Leuk Meis
Thanks voor het delen! Echt een leuke podcast
Ja, ik ben gisteren begonnen en vind hem ook erg leuk! Die geluidseffecten zijn soms wel echt freaky, hahah
Vond ik ook! Haha. Vond ook 1 van de 2 een beetje kattig/dominant naar de ander dus halverwege was ik er wel weer klaar mee
@NewBlood @Sjern Tof dat jullie hem nu ook luisteren :D! Ja die geluiden zijn soms inderdaad wel freaky, maar het heeft ook wel weer wat om het zo te beluisteren. Ik ben alleen weer veel de ongeduldig om te wachten op de volgende aflevering…
Ik luister de laatste tijd veel podcasts over radio, in mijn omgeving spreek ik echt niemand die dit ook leuk vind. Zo jammer, ik wil mijn enthousiasme delen. Iemand hier die ook wel eens luistert naar de Broadcast, Michiel met, etc?
Ben wel echt verpest, zag laatst op een dating app een guy die sport marketeer was en moest toen meteen aan Gijs en Frans van den wall Bake
Dat klinkt goed, bedankt voor de tip!!
een van mijn favoriete podcast´s; de holleeder podcast is naar podimo verhuist, en dat vind ik wel echt stom.
Het gaat er weer over in de betaalde aflevering
Hahahaha ja ik moest al aan je denken
Misschien is de bundel Totaal ook wel wat voor je
Ook heel leuk om aan anderen cadeau te geven!
Voor slechts drie tientjes.
Ik heb, omdat ik echt even niks anders meer had, weer even Man man man aangezet. Bij de meest recente heb ik toch wel weer paar keer moeten lachen!
Ben wel echt hélemaal klaar met die schijt Podimo app
Hahahah Una Paloma sanchez met dr olifanteneieren ik ging weer echt helemaal stuk
Wat is jullie lievelings podcast uitzending ever?
(oké mag ook wel meer dan één zijn)
Oe leuke vraag! Het eerste wat in me opkomt, is de Decemberspecial van de eeuw van de amateur in 2018? 2019? Daarin waren o.a. Paulien Cornelisse en Aaf brandt corstius te gast. En ipv lootjes trekken met cadeautjes deden ze persoonlijke problemen met oplossingen. Beetje chaotisch maar wel grappig en een heel leuk idee.
Jaa dat is een goeie!
Leuke vraag trouwens!
Ik vond deze erg mooi, ga er verder nog even over nadenken welke. Superleuk idee dit voor tips!
De afleveringen van de Dickvoormekaarpodcast waar Nico Dijkshoorn of Wim Kieft te gast zijn!