Podcasts (Deel 1)

Oké dit is misschien beetje nerdy, haha! Maar ik heb voor in de auto zo’n chille podcast: ThuisPubquiz. Heerlijk lang en sleept me echt door de lange ritjes heen, voor je het weet ben je thuis.

6 likes

Ik lees het nu in zijn stem

Ik kom dit even hier neerzetten

5 likes

Ik ben bear brook aan het luisteren, ik moet nog een paar afleveringen maar het is tot nu toe echt een goede podcast.

Het begint met een cold case van twee lijken die gevonden worden in een vat (in 1985). Waarvan ze de slachtoffers maar niet kunnen identificeren, dus op een dood spoor zitten. En de rest zal ik verder niet vertellen maar goed verteld, spannend, interessant door het soort onderzoek wat erin wordt gebruikt.

10 likes

Ik ben heel veel naar Tooth and Claw and het luisteren. Is een podcast over dieren die mensen aanvallen, maar gepresenteerd door iemand die veel met dieren werkt. Dus niet op een sensatie beluste manier maar ze bespreken juist waarom dieren zo reageren en geven ook algemene feiten over dieren. Soort true crime met dieren eigenlijk.

4 likes

Echt een aanrader!

2 likes

Ik begrijp je punt. Hierin wordt het één en ander toegelicht over de podcast. Ik kan dit zelf niet beter omschrijven / opschrijven.

En

Het oubollige hoorspel krijgt met audiothriller ‘De omega’ eindelijk een nieuw leven ★★★★☆ (volkskrant.nl)

5 likes

Ik houd me hier ook voor aanbevolen! Lievelingsgenre. Vond Leve lezen gister ook weer heel mooi! Weet zelf weinig van poëzie maar zoals zij het beschreef sprak het me echt aan.

4 likes

Ik luister soms naar Reading Glasses
Spotify

2 likes

Ik vind Blauwe m&m’s trouwens ook een leuke podcasts! Leuk zo’n kijkje achter de schermen.

5 likes

ja bear brook is zoooo goed

3 likes

Over welke podcast gaat dit?

2 likes

Weer een dag!

3 likes

Niet echt een podcast, maar is prima te luisteren zonder beeld dus ik dacht daarom dat het hier wel kon. Interessante gesprekken zijn dit.

Deze ook. Ik had nog nooit van haar gehoord.

2 likes

De laatste paar dagen veel geluisterd naar De Podcast psycholoog. Fijne interviews en thema’s, zonder dat het te “zelfhulp” achtig wordt. Er word niet vaak een aflevering geplaatst, maar je gaat er toch niet zo snel doorheen. Ik heb “Piekeren” inmiddels al twee keer beluisterd :joy:

4 likes

Leuke podcast hè! Ik weet niet of je Psychologisch al kent? Dat lijkt er een beetje op, ook een psychologe die elke aflevering een bepaalde stoornis/onderwerp bespreekt, alleen dan met iemand die het zelf heeft ipv een professional.

1 like

Ik had ingebeld bij de Eeuw en zit erin hahaha was beetje hyperactief van de zenuwen. Vanuit amsterdam zuidzuidzuid, vond het heel erg leuk om ze te spreken!

9 likes

Oh wat leuuuuk! Ik heb ook eens gebeld en ook zo zenuwachtig haha zo kut. Die voice memo op WhatsApp is echt een uitkomst. Maar wat leuk ik ga luisteren :sunglasses:

2 likes

Sws vind ik hun interactie raar. Ik trek het niet altijd. Heel erg tof doen steeds.

2 likes

Ga je lekker? :joy:

3 likes