Podcasts (Deel 1)

Nee, wel nog gezien, maar het was ookal vrij laat! Ik vond het echt een leuke avond en je deed het erg leuk op het podium! Was de pannenkoek nog lekker?

1 like

Aaaw wat lief! Ja hij was lekker, kon iets langer gebakken haha maar ik vond het super dat ik een pannenkoek zat te eten die gebakken was door Gijs, opgerold werd door Marcel, zittend op het podium van Het Park.
Hoe ik ook eerst alleen Marcel een hand gaf :see_no_evil: en op rechts een stemmetje hoorde: ‘hallo ik ben Gijs’ :joy:
Ik had eigenlijk moeten zeggen: “oh, toevallig de zoon van Hanneke Groenteman?”

Wat ik ook zo grappig vond was dat ze zijn ex de hele tijd met haar volledige naam noemden.

In Weer een dag, om weer on topic te komen, (sorry allen) waren ze de dag erna gelukkig erg enthousiast over Hoorn.

5 likes

Hahaha welke wasda ook al weer? Veronique Vetjens?

3 likes

Makkelijke eters stopt :smiling_face_with_tear:

Echt STOM. Echt alleen maar alles voor de moneyzzz volgens mij bij meervandit. Zo’n podcast moet je toch ook een beetje een kans geven in plaats van na 2 maanden al te stoppen.

3 likes

NO. Wat jammer. Vond dat echt zo’n vermakelijke podcast :sob:

5 likes

Huh dat snap ik echt niet. Hoop dat ze een nieuwe vorm/bedrijf vinden om verder te gaan.

1 like

Ooh jammer. Vond het net zo’n fijne kletspodcast. Ik heb pas twee afleveringen geluisterd, maar ik vind het tot nu toe erg leuk.

5 likes

Ja :joy:

1 like

Jaaa daar baal ik echt van. Zo’n leuk duo en ik vind de onderwerpen heel leuk en keek er echt naar uit :sob: kunnen ze niet naar Tonny media of Podimo hahaha

Edit: even wat anders, hebben jullie Totaal al in de kast staan?

1 like

Ja ik moest ook direct aan Podimo denken. Voor mijn gevoel zou het daar langer dan 3 maanden kunnen opstarten.

3 likes

ik ben aan het wachten tot una Paloma Sanchez papier heeft opgehaald in China

12 likes

Net nog even een kaartje gekocht voor het npo podcast event volgende week. Ik kreeg niemand van mijn vrienden mee (wel podcast luisteraars, maar wat meer casual haha) maar toen dacht ik prima event om ook in je eentje naar toe te gaan, je zit toch te luisteren :grimacing:

7 likes

Ja, NRC en de Volkskrant maken beide ook podcasts… wat is het probleem? Betaal ze hier gewoon extra voor :sob:

3 likes

Nee ze zeiden nadrukkelijk dat er te weinig sponsoring is maar ze het heel leuk vinden. Zij steken er ook wel tijd in, dan is het ook minder snel rendabel dan een kletspodcast.

1 like

Maar je zou toch denken dat dat moet groeien? Eerst publiek opbouwen en daarna volgen de sponsors. Dat zouden ze op de burelen van Meer van dit toch ook moeten weten. Echt heel erg zonde dat ze er om deze reden al zo snel mee moeten stoppen.

1 like

Haat aan Lucinda Riley

3 likes

Ik vraag me af wanneer ze erachter komen dat ze niet meer leeft

3 likes

Ik ben nu zo chagrijnig. Het was zoooo leuk.

1 like

Hebben jullie nog tips voor podcast die over boeken/lezen gaan? Het liefst Nederlands, maar Engels of Duits mag ook.

Ik ken de grote vriendelijke podcast, leve lezen, en boeken tm al. De eerste vind ik het leukste.

2 likes