Podcasts (Deel 1)

Ik heb Tatjana en Malou laatst voor het eerst geluisterd en hoewel ze af en toe wel grappig en slim zijn, stond dat zelfvoldane me tegen

2 likes

Ik zou echt willen dat iemand dit een keer aan hem vraagt :joy:

1 like

Ik zou het bijna gaan terugluisteren maar dan moet ik weer naar die verschrikkelijke reclame voor dat varken luisteren dus laat maar😂

Ik heb Weer een dag de afgelopen week ook overgeslagen en lees nu dat ik niet de enige ben bij wie het enthousiasme getemperd is :grimacing: ik ben ook benieuwd hoe lang ze dit zelf nog willen volhouden, in elk geval op deze manier. Een dagelijkse podcast lijkt me heel vermoeiend en het begint best wel een beetje eentonig te worden allemaal nu ja

2 likes

hahaha oke ik ben blijkbaar de enige de me nog helemaal suflacht iedere dag. Vind wel soms die mensen die ze bespreken echt niet boeiend (als ik nog 1 keer hoor over shula rijxman
) maar verder blijf ik die combi van marcel en gijs gewoon hilarisch vinden

6 likes

In het begin vond ik Tatjana en Malou wel leuk. Maar inmiddels vinden ze zichzelf iets te leuk en denken ze dat ze ontzettend wijs zijn.

4 likes

Ik heb hetzelfde hoor! Ben nog steeds fan van de hele GijsTeunMarcelAafMarcMarie posse

1 like

Ik vind het leuk dat Couplegoals er weer is! Maar jammer dat ze naar podimo gaan, heb daar echt geen zin in met alle slechte verhalen hier, dus dan maar niet :slightly_frowning_face:

6 likes

Heb deze eerste aflevering geluisterd en vond het heel interessant (en confronterend)

3 likes

Ja vond het ook jammer, ook autist als soort scheldwoord gebruiken. Ik kon het niet meer waarderen terwijl ik zo’n fan was. Misschien beter na een zomerstop als ze uitgerust zijn ofzo.

3 likes

Ja zelfs ik vond t matig, iedere x als gijs iemand (lekker) wijf noemt zit ik echt zo :woozy_face:

1 like

Deze podcast van NRC over schuld heb ik nog niet geluisterd, maar lijkt me wel heel interessant:

5 likes

Ik ben in afl 5 en is echt wel het luisteren waard! Hele interessante en uiteenlopende (medische misser, vreemdgaan, mishandeling, grensoverschrijdend gedrag) verhalen en mooie duiding. Zou trouwens wel goed naar de waarschuwingen luisteren. Er komt bijvoorbeeld ook een dader van misbruik van een minderjarige aan bod.

3 likes

Klinkt interessant idd. Ik zie dat een van de makers ook de podcast moeder ten laste heeft gemaakt. Die klinkt ook wel heel goed. Iemand toevallig die al gehoord?

4 likes

Ik was aan Het Verdwenen Meisje begonnen omdat die in de top stond bij Spotify, maar na 2 afleveringen afgezet. Geen fijne stemmen, manier van opbouw vind ik ook heel irritant
 “waarom dit zo zit, hoor je later” “maar daarover later meer” “in de volgende afleveringen komen we hier op terug”

Geen aanrader dus, wat mij betreft.

2 likes

Ik vond die wel heel boeiend maar wel geluisterd op X2 snelheid misschien helpt dat

3 likes

Ik ga televisiĂ« missen deze zomerstop. Misschien moet ik maar eens vriend van de show worden om hun extra’s te luisteren haha.

2 likes

Ja ik heb hem ook net af :frowning: ik wil alleen wel opgenoemd worden als ik vriend van de show wordt :stuck_out_tongue:

4 likes

Ja ik ook :sob::sob: Mijn favo niet problematische witte mannen die wel grappig zijn (sorry Botte en Ype en dat saaie wijf)

Oh ter compensatie luister ik nu 3 wielerpodcasts met de tour maar dat moet je net liggen

2 likes

Ben hier ook mee bezig (nav een tip hier op het forum dacht ik ook?) en vind het tot nu toe echt top idd!

4 likes