namens heel Ajax FF
Het eerste seizoen van Dying for Sex!
Jaaaa allerbeste, leukste, grappigste en hysterische aflevering ooit
Deze vind ik heeel fijn luisteren, heb hem al 4 x geluisterd daarom.
Deze, echt Meredith is zooo leuk, en die brief over je hoofd kaal scheren en dat zij zit van dooo it!! Echt genieten, die energie.
En deze omdat ik het zoān vet idee vind om gewoon na te denken hoe een ideale wereld eruit kan zien (bv alle parkeerplaatsen omtoveren tot publieke buitenruimte en groen!). Heb echt genoten van die aflevering en het heeft me ook aan het denken gezet (sowieso een fijne podcast, vooral vanaf seizoen 2 als ze ook vrouwelijke hosts hebben)
Oh ja de damn honey met Sylvana vind ik ook een hele fijne om te luisteren
Ja!! Deze was echt zo leuk
Jaaaa. Ik wilde deze gaan zeggen maar scrolde alvast verder omdat ik wel hoopte dat ie al genoemd zou zijn
Zooo heerlijk.
Zonder twijfel radiodoc Zes weken modder. Over Amsterdammers die zo graag een zelfbouwkavel willen dat ze gaan kamperen bij āde rijā.
https://open.spotify.com/episode/1KtxsJF9IvO0Iqm0FrlZKm?si=PlW3znhlS2K-NRu2NKb_KQ deze omdat het zoān absurd wtf verhaal is.
Het is een Volksjury aflevering. Kan iemand mij uitleggen hoe ik zoān mooi voorbeeld krijg dat anderen ook hebben?
Wat een leuk idee! Ik heb even gekeken, maar kan niet echt kiezen!
Ik was gisteren naar Gijs en Marcel in het theater en het was echt heel leuk! Ook echt een lange voorstelling en super veel gelachen.
Dit is een andere favoriet! Zo geweldig hoe fanatiek en enthousiast zij praat over lezen, boeken en kinderen.
Dank voor alle tips, zo leuk! Keep em coming.
Ik vind de Modern Love afleveringen ook vaak heel mooi en diep, bijvoorbeeld deze:
(De aflevering op Prime ook een aanrader)
Vond deze legendarisch hah
Met Groenteman in de Kast geeft me vaak een rustig gevoel en ik krijg echt het idee dat ik iemand beter leer begrijpen:
Met Boeken FM zelfde relaxte bubbel gevoel en sowieso heel fijn als er over boeken gepraat wordt
En de Shitshow maar ik kan even geen aflevering kiezen. Vind hun humor heel goed, wat subtieler dan Mediameiden en goede boekentips.
Boeken FM is echt mān lievelings
Wat een leuke vraag! Ik vond deze aflevering van Esther Perels podcast ook heel erg mooi, heb zitten snikken op de fiets van ontroering haha:
Dit interview vond ik heel ontroerend en mooi:
En dit is zoān bizar verhaal, en ook best grappig:
Ja die eerste zoān mooi gesprek
Wat leuk zoveel tips, ik heb ze allemaal opgeslagen!
Mijn favorieten:
Love and Radio - The Living Room
over een vrouw die bij haar overburen naar binnen kan gluren, en zo ineens deelgenoot wordt van hun leven. Tranen met tuitenā¦
The Anthropocene Reviewed - Auld Lang Syne
De samenvatting is van Ionica Smeets, ik weet eigenlijk niet hoe dit bondiger kan:
Samenvatting
De aflevering waarin hij het lied Auld Lang Syne bespreekt is bijvoorbeeld ƩƩn grote ode aan zijn overleden vriendin en mentor Amy Krouse Rosenthal. Green vervlecht de op zichzelf al heel interessante geschiedenis van het minstens 400 jaar oude lied met zijn persoonlijke geschiedenis van hoe Krouse Rosenthal hem hielp aan het begin van zijn carriĆØre en hoe Green later tekort schoot toen zij hem vertelde dat ze kanker had en hij huilend antwoordde āHoe kan dit gebeuren? Je doet zoveel yoga.ā Je hoort in zijn stem hoeveel spijt hij nog steeds heeft dat hij op dat moment niets beters wist te zeggen. Toen Green aan het einde van die aflevering een breekbare versie van Auld Lang Syne inzette, zong ik zacht huilend mee. De vijf sterren die het lied kreeg, waren natuurlijk allemaal voor Amy Krouse Rosenthal.
Dit Komt Nooit Meer Goed - Sinan Can & Imposter Syndrome
Sinan Can over zijn onzekerheden en drijfveren om zulk gevaarlijk (en belangrijk) werk te doen.
Je gaat vanzelf van die man houdenā¦
Maar the case of the missing hit is echt
^ wel grote triggerwarning omtrent kindermisbruik, wordt expliciet beschreven
Bij die Willeke aflevering van Daders mag een hele grote trigger warning voor kindermisbruik, mijn maag draait zich nog steeds om als ik 2,5 jaar na het luisteren terugdenk aan haar beschrijvingen. Wou persoonlijk dat ik m had geskipt.