Voor de geeks onder ons kan ik ook The Ringer Verse aanraden, recaps en heeeeeel veel achtergrondinfo van alle Marvel, Star Wars, etc. tv series. En alles van Jamie Loftus, vooral My Year in Mensa, en haar nieuwe Ghost Church is wat ik tot nu toe geluisterd heb ook interessant. En Behind the Bastards (van Robert Evans, de enige witte man waar ik vrijwillig naar luister)
haha dan heb ik je gehoord, je klonk echt heel vrolijk! en leuk gesprek ook
Ik ben deze net begonnen. Het concept klinkt een beetje zoals fyre festival
Ik hoorde je toevallig net, je klonk echt vrolijk en gezellig! Een hele verademing na die vrouw met psychose en Geeske met haar versleten heup en geklaag over de VS voor je
Liefde maakt doof
Je nieuwe ondertitel moet nu wel zeeverkenner worden hoor
Ik vond het heel grappig dat er vooral vrouwen van middelbare leeftijd belden terwijl Botte en Ype duidelijk op iets anders hoopten
aah wat leuk! Ik moest wel lachen om ānee is niet nieuw, wel afgebrand geweestā haha zo droog. Je klonk idd heel enthousiast!
Weer een dag was wel echt een pareltje vandaag.
Ik vond Tatjana altijd heel tof, ook in de podcast tussen 30 en doodgaan. Maar de laatste tijd vind ik het echt jammer dat zij zo in een Amsterdamse bubbel zitten. En ook het gedweep met de jetlag en hoe saai het hier is na een paar weken Amerika is zoā¦jammerlijk.
God echt onuitstaanbaar om mensen in Amsterdam saai te vinden nadat je in NYC
bent geweest. Volgens mij gewoon cognitieve dissonantie om je vakantie van 8.000 euro goed te praten. Maar echt zOoOOooóóoO leuk?
Verder niks tegen Tatjana hoor maar heb me gewoon een pietsiebeetje geƫrgerd deze aflevering
Was hier ook best wel een beetje jaloers op, zou willen dat ik dit aan een vakantie kon uitgeven.
Morgen is Marcel hier in de boekhandel, denk echt dat ik langs ga om Totaal te laten signeren haha
Doe het!!!
Nu jij toch weer voorzetje hebt gegeven op simp gedrag over witte mannen dan ga ik nu even: die nieuwe foto op insta van t&g
Sla ik altijd over. De gewone afleveringen vind ik wel heel leuk
Ja ik sla die ook meestal over, vind dat ze wel leuke adviezen geven, maar luister liever een ānormaleā aflevering en hou anders al mān podcasts niet meer bij.
Vind het jammer dat de mediameiden nu even een zomerstop hebben, die was precies perfect voor woon-werkverkeer en moest daar ook vaak hardop om lachen.
Ik kon eerst niet naar Tussen dertig en doodgaan luisteren omdat ik Malou niet zo chill vond, maar de laatste tijd ben ik het toch wel echt leuker gaan vinden en het luistert gewoon lekker weg!
Malou!
Ooops, aangepast
Jeeezus ik denk ik probeer Weer een dag weer eens. Knap ik meteen helemaal af door de manier waarop ze over Janine abbring spreken (die van donderdag). Ironisch of niet, zo ha vind ik het allesbehalve een leuk grapje.
Gijs duidde haar zelfs aan als ādat meisjeā, wou eerst terugspoelen of ik ie dat nou echt zei maar geeneens zin in.
Ik zat even op mediacourant te kijken (shame on me) en die halen gewoon al hun informatie uit de podcasts van Gijs en Teun en Aaf en MM.