Ik vind Blauwe m&m’s trouwens ook een leuke podcasts! Leuk zo’n kijkje achter de schermen.
ja bear brook is zoooo goed
Over welke podcast gaat dit?
Weer een dag!
Niet echt een podcast, maar is prima te luisteren zonder beeld dus ik dacht daarom dat het hier wel kon. Interessante gesprekken zijn dit.
Deze ook. Ik had nog nooit van haar gehoord.
De laatste paar dagen veel geluisterd naar De Podcast psycholoog. Fijne interviews en thema’s, zonder dat het te “zelfhulp” achtig wordt. Er word niet vaak een aflevering geplaatst, maar je gaat er toch niet zo snel doorheen. Ik heb “Piekeren” inmiddels al twee keer beluisterd
Leuke podcast hè! Ik weet niet of je Psychologisch al kent? Dat lijkt er een beetje op, ook een psychologe die elke aflevering een bepaalde stoornis/onderwerp bespreekt, alleen dan met iemand die het zelf heeft ipv een professional.
Ik had ingebeld bij de Eeuw en zit erin hahaha was beetje hyperactief van de zenuwen. Vanuit amsterdam zuidzuidzuid, vond het heel erg leuk om ze te spreken!
Oh wat leuuuuk! Ik heb ook eens gebeld en ook zo zenuwachtig haha zo kut. Die voice memo op WhatsApp is echt een uitkomst. Maar wat leuk ik ga luisteren
Sws vind ik hun interactie raar. Ik trek het niet altijd. Heel erg tof doen steeds.
Ga je lekker?
Voor de geeks onder ons kan ik ook The Ringer Verse aanraden, recaps en heeeeeel veel achtergrondinfo van alle Marvel, Star Wars, etc. tv series. En alles van Jamie Loftus, vooral My Year in Mensa, en haar nieuwe Ghost Church is wat ik tot nu toe geluisterd heb ook interessant. En Behind the Bastards (van Robert Evans, de enige witte man waar ik vrijwillig naar luister)
haha dan heb ik je gehoord, je klonk echt heel vrolijk! en leuk gesprek ook
Ik ben deze net begonnen. Het concept klinkt een beetje zoals fyre festival
Ik hoorde je toevallig net, je klonk echt vrolijk en gezellig! Een hele verademing na die vrouw met psychose en Geeske met haar versleten heup en geklaag over de VS voor je
Liefde maakt doof
Je nieuwe ondertitel moet nu wel zeeverkenner worden hoor
Ik vond het heel grappig dat er vooral vrouwen van middelbare leeftijd belden terwijl Botte en Ype duidelijk op iets anders hoopten
aah wat leuk! Ik moest wel lachen om ‘nee is niet nieuw, wel afgebrand geweest’ haha zo droog. Je klonk idd heel enthousiast!
Weer een dag was wel echt een pareltje vandaag.
Ik vond Tatjana altijd heel tof, ook in de podcast tussen 30 en doodgaan. Maar de laatste tijd vind ik het echt jammer dat zij zo in een Amsterdamse bubbel zitten. En ook het gedweep met de jetlag en hoe saai het hier is na een paar weken Amerika is zo…jammerlijk.