Podcasts (Deel 1)

Okeee ik ben nu ook wel een beetje Teun en Gijs moe hoor, Teun’s verhaal over de vomar vond ik echt genant en totaal niet grappig…ik zie ook echt helemaal voor me hoe hij kan ontploffen bij service die niet naar zijn wens is

4 likes

En er zijn zóveel intens goede podcasts

3 likes

Ik luister nu In de ban van sektes (podimo) en vind het wel interessant!

2 likes

Ik ben dit nu aan het luisteren en ik vind het tot nu toe wel leuk en ook laagdrempelig. Ik ben wel een beetje bang dat de mannelijke host uiteindelijk zijn visie er te veel doorheen gaat drukken, maar misschien valt dat wel mee.

Ik heb recent Will be wild, Roe v Wade (Slowburn), Het spoor terug - Moslima (wel maar twee afleveringen) en Mijn Schuld (hierboven) geluisterd. Vond die allemaal erg goed, vooral die eerste

2 likes

@Leuk123 had je al gezien dat er een nieuwe podcast is over kinderboeken? De host is Edward van de Vendel. Met twee gasten gaat hij een ouder boek/klassieker bespreken. Ik vind de eerste twee wel veelbelovend!

5 likes

O interessant, thanks! Ga ik luisteren.

1 like

Het is met vlagen lastig te verstaan. ik denk dat het door de geluidsapparatuur komt die ze gebruiken en ze daar niet goed in praten oid. In elk geval interessant inkijkje wel in deze gesloten groep.

Edit: aflevering 3 vind ik wel heftig btw.

5 likes

Hebben jullie nog meer podcast aanraders? Al mijn vaste hebben een zomerbreak en ik sta op het punt om die televisie aflevering over voetbal te luisteren :nauseated_face:

2 likes

Als je b&b vol liefde kijkt: reality check! Die is er nog elke dag

4 likes

Het verdwenen meisje, gaat over Willeke Dost.

4 likes

Same :sob: ik zie nu pas in hoe erg ik verslaafd ben aan podcasts.

Ben nu Alle eerste dingen gaan luisteren, Van Rossum, sowieso NRC vandaag en De Dag, de kamer van Klok gaat door, helaas heeft Nooit meer slapen herhalingen, Kunststof…
Misschien zit er wat tussen.

4 likes

Alle geschiedenis ooit is ook erg leuk, gaat over heel veel uiteenlopende onderwerpen uit de geschiedenis. En als je van klets podcasts houdt is Toni and Ryan misschien wel wat voor je, is een duo uit australie die 5x per week een podcast uitbrengen, zijn best grappig!

5 likes

Ken je Altijd Wat al?

En ik heb zelf net Bed of Lies opgeslagen om te gaan luisteren, weet dus nog niet hoe ik het vind

1 like

Ik ben ook net aan deze begonnen, las erover in de NRC podcast-nieuwsbrief:

Mis de actuele podcasts ook! Afkicken dit

2 likes

Ik ben nu pas begonnen aan De Krokante Leesmap, mijn zomer is gevuld.

6 likes

Hahaha , ben ik 3 weken geleden aan begonnen en kan niet stoppen.

7 likes

Lijkt me zo heerlijk als je alles nog te gaan hebt, zo had ik vorige zomer een Teun en Gijs extra abo genomen en kon ik uuuuuuren luisteren.

5 likes

@Drosera en de rest die zin heeft om hierop te reageren:
Hoe luisteren jullie een nieuwe podcast? Van nieuw naar oud of andersom?

Ik heb de neiging om van nieuw naar oud te gaan omdat ik het idee heb dat eerste afleveringen niet altijd al even boeiend zijn, maar verder is het eigenlijk totaal niet logisch.

1 like

Ik luister wel altijd van oud naar nieuw
Bij de krokante refereren ze nog weleens naar een oude aflevering.
Of er laait weer een oude fete op :clown_face:

6 likes