Leuke podcast met een interessante invalshoek.
Jaaa dat is een goede podcast! Zit altijd daarna op hun website al die schilderijen en verwijzingen op te zoeken. De ongelooflijke podcast vind ik ook zo nu en dan interessant, maar dan moet je niet allergisch zijn voor Beatrice de graaf
Ze zijn ook zo enthousiast met hun verwijzingen. Ik wil nu ook alles gelijk opzoeken. Die podcast die je tiprnken ik nog niet, ga ik deze week even luisteren!
Ik moet ook echt hardop lachen als ze gaan visualiseren, ik zie ook echt een dolfijn als ik aan Gerard Joling denk
Hahaha ik vind het echt een heel leuke podcast. Was een beetje met tegenzin gaan luisteren want het leek me niks, maar ik vind het echt leuk om te luisteren.
Afgelopen weekend werd in het NRC de (Engelstalige) podcast Listening in getipt. Ik heb inmiddels de eerste 3 afleveringen (ong 20 minuten per aflevering) beluisterd en ben fan! Wel een tip om de podcast met een koptelefoon en oordopjes te beluisteren, dat maakt de ervaring leuker omdat het geluid van alle kanten komt
Omschrijving:
Samenvatting
Actrice Rachel Brosnahan van speelt de hoofdrol in de intrigerende fictie-podcast Listening In . Als Julia haar Alexa-achtige apparaat vraagt om jazzradio op te zetten, zendt het op de een van andere manier de gesprekken van haar buren uit. Ze hoort een vrouw praten tegen haar dochter over cupcakes, een intiem gesprek tussen haar buren, en ’s avonds zelfs kusgeluiden.
Julia raakt verslaafd aan het volgen van het leven van haar buren, zoals je soms verslingerd raakt aan de personages van een Netflix-serie. Alleen: deze mensen zijn echt. Het begint als een grappig, voyeuristisch avontuur, maar mondt uit in ingewikkeldere vragen over privacy en vertrouwen. Ze weet dat ze het verhaal moet loslaten, maar afstand houden lukt niet.
Hahaha love het dat jullie ook zo enthousiast zijn over mediameiden. Ik heb gister opnieuw aflevering 1 geluisterd haha, neee de bever IS niet terug, echt huilen van het lachen
Ook gehuild om Wendy de smurf van bzv
Ik had al een tijd geen Eeuw van de Amateur geluisterd, heb serieus gecheckt of mijn snelheid niet teruggeschroefd stond. Wat gaat alles bij hen toch traaaaag. En die gast van vrijdag was dus ook mega traaaaag.
Ik vind dat juist altijd zo lekker rustgevend haha. Lekker naar kalm gekeuvel luisteren
Bedankt nog voor de tip van de ongelofelijke podcast. Al een aantal geluisterd. Interessante onderwerpen behandelen ze.
Hahaha ja, als ik voor de grap wel eens op echte snelheid luister vraag ik me echt af of zij zichzelf niet ook enorm langzaam vinden praten?! Ik luister bijna alle podcasts op 1.3x snelheid, maar de Eeuw altijd 1.6x, als dat niet kon was ik allang afgehaakt. De intro is ook veel leuker op die snelheid, net als de theezakjes intro
Oh ik vind het echt niet extreem langzaam. Gewoon zoals mensen ook in real life praten?
Eeecht? Ik vind het dus klinken als een langzamer afgespeelde opname. Juist vergeleken met andere podcasts die ik dan idd gewone gesprekssnelheid vind.
Misschien ligt het aan mijn adhd, ik kan mn aandacht beter erbij houden bij meer/snellere prikkels.
Juist fijn om rustig van te worden en lekker bij in slaap te vallen vind ik
Inmiddels ook wat afleveringen al beluisterd van de media meiden. Had van te voren het idee dat het te veel Televisië zou zijn, maar ik vind de insteek toch gelukkig heel anders.
Ik krijg wel steeds zin in chips.
Ja daar gebruik / bewaar ik hem ook meestal voor, maar ik vermoed dat dat niet de insteek is van Botte en Ype haha
Het komt wel vaker bij de eeuw-o-foon ook naar voren dat mensen m luisteren bij in slaap vallen. Dus een onbekend fenomeen zal het niet voor ze zijn
Door de enthousiaste verhalen hierboven ook begonnen aan de MediaMeiden en jazeker, ook compleet fan nu
Ik vond ze alleen over de zaak Johan Derksen echt teleurstellend. Weet het niet meer precies maar had beter van ze verwacht.
Oeh daar ben ik nog niet, ga er op letten