Het verhaal is bizar, maar de verteller is frustrerend slecht, vind ik.
Ik geniet hier zo van!! Volg dit bizarre verhaal al een tijdje en nu dit zo lekker grondig
Edit: sorry @Pierlala was hier eerder mee! Had het berichtje even gemist!
Ik vind alleen dat stuk met die psycholoog nogal irritant. Hij gaf wel een disclaimer maar daarna gaat hij toch een soort diagnose stellen van een psychopaat en nog wat zaken die dacht ik achterhaald zijn.
Maar het is wel een heel fascinerend verhaal hoe ze toch die mannen zover krijgt dat ze haar geloven en vertrouwen.
De Shitshow is niet meegegaan naar Podimo en die meiden zijn weggegaan bij Dag & Nacht. Lijkt erop alsof het niet helemaal lekker is verlopen. Janneke (Shitshow) woont in dezelfde buurt als Anne (een vd twee eigenaars van Dag & Nacht) en ze vertelt dat hij haar nooit meer terug groet wanneer ze elkaar tegenkomen. Het klinkt heel flauw allemaal. Ben benieuwd wat het hele verhaal is.
Ik vind ze bij de Shitshow zo heerlijk eerlijk de hele tijd. Moet echt hardop lachen soms.
Waar? Bij C?
Ik luister veel naar De Eeuw van de Amateur de laatste tijd maar ik hoor daarin vaak de namen Donny en Nico en nu hoorde ik Nico ook iets zeggen over een dochter. Vind het een klein beetje verwarrend want ik dacht dat Nico de vriend was van Ype. Is er een mede Eeuw-fan die dit misschien kort zou kunnen uitleggen? Mag ook via PB
Was N niet donor geweest voor een ander koppel oid?
Hahaha ohhh zo’n popiejopie HR-medewerker? Ze hadden mij ook een baan aangeboden maar het voelde iets te gluiperig en het salaris stond me niet aan.
Nico heeft inderdaad een kindje, buiten zijn relatie met Ype. Hij wilde dat graag, volgens mij is dat met een ander koppel. Precieze constructie weet ik niet meer…
Donny komt me even niet bekend voor, maar misschien is dat een andere co-ouder van het dochtertje?
Ype heeft het nooit expliciet zo genoemd, maar uit verhalen krijg ik wel altijd het idee dat hun relatie best open is.
Ooh duidelijk, dankjewel! Dan kan ik de verhalen van Ype wat beter plaatsen
Ik heb nu de eerste acht afleveringen van De krokante leesmap geluisterd, maar ik vind er nog niet veel aan.
Wordt het nog beter of zou dit gewoon niet mijn ding zijn?
Ik vind Marc Marie altijd al een beetje valse steekjes onder water geven. Maar de laatste aflevering van MM en Aaf vond ik echt ongemakkelijk
Ja ik vind Marc Marie ook eigenlijk helemaal niet leuk doen tegen Aaf
Dit heb ik trouwens altijd bij damn honey! Nydia doet ook vaak niet leuk tegen Marie-lotte, maar ik herken me zo in Nydia
Jaaa klopt
Ja precies, dat deed hij altijd al maar nu was het wel heel extreem
In de ban van Rian is echt zo heerlijk. Al die smeuïge details. Die miste ik toch wel een beetje in Achter gesloten deuren.
Oh (nu ik dit typ moet ik denken aan die mail hahah) ik moest er juist enorm om lachen. Ik denk dat Aaf het wel kan hebben hoor
Ligt eraan denk ik. Als je de humor en de chemie tussen Marcel/Roelof/Noortje niet leuk vindt zou ik stoppen. Als je alleen het concept van tijdschriften recenseren niet zo leuk vindt, dan zou ik wel blijven luisteren want er komen ook periodes dat ze andere dingen recenseren (en nu ook in Radio Romano, de opvolger van DKL)