Je hebt helemaal gelijk, ik pas het even aan
Hoorn toevallig?
Nu aan het luisteren. Wat een debielen, voor een kavel in A’dam Noord
Doe niet zo idioot.
Deze hele serie (8 afleveringen):
Ja!
Omg dan heb je mij gezien haha. Ik stond met Lucas op het podium
Oh wow serieus??? Wat grappig!! Dan zat ik ook maar een paar stoelen van je af, want ik zat ook op rij 1!
Haha wat toevallig! Was een leuke avond zo. Heb je ze na afloop nog gesproken?
Mijn Teun en Gijs tas is nu gesigneerd door Gijs, nu Teun nog haha
Nee, wel nog gezien, maar het was ookal vrij laat! Ik vond het echt een leuke avond en je deed het erg leuk op het podium! Was de pannenkoek nog lekker?
Aaaw wat lief! Ja hij was lekker, kon iets langer gebakken haha maar ik vond het super dat ik een pannenkoek zat te eten die gebakken was door Gijs, opgerold werd door Marcel, zittend op het podium van Het Park.
Hoe ik ook eerst alleen Marcel een hand gaf en op rechts een stemmetje hoorde: ‘hallo ik ben Gijs’
Ik had eigenlijk moeten zeggen: “oh, toevallig de zoon van Hanneke Groenteman?”
Wat ik ook zo grappig vond was dat ze zijn ex de hele tijd met haar volledige naam noemden.
In Weer een dag, om weer on topic te komen, (sorry allen) waren ze de dag erna gelukkig erg enthousiast over Hoorn.
Hahaha welke wasda ook al weer? Veronique Vetjens?
Makkelijke eters stopt
Echt STOM. Echt alleen maar alles voor de moneyzzz volgens mij bij meervandit. Zo’n podcast moet je toch ook een beetje een kans geven in plaats van na 2 maanden al te stoppen.
NO. Wat jammer. Vond dat echt zo’n vermakelijke podcast
Huh dat snap ik echt niet. Hoop dat ze een nieuwe vorm/bedrijf vinden om verder te gaan.
Ooh jammer. Vond het net zo’n fijne kletspodcast. Ik heb pas twee afleveringen geluisterd, maar ik vind het tot nu toe erg leuk.
Ja