Podcasts (Deel 1)

Hahahaha ja ik moest al aan je denken :joy:

1 like

Misschien is de bundel Totaal ook wel wat voor je

19 likes

Ook heel leuk om aan anderen cadeau te geven!

8 likes

Voor slechts drie tientjes.

2 likes

Ik heb, omdat ik echt even niks anders meer had, weer even Man man man aangezet. Bij de meest recente heb ik toch wel weer paar keer moeten lachen!

Ben wel echt hélemaal klaar met die schijt Podimo app :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Hahahah Una Paloma sanchez met dr olifanteneieren ik ging weer echt helemaal stuk

7 likes

Wat is jullie lievelings podcast uitzending ever?
(oké mag ook wel meer dan één zijn)

3 likes

Oe leuke vraag! Het eerste wat in me opkomt, is de Decemberspecial van de eeuw van de amateur in 2018? 2019? Daarin waren o.a. Paulien Cornelisse en Aaf brandt corstius te gast. En ipv lootjes trekken met cadeautjes deden ze persoonlijke problemen met oplossingen. Beetje chaotisch maar wel grappig en een heel leuk idee.

9 likes

Jaa dat is een goeie!

Leuke vraag trouwens!
Ik vond deze erg mooi, ga er verder nog even over nadenken welke. Superleuk idee dit voor tips!

5 likes

De afleveringen van de Dickvoormekaarpodcast waar Nico Dijkshoorn of Wim Kieft te gast zijn!

namens heel Ajax FF :sweat_smile:

2 likes

Het eerste seizoen van Dying for Sex!

3 likes

Jaaaa allerbeste, leukste, grappigste en hysterische aflevering ooit

2 likes

Deze vind ik heeel fijn luisteren, heb hem al 4 x geluisterd daarom.

Deze, echt Meredith is zooo leuk, en die brief over je hoofd kaal scheren en dat zij zit van dooo it!! Echt genieten, die energie.

En deze omdat ik het zo’n vet idee vind om gewoon na te denken hoe een ideale wereld eruit kan zien (bv alle parkeerplaatsen omtoveren tot publieke buitenruimte en groen!). Heb echt genoten van die aflevering en het heeft me ook aan het denken gezet (sowieso een fijne podcast, vooral vanaf seizoen 2 als ze ook vrouwelijke hosts hebben)

4 likes

Oh ja de damn honey met Sylvana vind ik ook een hele fijne om te luisteren :heart:

1 like

Ja!! Deze was echt zo leuk

2 likes

Jaaaa. Ik wilde deze gaan zeggen maar scrolde alvast verder omdat ik wel hoopte dat ie al genoemd zou zijn :grin:
Zooo heerlijk.

8 likes

https://open.spotify.com/episode/1KtxsJF9IvO0Iqm0FrlZKm?si=PlW3znhlS2K-NRu2NKb_KQ deze omdat het zo’n absurd wtf verhaal is.

Het is een Volksjury aflevering. Kan iemand mij uitleggen hoe ik zo’n mooi voorbeeld krijg dat anderen ook hebben?

2 likes

Wat een leuk idee! Ik heb even gekeken, maar kan niet echt kiezen!

Ik was gisteren naar Gijs en Marcel in het theater en het was echt heel leuk! Ook echt een lange voorstelling en super veel gelachen.

8 likes

Dit is een andere favoriet! Zo geweldig hoe fanatiek en enthousiast zij praat over lezen, boeken en kinderen.

1 like