Podcasts (Deel 1)

Nou, ik heb een keer een interview gelezen van Gijs Groenteman. Volgens mij is het niet helemaal een grap bij hun.

Ueeehg;p terwijl die Teun best wel succesvol is toch

1 like

Ja maar zijn ambitie zit hem zoohooooo in de weg huilie huilie dus hij moet altijd maar meer en meer en huilie dat maakt zijn leven zo zwaar :cry::cry:

1 like

Ja klopt ook, het is ook een miskend ventje. Ik bedoel meer dat hij nu een goed verdienmodel heeft met podcasten en daar nu veel tijd in steekt, iets te veel tijd om nog leuk en authentiek te blijven doen. het zou leuker zijn als podcasten meer een hobby project zou zijn waar mensen wel wat aan verdienen, maar niet zoveel dat ze het bijna fulltime gaan doen.

5 likes

Ik kan Weer een dag al een paar weken niet meer aan, maar vind juist die met Teun wel leuk. Maar ik herken wel veel dingen in Teun die ook zo erg in zijn hoofd zit. Maar het duurt bij mij altijd een paar weken en dan ben ik mensen helemaal zat. Dat heb ik nu met Tatjana en Malou en straks dus ook weer met Teun & Gijs.

3 likes

jongens wat doen jullie met mijn hart

gijsje i love you

5 likes

Hij lijkt wel dronken in de afleveringen van deze week, was er echt geĆÆrriteerd door, haha.

1 like

Waar merkte je dat aan? Mij vielen alleen die enorme lachbuien op maar dat heeft ā€˜ie wel vaker

Te lang doorgaan over een punt wat inmiddels wel gemaakt is, ongenuanceerd, meer en harder lachen dan normaal.

Haha ik vind mezelf echt triest hoe ik dit zit te analyseren. Hopelijk volgende week beter en zo niet dan heeft de onvermijdelijke val ingezet.

4 likes

Ik heb Tatjana en Malou laatst voor het eerst geluisterd en hoewel ze af en toe wel grappig en slim zijn, stond dat zelfvoldane me tegen

2 likes

Ik zou echt willen dat iemand dit een keer aan hem vraagt :joy:

1 like

Ik zou het bijna gaan terugluisteren maar dan moet ik weer naar die verschrikkelijke reclame voor dat varken luisteren dus laat maaršŸ˜‚

Ik heb Weer een dag de afgelopen week ook overgeslagen en lees nu dat ik niet de enige ben bij wie het enthousiasme getemperd is :grimacing: ik ben ook benieuwd hoe lang ze dit zelf nog willen volhouden, in elk geval op deze manier. Een dagelijkse podcast lijkt me heel vermoeiend en het begint best wel een beetje eentonig te worden allemaal nu ja

2 likes

hahaha oke ik ben blijkbaar de enige de me nog helemaal suflacht iedere dag. Vind wel soms die mensen die ze bespreken echt niet boeiend (als ik nog 1 keer hoor over shula rijxman…) maar verder blijf ik die combi van marcel en gijs gewoon hilarisch vinden

6 likes

In het begin vond ik Tatjana en Malou wel leuk. Maar inmiddels vinden ze zichzelf iets te leuk en denken ze dat ze ontzettend wijs zijn.

4 likes

Ik heb hetzelfde hoor! Ben nog steeds fan van de hele GijsTeunMarcelAafMarcMarie posse

1 like

Ik vind het leuk dat Couplegoals er weer is! Maar jammer dat ze naar podimo gaan, heb daar echt geen zin in met alle slechte verhalen hier, dus dan maar niet :slightly_frowning_face:

6 likes

Heb deze eerste aflevering geluisterd en vond het heel interessant (en confronterend)

3 likes

Ja vond het ook jammer, ook autist als soort scheldwoord gebruiken. Ik kon het niet meer waarderen terwijl ik zo’n fan was. Misschien beter na een zomerstop als ze uitgerust zijn ofzo.

3 likes

Ja zelfs ik vond t matig, iedere x als gijs iemand (lekker) wijf noemt zit ik echt zo :woozy_face:

1 like