Ik vond de aflevering van EvdA ook echt verschrikkelijk. Ik heb het ook uitgezet.
Ik zou willen dat ze vaker een special doen met Aaf, Paulien en JP. Die vond ik echt leuk! Maar ze hebben vaak saaie gasten
Ik vond de aflevering van EvdA ook echt verschrikkelijk. Ik heb het ook uitgezet.
Ik zou willen dat ze vaker een special doen met Aaf, Paulien en JP. Die vond ik echt leuk! Maar ze hebben vaak saaie gasten
Jaaa of die met Marc Marie en Aaf haha die vond ik het leukst ooit
bram de wijhijjjjjs
ik denk dat dat zo’n dingetje is van als je dat eenmaal doet je er ook niet meer mee kunt stoppen haha. ik moet de nieuwe aflevering nog luisteren maar ben nu een beetje huiverig door jullie. misschien maar weer gebruiken als in slaap val achtergrondgeluid
ik hoop dat ze weer zo’n sinterklaasaflevering gaan doen, dat vind ik echt de allerleukste afleveringen tot nu toe. er is dan zo’n leuke dynamiek tussen iedereen en een leuke mix qua persoonlijkheden
Daar is deze aflevering echt perfect voor
Luistert iemand hier ook naar Over geld praat je niet van oa Aaf? Ik ben nog niet begonnen omdat ik snel een beetje paniek krijg als het over geld gaat maar ben tegelijkertijd ook nieuwsgierig dus ben benieuwd hoe het is
Ik ben voor de tweede keer alle afleveringen van Moordzaken aan het luisteren. Ik heb nog geen podcast gevonden die ik net zo fijn vind.
Yes ik! Ik vind het wel oke. Als je nog nooit iets over aandelen etc gelezen/gehoord hebt, dan gaan ze denk ik wel wat snel. Dus als je in die zin wat gevoelig bent voor geld, dan is een andere manier van leren over geld wellicht beter. Maar dat weet je zelf natuurlijk het beste. Ik heb zelf ooit een basiscursus gevolgd over beleggen en daardoor kende ik de begrippen.
En ik vind t jammer dat de mannelijke host weinig energie in z’n stem heeft. Aaf is een hele fijne en belangrijke toevoeging. En de reden dat ik voor nu blijf luisteren.
Een tip!
Ik luister nu moordzaken en vind het echt heel interessant, maar stoor me er zo ontzettend aan dat die man bij bijna elke zin de naam van die vrouw moet noemen. Echt elke zin is bijna “ja maar Carrie”, “zo is het gegaan Carrie” blabla
Ik snap niet zo goed waarom er in een fictieve podcast zo’n lelijke slur gebruikt moet worden als verwijzing? Wordt dat in de podcast nog duidelijk?
“In het Nederland van 2034 vindt een zelfmoordgolf plaats onder jonge homo’s. ‘Kristalnichten’ worden ze in de media genoemd, omdat ze sterven aan een overdosis van de designerdrug crystal death. Alle zelfmoorden vinden plaats in de publieke ruimte. Een laatste noodkreet, zo lijkt het. Wanneer journalist Amira in een supermarkt getuige wordt van de zelfmoord van de 21e Kristalnicht, besluit ze een podcast aan deze jongens te wijden.”
En ik snap denk ik wel de ‘Kristallnacht’-verwijzing maar… idk
Misschien ook niet aan mij om daar iets van te vinden maar viel me wel op
Ik vind dit heel misplaatst. Waarom zou je deze woorden kiezen, juist als het fictief is? Het gebruik van het woord nicht is voor sommige mensen echt naar en ook de koppeling met WOII, waarom en wat heeft de terror die mensen tijdens Kristallnacht werd aangedaan met dit verhaal te maken?
Oké dit is misschien beetje nerdy, haha! Maar ik heb voor in de auto zo’n chille podcast: ThuisPubquiz. Heerlijk lang en sleept me echt door de lange ritjes heen, voor je het weet ben je thuis.
Ik lees het nu in zijn stem
Ik ben bear brook aan het luisteren, ik moet nog een paar afleveringen maar het is tot nu toe echt een goede podcast.
Het begint met een cold case van twee lijken die gevonden worden in een vat (in 1985). Waarvan ze de slachtoffers maar niet kunnen identificeren, dus op een dood spoor zitten. En de rest zal ik verder niet vertellen maar goed verteld, spannend, interessant door het soort onderzoek wat erin wordt gebruikt.
Ik ben heel veel naar Tooth and Claw and het luisteren. Is een podcast over dieren die mensen aanvallen, maar gepresenteerd door iemand die veel met dieren werkt. Dus niet op een sensatie beluste manier maar ze bespreken juist waarom dieren zo reageren en geven ook algemene feiten over dieren. Soort true crime met dieren eigenlijk.
Echt een aanrader!
Ik begrijp je punt. Hierin wordt het één en ander toegelicht over de podcast. Ik kan dit zelf niet beter omschrijven / opschrijven.
En
Ik houd me hier ook voor aanbevolen! Lievelingsgenre. Vond Leve lezen gister ook weer heel mooi! Weet zelf weinig van poëzie maar zoals zij het beschreef sprak het me echt aan.