Podcasts (Deel 1)

God echt onuitstaanbaar om mensen in Amsterdam saai te vinden nadat je in :sparkles: NYC :sparkles: bent geweest. Volgens mij gewoon cognitieve dissonantie om je vakantie van 8.000 euro goed te praten. Maar echt zOoOOooóóoO leuk?

Verder niks tegen Tatjana hoor maar heb me gewoon een pietsiebeetje geërgerd deze aflevering

13 likes

Was hier ook best wel een beetje jaloers op, zou willen dat ik dit aan een vakantie kon uitgeven.

3 likes

Morgen is Marcel hier in de boekhandel, denk echt dat ik langs ga om Totaal te laten signeren haha

8 likes

Doe het!!!

Nu jij toch weer voorzetje hebt gegeven op simp gedrag over witte mannen dan ga ik nu even: die nieuwe foto op insta van t&g :relaxed::relaxed:

4 likes

Sla ik altijd over. De gewone afleveringen vind ik wel heel leuk

2 likes

Ja ik sla die ook meestal over, vind dat ze wel leuke adviezen geven, maar luister liever een “normale” aflevering en hou anders al m’n podcasts niet meer bij.

Vind het jammer dat de mediameiden nu even een zomerstop hebben, die was precies perfect voor woon-werkverkeer en moest daar ook vaak hardop om lachen.

3 likes

Ik kon eerst niet naar Tussen dertig en doodgaan luisteren omdat ik Malou niet zo chill vond, maar de laatste tijd ben ik het toch wel echt leuker gaan vinden en het luistert gewoon lekker weg!

1 like

Malou!

2 likes

Ooops, aangepast :wink:

Jeeezus ik denk ik probeer Weer een dag weer eens. Knap ik meteen helemaal af door de manier waarop ze over Janine abbring spreken (die van donderdag). Ironisch of niet, zo ha vind ik het allesbehalve een leuk grapje.
Gijs duidde haar zelfs aan als ‘dat meisje’, wou eerst terugspoelen of ik ie dat nou echt zei maar geeneens zin in.

6 likes

Ik zat even op mediacourant te kijken (shame on me) en die halen gewoon al hun informatie uit de podcasts van Gijs en Teun en Aaf en MM.

2 likes

Wat ik er trouwens ook steeds minder leuk aan vond, is de toenemend hoorbare tegenzin waarmee ze de reclames doen.

4 likes

Ik heb de indruk dat “we” een onderliggende sarcastische laag niet begrijpen, want volgens mij zijn zijn juist anti-Derk Sauer en pro-Janine, maar ik vind het ook naar om naar te luisteren.

En die reclames over die biggen-film zijn echt te belachelijk voor woorden haha my god, wie dacht dat dit een goed idee was.

3 likes

Gijs en Marcel komen bij over alsof zij zichzelf heel goed vinden. En iedereen die populairder zijn of prestige klussen doen (zoals zomergasten presenteren) gunnen ze niet het licht in de ogen. Want Marcel en Gijs kunnen die klussen veel beter doen. En die populaire programma’s zijn plat en saai en zij kunnen veel betere programma’s maken.

2 likes

Weer een dag begint een beetje een naar trucje te worden. Ik luister het amper meer hierdoor.

3 likes

Het is al een oudere aflevering, maar ik hoorde dit verhaal net. Jemig dit kan toch niet.

Er zit trouwens wel een hele grappige wrange woordgrap in. Ik denk onbedoeld. Rond 12 minuten.

3 likes

Schijnbaar is dit inmiddels soort van opgelost (hij heeft onderdak voor revalidatie) maar toch bizar dat het zo ver heeft moeten komen?

3 likes

Ja ik ben ook afgeknapt op weer een dag. Ik had sowieso al moeite met Gijs, maar vind Marcel er ook niet leuker op worden. Ik luister bij Teun & Gijs ook alleen de stukjes met Hanneke

2 likes

Hij zit ook in die docuserie “Bezorgd” op npo.nl!

4 likes

ik heb het idee dat dat juíst de grap is, maar snap ook als je die niet zo opvat dat het dan heel kut is

1 like