Ik luister veel naar De Eeuw van de Amateur de laatste tijd maar ik hoor daarin vaak de namen Donny en Nico en nu hoorde ik Nico ook iets zeggen over een dochter. Vind het een klein beetje verwarrend want ik dacht dat Nico de vriend was van Ype. Is er een mede Eeuw-fan die dit misschien kort zou kunnen uitleggen? Mag ook via PB
Was N niet donor geweest voor een ander koppel oid?
Hahaha ohhh zoân popiejopie HR-medewerker? Ze hadden mij ook een baan aangeboden maar het voelde iets te gluiperig en het salaris stond me niet aan.
Nico heeft inderdaad een kindje, buiten zijn relatie met Ype. Hij wilde dat graag, volgens mij is dat met een ander koppel. Precieze constructie weet ik niet meerâŠ
Donny komt me even niet bekend voor, maar misschien is dat een andere co-ouder van het dochtertje?
Ype heeft het nooit expliciet zo genoemd, maar uit verhalen krijg ik wel altijd het idee dat hun relatie best open is.
Ooh duidelijk, dankjewel! Dan kan ik de verhalen van Ype wat beter plaatsen
Ik heb nu de eerste acht afleveringen van De krokante leesmap geluisterd, maar ik vind er nog niet veel aan.
Wordt het nog beter of zou dit gewoon niet mijn ding zijn?
Ik vind Marc Marie altijd al een beetje valse steekjes onder water geven. Maar de laatste aflevering van MM en Aaf vond ik echt ongemakkelijk
Ja ik vind Marc Marie ook eigenlijk helemaal niet leuk doen tegen Aaf
Dit heb ik trouwens altijd bij damn honey! Nydia doet ook vaak niet leuk tegen Marie-lotte, maar ik herken me zo in Nydia
Jaaa klopt
Ja precies, dat deed hij altijd al maar nu was het wel heel extreem
In de ban van Rian is echt zo heerlijk. Al die smeuĂŻge details. Die miste ik toch wel een beetje in Achter gesloten deuren.
Oh (nu ik dit typ moet ik denken aan die mail hahah) ik moest er juist enorm om lachen. Ik denk dat Aaf het wel kan hebben hoor
Ligt eraan denk ik. Als je de humor en de chemie tussen Marcel/Roelof/Noortje niet leuk vindt zou ik stoppen. Als je alleen het concept van tijdschriften recenseren niet zo leuk vindt, dan zou ik wel blijven luisteren want er komen ook periodes dat ze andere dingen recenseren (en nu ook in Radio Romano, de opvolger van DKL)
Ik ben nu bij aflevering 47, Marcel is wel echt een lul in de afgelopen afleveringen geweest. Wordt dat beter?
Kan, ik vind de onderlinge strijd gewoon grappig
Moet vooral lachen om marcels woede uitbarstingenâŠ
En soms leer ik nog eens wat.
Het is bij Marcel vaak wel wat wisselvallig, maar knorrig zijn is wel een beetje zijn trademark dus dat komt veel terug ik kan er vaak wel om lachen. Maar er zijn inderdaad ook afleveringen bij dat ik het lullig doen (vooral tegen Roelof) ver vond gaan. Maar ook dat hoort weer bij hun chemie, ze kennen elkaar inmiddels ook wel zo lang en goed dat ze het beter van elkaar kunnen hebben en andersom laten ze ook geen kans onverlet om Marcel te plagen
Ik hoor voor mij nieuwe dingen, maar ik heb het niet zo intensief gevolgd.
Het gaat relatief weinig over de tijdlijn en veel meer over Rianâs persoon en gedrag, schooltijd, eerdere relaties
Ik was door jouw post helemaal voorbereid om te ergeren aan die psycholoog, maar vond het juist wel interessant wat ie zei, over dat er in zân algemeenheid twee groepen mensen niet zo makkelijk om de tuin te leiden zijn door een antisociale psychopaat (even los van of dat RvR betreft of in zijn algemeenheid). Ging het meteen toepassen op mân privĂ© en werk.