Podcasts (Deel 1)

Ik ben de laatste ongelooflijke aan het luisteren en het is natuurlijk een podcast met heel veel visies en meningen, maar ik had Lubach zijn verhaal niet perse nog een keer hoeven te horen. Er zijn leukere atheïsten om mee in discussie te gaan :sweat_smile:

2 likes

Ja ik vond hem vrij tam eigenlijk? Beetje saaiig. Wat vond je van de 99ste aflevering? Ik vond het interessant en veel wist ik helemaal niet.

1 like

Hahaha ik kan altijd op jou rekenen als Teun en Gijs fangirl, heerlie

2 likes

Ik vind zijn toon altijd zo vervelend. Maar heb omdat ik nog moest koken het op pauze gezet, dus misschien verander ik nog wel van mening.

Ik heb wat afleveringen niet geluisterd, maar de moeite waard dus?

1 like

Ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt. Stiekem vind ik hem vaak wel grappig. Niet zozeer in dit gesprek maar zondag met Lubach.

Ja ik vind hem de moeite waard! Veel bijzondere dingen gehoord waar ik van dacht hé? Nooit geweten. Wat ik wel vaak denk na deze podcast is we denken dat we nieuwe dingen uitvinden en bijzondere filosofische gedachten hebben maar eigenlijk doen we gewoon maar wat. Waarbij we nog voortborduren op onze voorgangers ook.

Ik vind het wel opvallend dat Stefan toch vaak genuanceerd is en die David wel een duidelijkere positie in neemt. Vooral in die aflevering van abortus vond ik het opvallend.

1 like

Ja dat had ik ook een beetje toen ik De Mediameiden ging bingen.
Dan ga ik De krokante leesmap wel van oud naar nieuw proberen, ben benieuwd!

2 likes

Ik begin dan altijd bij de oudste aflevering en luister van oud naar nieuw. Voelt voor mij logischer, chronologische volgorde, en soms gaat het in een aflevering over dingen die in latere afleveringen weer besproken worden.

5 likes

Is een beetje afhankelijk van de podcast. Vaak luister ik eerst de aflevingen die me kwa onderwerp aanspreken en daarna een beetje random de andere afleveringen.

5 likes

Heb ik ook gedaan! Vond ik ook het leukst.

4 likes

Mocht iemand graag iets slaapverwekkends willen luisteren…de laatste van de Eeuw is saahaai.

3 likes

In de ban van Rian is een aanrader

5 likes

Nog niet geblokkeerd dus? :joy: ging gisteren bij op1 hierover, ga het ook straks beluisteren.

2 likes

Ben net begonnen, benieuwd naar de rest.

3 likes

Die vorige over die krabben/kreeften heb ik ook heeeel snel afgezet. :smiling_face_with_tear:

1 like

Het verhaal is bizar, maar de verteller is frustrerend slecht, vind ik.

1 like

Ik geniet hier zo van!! Volg dit bizarre verhaal al een tijdje en nu dit zo lekker grondig
Edit: sorry @Pierlala was hier eerder mee! Had het berichtje even gemist!

10 likes

Ik vind alleen dat stuk met die psycholoog nogal irritant. Hij gaf wel een disclaimer maar daarna gaat hij toch een soort diagnose stellen van een psychopaat en nog wat zaken die dacht ik achterhaald zijn.
Maar het is wel een heel fascinerend verhaal hoe ze toch die mannen zover krijgt dat ze haar geloven en vertrouwen.

8 likes

De Shitshow is niet meegegaan naar Podimo en die meiden zijn weggegaan bij Dag & Nacht. Lijkt erop alsof het niet helemaal lekker is verlopen. Janneke (Shitshow) woont in dezelfde buurt als Anne (een vd twee eigenaars van Dag & Nacht) en ze vertelt dat hij haar nooit meer terug groet wanneer ze elkaar tegenkomen. Het klinkt heel flauw allemaal. Ben benieuwd wat het hele verhaal is.

3 likes

Ik vind ze bij de Shitshow zo heerlijk eerlijk de hele tijd. Moet echt hardop lachen soms.

4 likes

Waar? Bij C?

1 like