Podcasts (Deel 1)

De awardshow van de mediameiden haha “ik lees even het juryrapport voor”.

Ik vrees een beetje de zomer vanwege alle zomerstops in podcastland :grimacing:

4 likes

Hiske Versprille haar Twitter account is ook verdwenen, terwijl ze volgens mij best actief was? Zou dat hiermee te maken hebben?

1 like

Voor de mede-Aaf-fans met Podimo: je kunt haar boek ‘Het jaar dat ik 30 werd’ uisteren via de app, zelfs met zo’n gratis proef-abo. Vond ik wel leuk.

4 likes

Ik vind hem zooooo’n slechte interviewer. Slechte vragen, van de hak op de tak, niet doorvragen wanneer het interessant wordt. Matijn lijkt me echt een interessant persoon, er had nog veel meer in gezeten.

5 likes

Ik luister dit nu, maar gaat Meneertje Knipperlicht niet over Arnon Grunberg? :grimacing:

6 likes

Ja dat gaat over hem!

6 likes

Ja dat denk ik wel. Ik heb het boek ook gelezen.

5 likes

ja, echt een bizar idee dat zij samen zijn geweest haha

2 likes

Wow de nieuwe aflevering van Napleiten hakt er echt in, zeg. Gaat over de mishandeling en verkrachting van een Erasmus studente in Rotterdam wat toen groot in het nieuws was (blijkbaar alweer 4 jaar geleden, in mijn hoofd was het veel recenter). Ik had het niet verwacht maar kreeg bijna (ook) medelijden met de dader, zo’n typisch voorbeeld weer van de vreselijke consequenties die het kan hebben als jongeren met ernstige problemen niet goed worden geholpen. Wel echt een mega triggerwarning want het is echt een heel akelig verhaal, ben er uren later nog naar van.

3 likes

Heb m in 1 dag afgeluisterd, oeps.

In aanvulling hierop: van Marcel van Roosmalen staan ook twee audioboeken (die over zijn moeder) op Podimo!

3 likes

Het is echt een zaak met alleen maar verliezers. Ik vond de aflevering heftig, maar wel interessant. En goed dat Wouter ook de onderbuikgevoelens verwoord die de meeste mensen in zo’n zaak hebben

1 like

Misschien wil ik het graag horen maar kreeg door de nieuwe (laatste) afl van Makkelijke Eters wel het idee dat er serieuze plannen zijn dat ze terugkomen na de zomer. :crossed_fingers:t3:

4 likes

Zohee, gister voor het slapen geluisterd maar dat was niet zo’n goed idee, echt afschuwelijk.

1 like

Ja anders noem je het toch niet seizoen 1?!?!

Zitten jullie al lekker over jezelf te wrijven in je Bamigo ondergoed?

13 likes

hahaha

4 likes

Heel interessante aflevering inderdaad! Vind het bij dit soort verhalen altijd wel schokkend dat bepaalde politici dit heel erg framen, terwijl er zo veel meer speelt.

1 like

Ja vooral Thierry Baudet, sinds wanneer geeft hij om vrouwen :roll_eyes:

2 likes

Ahh ik vind het zo irritant als podcasts meerdere afleveringen op dezelfde dag opnemen en dat zo duidelijk wordt…
Bijv bij tussen dertig en doodgaan merk je echt dat echt heel goed en vind ik de interactie tussen hun een beetje anders worden daardoor. Kan ik me ook wel goed voorstellen als je 3 uur achter elkaar leuk moet kletsen voor de luisteraars haha.

En vind het bijna jammer dat ik bijna bij ben bij Mediameiden, kon nu lekker bingen. Vind het zo gezellig om naar te luisteren en love het sarcasme

1 like

Jaaa ik vond dit ook echt een interessante en je leert er super veel van!