Podcasts (Deel 1)

Heb m in 1 dag afgeluisterd, oeps.

In aanvulling hierop: van Marcel van Roosmalen staan ook twee audioboeken (die over zijn moeder) op Podimo!

3 likes

Het is echt een zaak met alleen maar verliezers. Ik vond de aflevering heftig, maar wel interessant. En goed dat Wouter ook de onderbuikgevoelens verwoord die de meeste mensen in zo’n zaak hebben

1 like

Misschien wil ik het graag horen maar kreeg door de nieuwe (laatste) afl van Makkelijke Eters wel het idee dat er serieuze plannen zijn dat ze terugkomen na de zomer. :crossed_fingers:t3:

4 likes

Zohee, gister voor het slapen geluisterd maar dat was niet zo’n goed idee, echt afschuwelijk.

1 like

Ja anders noem je het toch niet seizoen 1?!?!

Zitten jullie al lekker over jezelf te wrijven in je Bamigo ondergoed?

13 likes

hahaha

4 likes

Heel interessante aflevering inderdaad! Vind het bij dit soort verhalen altijd wel schokkend dat bepaalde politici dit heel erg framen, terwijl er zo veel meer speelt.

1 like

Ja vooral Thierry Baudet, sinds wanneer geeft hij om vrouwen :roll_eyes:

2 likes

Ahh ik vind het zo irritant als podcasts meerdere afleveringen op dezelfde dag opnemen en dat zo duidelijk wordt

Bijv bij tussen dertig en doodgaan merk je echt dat echt heel goed en vind ik de interactie tussen hun een beetje anders worden daardoor. Kan ik me ook wel goed voorstellen als je 3 uur achter elkaar leuk moet kletsen voor de luisteraars haha.

En vind het bijna jammer dat ik bijna bij ben bij Mediameiden, kon nu lekker bingen. Vind het zo gezellig om naar te luisteren en love het sarcasme

1 like

Jaaa ik vond dit ook echt een interessante en je leert er super veel van!

De laatste van De Eeuw Van De Amateur kon ik echt niet luisteren. Zo ongemakkelijk. Echt wel sneu voor de gast, maar ik trok het gewoon echt niet.

2 likes

Heb ‘m nog niet geluisterd, wat was er dan?

Ik vond het ook zo vreselijk, ben halverwege gestopt. Zo’n suf gesprek ik werd er helemaal depri van. Echt next level van sloomheid voor ze en ik vind ze de laatste weken al gigantisch sloom haha.

1 like

Nou ik had precies dit. Wat een saaaaaaaie man. Het ging allemaal echt nergens over en hij was ook niet sympathiek. Totaal geen geschikte gast voor een podcast.

Maar ik vind eigenlijk bijna alle afleveringen met gasten anders dan Aaf of Paulien niet leuk. Die ene vrouw met die hoge schorre stem kan ik ook niet aan en Ionica vind ik ook niet zo.

4 likes

Ik snap die populariteit van Paulien als gast juist niet zo (vooral hoe Botte en Ype er zelf over praten, maar hier in het topic lees ik ook dat dat de populairste afleveringen zijn).
Ik vind het vaak ook wel leuke afleveringen als zij er is hoor, maar ze neemt het wel heel erg over en drukt echt enorm een stempel op de sfeer. Het gaat zo erg over hoe zij over dingen denkt en waar zij mee bezig is en dan zitten Botte en Ype helemaal zo van ‘ooooh jaaaaa inderdaad’ en doen alsof zij de wijste persoon op aarde is. Zoals ik al zei vind ik het best leuke afleveringen met Paulien hoor, en ik vind haar ook leuk, maar zooooo geweldig vind ik het ook niet, ik vind het vaak leuker als Botte en Ype alleen zijn zonder gast eigenlijk (terwijl dat hier volgens mij de minst leuke afleveringen gevonden worden over het algemeen).

2 likes

De gast gaat gelijk de diepte in dat hij vroeger altijd zijn bek moest houden. En dat is heel verdrietig, maar er komt geen gesprek op gang. De vragen zijn slecht en zijn antwoorden sloom. En na 10 minuten kon ik het écht niet meer handelen.

1 like

Oh nee ik vind ook de afleveringen met z’n tweetjes het allerleukst. Dan komt Ype altijd lekker op stoom en kan Botte fijn dramatisch en hopeloos doen haha.

Met een gast verdwijnt Ype standaard naar de achtergrond en verdwijnt de persoonlijkheid van Botte omdat hij in z’n professionele journalisten rol schiet. Alleen met bijvoorbeeld gasten die ze al goed kennen als Flo was dat minder. En die met Thomas Olde Heuvelt vond ik ook wel heel leuk.

@MevrWillem ja en Ype probeerde hem ook nog te peilen en hij zei telkens ‘je kent mij helemaal niet je weet dat helemaal niet’ en hij wilde nergens over praten want hij hield niet van praten maar waarom zit je dan in een PODCAST

4 likes

Paulien zit sowieso in mijn irritatiezone, dus die is niet aan mij besteed

2 likes

Ik vind Botte en Ype zelf gewoon niet zo leuk :grimacing:

3 likes