Ik ben ook net aan deze begonnen, las erover in de NRC podcast-nieuwsbrief:
Mis de actuele podcasts ook! Afkicken dit
Ik ben ook net aan deze begonnen, las erover in de NRC podcast-nieuwsbrief:
Mis de actuele podcasts ook! Afkicken dit
Ik ben nu pas begonnen aan De Krokante Leesmap, mijn zomer is gevuld.
Hahaha , ben ik 3 weken geleden aan begonnen en kan niet stoppen.
Lijkt me zo heerlijk als je alles nog te gaan hebt, zo had ik vorige zomer een Teun en Gijs extra abo genomen en kon ik uuuuuuren luisteren.
@Drosera en de rest die zin heeft om hierop te reageren:
Hoe luisteren jullie een nieuwe podcast? Van nieuw naar oud of andersom?
Ik heb de neiging om van nieuw naar oud te gaan omdat ik het idee heb dat eerste afleveringen niet altijd al even boeiend zijn, maar verder is het eigenlijk totaal niet logisch.
Ik luister wel altijd van oud naar nieuw
Bij de krokante refereren ze nog weleens naar een oude aflevering.
Of er laait weer een oude fete op
Ik ben de laatste ongelooflijke aan het luisteren en het is natuurlijk een podcast met heel veel visies en meningen, maar ik had Lubach zijn verhaal niet perse nog een keer hoeven te horen. Er zijn leukere atheïsten om mee in discussie te gaan
Ja ik vond hem vrij tam eigenlijk? Beetje saaiig. Wat vond je van de 99ste aflevering? Ik vond het interessant en veel wist ik helemaal niet.
Hahaha ik kan altijd op jou rekenen als Teun en Gijs fangirl, heerlie
Ik vind zijn toon altijd zo vervelend. Maar heb omdat ik nog moest koken het op pauze gezet, dus misschien verander ik nog wel van mening.
Ik heb wat afleveringen niet geluisterd, maar de moeite waard dus?
Ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt. Stiekem vind ik hem vaak wel grappig. Niet zozeer in dit gesprek maar zondag met Lubach.
Ja ik vind hem de moeite waard! Veel bijzondere dingen gehoord waar ik van dacht hé? Nooit geweten. Wat ik wel vaak denk na deze podcast is we denken dat we nieuwe dingen uitvinden en bijzondere filosofische gedachten hebben maar eigenlijk doen we gewoon maar wat. Waarbij we nog voortborduren op onze voorgangers ook.
Ik vind het wel opvallend dat Stefan toch vaak genuanceerd is en die David wel een duidelijkere positie in neemt. Vooral in die aflevering van abortus vond ik het opvallend.
Ja dat had ik ook een beetje toen ik De Mediameiden ging bingen.
Dan ga ik De krokante leesmap wel van oud naar nieuw proberen, ben benieuwd!
Ik begin dan altijd bij de oudste aflevering en luister van oud naar nieuw. Voelt voor mij logischer, chronologische volgorde, en soms gaat het in een aflevering over dingen die in latere afleveringen weer besproken worden.
Is een beetje afhankelijk van de podcast. Vaak luister ik eerst de aflevingen die me kwa onderwerp aanspreken en daarna een beetje random de andere afleveringen.
Heb ik ook gedaan! Vond ik ook het leukst.
Mocht iemand graag iets slaapverwekkends willen luisteren…de laatste van de Eeuw is saahaai.
In de ban van Rian is een aanrader
Nog niet geblokkeerd dus? ging gisteren bij op1 hierover, ga het ook straks beluisteren.
Ben net begonnen, benieuwd naar de rest.
Die vorige over die krabben/kreeften heb ik ook heeeel snel afgezet.