en hoe ze Yvon Jaspers gingen nadoen (of mag ik dit niet zeggen want what happens in de betaalde podcast stays in de betaalde podcast)

Edit: en kan nog steeds lachen om dat Gijs dan niet op het woord cabriolet kan komen en de hele tijd STEESJUN WEKUN in z’n hoofd heeft

1 like

Ik zit nu naar die aflevering te luisteren maar wat saaaai is deze zeg

2 likes

De rommeligheid in de extra podcast van Teun en Gijs was voor mij ook een reden om petje.af te annuleren. Ze namen (waarschijnlijk nu nog steeds) die extra dan telefonisch op maar daar zat dan een soort vertraging in bij de ander waardoor ze heel vaak door elkaar heen praatten. Dat kon ik niet meer zo goed hebben :grimacing:

Ik mis Makkelijke Eters deze week! Is één van mn lievelingspodcasts op het moment. Maar zag gisteren dat ze even op vakantie zijn. Jammer want kijk er altijd naar uit wat ze nu weer gaan behandelen haha. Overigens vind ik De Beste Smaak van Nederland ook leuk! (Zelfde categorie haha)

1 like

Ben helemaal into de mediameiden had niet gedacht dat ik t leuk zou vinden
Love de chips van de week, deze week proper sriracha mmmmm

5 likes

Ik vind ze echt geweldig!!! Was helemaal sip toen ze zeiden dat ze wel een zomerstop gaan houden. Alles wat ze zeggen vind ik grappig.

4 likes

Zo droog
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd

Welkom
Welkom

En al die dingen over Anita witzier echt hahahaha
(Heb gebingeluisterd dus wsl uit oude afleveringen)

4 likes

Volgens mij valt mediameiden wel in mijn straatje. Weet je toevallig welke aflevering leuk is om mee te beginnen?

1 like

Ik heb eerst 13 t/m 10 geluisterd
En daarna dacht ik nee ik ga bij 1 verder terug naar 10
En vandaag dus 14

Lol snap je t nog

2 likes

Ja ik vind ze ook tof! Heel fijn stemgeluid en lekker sarcastisch. Ik vind hun werk als redacteur ook heel interessant, dat had ik niet verwacht want ik kijk echt nooit tv. Vakvrouwen!

6 likes

Ik zou gewoon bij 1 beginnen, doet m’n vriend nu ook en dan krijg je echt meer de rubriekjes en terugkerende grappen mee

1 like

Steeds meer bekende Nederlanders dragen een pet.

7 likes

gefeliciteerd

3 likes

We beginnen met de rectificaties.

7 likes

Echt een heerlijke podcast. zo lekker sarcastisch en die rectificaties aan het begin @MevrWillem

@CloserToFine ik ben bij de eerste begonnen, dan weet je ook gelijk een beetje hoe ze elkaar kennen en wat ze doen!

1 like

Het is echt een trend om 50 te worden.

9 likes

Ik word enthousiast door deze droge berichten en ben vanavond ook begonnen aan De Mediameiden!

1 like