Jaaa daar baal ik echt van. Zo’n leuk duo en ik vind de onderwerpen heel leuk en keek er echt naar uit kunnen ze niet naar Tonny media of Podimo hahaha
Edit: even wat anders, hebben jullie Totaal al in de kast staan?
Jaaa daar baal ik echt van. Zo’n leuk duo en ik vind de onderwerpen heel leuk en keek er echt naar uit kunnen ze niet naar Tonny media of Podimo hahaha
Edit: even wat anders, hebben jullie Totaal al in de kast staan?
Ja ik moest ook direct aan Podimo denken. Voor mijn gevoel zou het daar langer dan 3 maanden kunnen opstarten.
ik ben aan het wachten tot una Paloma Sanchez papier heeft opgehaald in China
Net nog even een kaartje gekocht voor het npo podcast event volgende week. Ik kreeg niemand van mijn vrienden mee (wel podcast luisteraars, maar wat meer casual haha) maar toen dacht ik prima event om ook in je eentje naar toe te gaan, je zit toch te luisteren
Ja, NRC en de Volkskrant maken beide ook podcasts… wat is het probleem? Betaal ze hier gewoon extra voor
Nee ze zeiden nadrukkelijk dat er te weinig sponsoring is maar ze het heel leuk vinden. Zij steken er ook wel tijd in, dan is het ook minder snel rendabel dan een kletspodcast.
Maar je zou toch denken dat dat moet groeien? Eerst publiek opbouwen en daarna volgen de sponsors. Dat zouden ze op de burelen van Meer van dit toch ook moeten weten. Echt heel erg zonde dat ze er om deze reden al zo snel mee moeten stoppen.
Haat aan Lucinda Riley
Ik vraag me af wanneer ze erachter komen dat ze niet meer leeft
Ik ben nu zo chagrijnig. Het was zoooo leuk.
Hebben jullie nog tips voor podcast die over boeken/lezen gaan? Het liefst Nederlands, maar Engels of Duits mag ook.
Ik ken de grote vriendelijke podcast, leve lezen, en boeken tm al. De eerste vind ik het leukste.
Zo leuk dat Paulien weer op bezoek is bij de Eeuw!
Ja vond ik ook! Ik heb gelijk een paar afleveringen van die Elektra podcast gedownload waar ze het over had, lijkt me heel grappig. (Voor de niet-Eeuwluisteraars: Elektra is een podcast waarin cabaretiers vertellen over hun slechtste optreden ooit)
Weten jullie nog leuke True crime podcasts die door 2 (of meer) mensen worden opgenomen? Bijv moordcast en al sla je me dood vind ik leuk omdat ze een zaak bespreken en op elkaar reageren, maar er zijn ook podcasts die meer als een verhaal worden ingesproken door 1 persoon en dat vind ik niks.
Misschien niet helemaal in dit straatje maar wel een beetje in het genre: Napleiten vind ik heel leuk!
Moordzaken?
Voor mij tipt niks aan moordzaken qua stemmen en goed vertellen, maar deze is voor af en toe ook wel chill.
Oh zij hebben lekker veel afleveringen, Thanks!
Ja moordzaken is echt een van mijn favoriete. Ze bespreken ook alleen maar Nederlandse zaken en vind dat toch altijd wat interessanter om naar te luisteren ofzo.
Moordzaken vind ik ook een goede, leuk om naar te luisteren. Ik vond ze in het begin een beetje te jolig soms, bijvoorbeeld bij de eerste aflevering over Koen Everink. Beteje ongepast, vrij recente zaak.
Dat jolige vind ik heel erg van die meiden van de Volksjury, de reden ook dat ik gestopt ben naar ze te luisteren samen met dat ze heel onwetend op me overkwamen. Dan gingen ze dingen zeggen over het politieonderzoek bijv of hoe het anders gedaan had moeten worden en dat sloeg dan echt helemaal nergens op maar brachten ze dan wel als feit. Sowieso leken ze zich nauwelijks te verdiepen in hoe dingen eraan toe gaan en kwamen ze echt als totale leken op mij over die het puur als entertainment zagen, maar dan wel meermaals zeggen dat ze echt bij de politie zouden moeten werken En ook heel veel ongepast gelach en gegrol, terwijl het wel over ernstige zaken gaat. Heb toen na heel lange tijd weer eens een aflevering aangezet, en toen ging het eerst 45min alleen maar over hen, hun fans, fanmail, dat ze een fandag wilden doen en over allerlei merchandise zoals tasjes etc die je kon kopen. Heb vol verbazing daarnaar geluisterd, het ging alleen maar over henzelf en toevallig kwam er dan nog vluchtig een moordzaak achteraan
Sowieso irritant als mensen een podcast vooral over henzelf laten gaan, terwijl ze eigenlijk een totaal ander onderwerp bevatten. Altijd verbaasd geweest over hoe populair die podcast (hier) was.
@Spaarlamp Moordzaken vind ik ook goed indd! En de stemmen van Assisen is ook een aanrader! Is wel een Belgische podcast over zaken van daar, maar voor mij maakt dat niets uit. Ook interessant omdat bij hun rechtszaken er heel anders aan toe gaan dan hier. En Napleiten vind ik ook fijn, maar dat is dan echt vanuit de advocaten gezien. En iets anders dan je misschien zoekt, maar de Taghi podcast van het Parool vind ik ook goed!