Podcasts (Deel 1)

Wat ik er trouwens ook steeds minder leuk aan vond, is de toenemend hoorbare tegenzin waarmee ze de reclames doen.

4 likes

Ik heb de indruk dat “we” een onderliggende sarcastische laag niet begrijpen, want volgens mij zijn zijn juist anti-Derk Sauer en pro-Janine, maar ik vind het ook naar om naar te luisteren.

En die reclames over die biggen-film zijn echt te belachelijk voor woorden haha my god, wie dacht dat dit een goed idee was.

3 likes

Gijs en Marcel komen bij over alsof zij zichzelf heel goed vinden. En iedereen die populairder zijn of prestige klussen doen (zoals zomergasten presenteren) gunnen ze niet het licht in de ogen. Want Marcel en Gijs kunnen die klussen veel beter doen. En die populaire programma’s zijn plat en saai en zij kunnen veel betere programma’s maken.

2 likes

Weer een dag begint een beetje een naar trucje te worden. Ik luister het amper meer hierdoor.

3 likes

Het is al een oudere aflevering, maar ik hoorde dit verhaal net. Jemig dit kan toch niet.

Er zit trouwens wel een hele grappige wrange woordgrap in. Ik denk onbedoeld. Rond 12 minuten.

3 likes

Schijnbaar is dit inmiddels soort van opgelost (hij heeft onderdak voor revalidatie) maar toch bizar dat het zo ver heeft moeten komen?

3 likes

Ja ik ben ook afgeknapt op weer een dag. Ik had sowieso al moeite met Gijs, maar vind Marcel er ook niet leuker op worden. Ik luister bij Teun & Gijs ook alleen de stukjes met Hanneke

2 likes

Hij zit ook in die docuserie “Bezorgd” op npo.nl!

4 likes

ik heb het idee dat dat juĂ­st de grap is, maar snap ook als je die niet zo opvat dat het dan heel kut is

1 like

Het valt me echt op dat vooral Gijs echt seksistisch is. Hij is altijd veeeeeeeel harder voor vrouwen als voor mannen

3 likes

Ja hallo natuurlijk is het voor Gijs een trucje. Heel podcasten is sinds Sander Schimmel/POM/Man man man/Dag & Nacht er een verdienmodel mee gemaakt hebben een trucje. Daarom zijn er in de afgelopen twee jaar ook meerdere agencies en zoveel BN’ers ingestapt: er valt eindelijk geld mee te verdienen! Wel met gewoon een uur lullen want voor gedegen podcasts met voorbereidingstijd is geen geld (Makkelijke eters). En Gijs Groenteman doet zijn trucje net te vaak. En Marcel van Roosmalen is sowieso niet grappig maar oké.

1 like

Jaa ik dacht ook wel dat t zoiets was maar het was niet goed gedoseerd, wat mij betreft, als je als luisteraar insider moet zijn om dat mee te krijgen werkt het toch ook niet.

3 likes

Nee en zelfs als insider snap ik het niet. Ik denk eigenlijk dat iemand anders Janine te licht heeft genoemd voor Zomergasten en dat ze dat ridiculiseren, maar ik ben dan toch te veel een outsider om de in’s en out’s helemaal te begrijpen, zo blijkt maar weer.

Edit: oh of toch niet.

Toch geen insider. Toen het nog een goed idee leek om Caroline en Talitha aan tafel te hebben.

2 likes

Zal wel, een of andere saaie zwabber geweest zeker. Ik vond haar bekwaam en prettig in Zomergasten.

Zie m’n edit. :neutral_face:

3 likes

Waarom duikt die Talitha overal op? Ik heb haar nu al een paar keer in interviews gehoord en pff.

2 likes

Hehe. Nou ja, hoe meer ik van Gijs hoor hoe voorspelbaarder ie voor me wordt en dan schuur je toch tegen saai aan, oei.
Ja Krabsalade, het is toch wat hè, met het leven.

3 likes

Wat is het leven toch ingewikkeld he, Nescio. Zeg Nescio, nu ik je toch spreek, heb jij gehoord over de eerste Nederlandse stop-motion-film, Knor genaamd?

(Ik hoor dit automatisch in Gijs-stem.)

6 likes

Hij is inderdaad super seksistisch. Je moet voor de gein eens het interview luisteren met hem met Madeleine van zeikschrift. Echt vreselijk hoe hij in dat interview compleet alles wat zij zegt negeert en zijn eigen ideeen doordramt. Echt vreselijk

3 likes

Nou, ik heb een keer een interview gelezen van Gijs Groenteman. Volgens mij is het niet helemaal een grap bij hun.