De Mediameiden vind ik echt geweldig. Hun overgangen en ontwerpen die op elkaar inhaken zijn echt sterk. En de achtergrondverhalen over de industrie vind ik ook interessant. Vijf sterren!
Dan vind je de shitshow denk ik ook heel goed meer vrouwenpodcasts!
Ja, die is ook top!
Ik ga nu naar de pannekoekencaravan in carre
hahaha en dan daarna nog: carre bestaat niet meer, dat is een veilinghuis voor bieten
Ik vond die dus niet zo leuk? Heb een paar afleveringen geluisterd en ik vond één van hen best arrogant/veroordelend overkomen. Toen ben ik gestopt.
Voor wie het ook niet trekt om 3 uur naar een tv interview te kijken maar wél benieuwd is; van de nieuwe zomergasten afleveringen is nu ook een podcast gemaakt met het hele interview. Je ziet de fragmenten niet maar ze worden wel even toegelicht en evt kun je ze nog even terugkijken. Ik vind dit ideaal voor onderweg/tijdens het huishouden (aflevering draaien op npo app met alleen geluid werkte bij mij voor geen meter).
ik was er ook! maar ik vond het wel echt heel erg langdradig wat vond jij ervan?
Ja, snap ik… had het gevoel dat ze er niet lekker in zaten.
Ik vond het wel komisch maar ik had het argentine -texel verhaal hem nooit vergeven
same hahaha ik had hem echt doodgezwegen voor de rest van mijn leven
Ja, wat een vent!
Weet jij wat er gebeurde na het zender incident?
Ik zat op rij 2 en zag in mn ooghoek iets in het pad gebeuren
Oh ja! Dat was zo gek, een vrouw rende ineens een paar stappen naar voren, maar ging toen toch weer terug naar haar plek.
Heel raar!
Heeft iemand hier een podcast aanrader voor Strangers Things after talk? Dat ze per aflevering een nabespreking doen? Nederland of engels is beide goed.
late reactie maar was dit de vrouw in de assepoester jurk waarvan Marcel dacht dat hij haar hallucineerde?
Sick & Nimon
ja!! en het leek ook alsof ze een microfoon vast had zag ik aan het einde
Ik ben alle afleveringen van boekenfm aan het bingen en ben een zware girlcrush aan het ontwikkelen op Ellen Deckwitz, moet zo lachen om haar en ik vind haar echt slim. Die Charlotte vind ik minder fijn om naar te luisteren, Bob en Peter Buurman vond ik leuker.
Ook echt heerlijk om een podcasts te ontdekken die al wat seizoenen heeft en je dus nog zoveel terug te luisteren hebt
Ik vind Ellen ook leuk maar Joost vind ik wat uit de hoogte ofzo. Weet alles beter kweet niet.
Ja vind ik ook! En zooo serieus