Podcasts (Deel 1)

Ben je boos, vooral op Joost? Laat het weten via….

Nee maar geweldige podcast inderdaad! Kan er ook helemaal in opgaan echt heerlijk!

3 likes

Ik vind juist Ellen beetje arrogant overkomen. En heeeeel dominant aanwezig in de podcast. Soms vind ik haar zelfs zo irritant dat ik geen zin meer heb om verder te luisteren…

Maarja echt andere leuke nederlandse podcasts over boeken heb ik nog niet gevonden…

1 like

Jeumig het eerste kwartier van Gijs & Marcel is Jan Terlouw geneuzel en dan een ellenlange reclame voor Driessen :flushed:

2 likes

Ik zie geen nieuwe afl staan :pleading_face:

Yay, Napleiten is weer terug van vakantie

8 likes

Heb je geen zin in een in dienst van jou dag?

*marcel voice * lekker naar de wellness

2 likes

Luistert er iemand hier naar Watikwoudatikwist? Ik volg haar echt al vanaf haar derde podcast ofzo en ik blijf het echt leuk vinden. Vind ik bijzonder omdat ik bij veel podcasts toch na een aantal jaar het wel zat word. Volgens mij is Kelly in 't echt ook een leuk mens

1 like

Jaa, maar luister niet altijd alles. Ja ik vind het ook een leuke podcast!

1 like

Ik val altijd goed in slaap met haar podcast, haha!

2 likes

Ik vond haar een tijdje ineens heel irritant omdat ik erop ging letten dat ze met veel speeksel in haar mond praatte (?) ik kan het me even niet meer voor de geest halen wat ze precies deed maar ik hoor dat nu helemaal niet meer.
Ik luister haar podcast ook het langst en idd het verveelt me veel minder dan welke podcast dan ook. Uiteindelijk ben ik ze bijna allemaal een beetje zat.

2 likes

Zijn er mensen die gaan abonneren op de petje af van tussen dertig en doodgaan? Ik twijfel nog

1 like

Ja ik luister ook al heel lang. Vind het leuk dat ze consistent is en zowel met het format als met het uploaden. En leuke afwisselende onderwerpen.

1 like

Ik hoor het nog steeds, en m’n misofonie trekt het heeel slecht. Maar wel leuke podcast! Ik luister het alleen wel altijd op zacht volume in een wat rumoerige omgeving door bovengenoemde reden… :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik heb een petje af genomen voor ze. Blijft toch nog steeds mn favoriete podcast, dus ben wel benieuwd

2 likes

Ik ben begonnen aan de podcast Appie en ik vind het een echt een interessante zaak, maar ik vind die journalist die het vertelt zo arrogant overkomen. Hij wil per se de enige overlevende spreken en zijn zus vertelt in afl 1 dat hij dat emotioneel niet aankan en daar is echt geen empathie voor. Komt echt opdringerig over.
Het gaat vaak van de hak op de tak, soms zonder goede uitleg. Ook een fragment met Peter R de Vries wat eigenlijk niks toevoegt aan het verhaal, maar toch gebruikt wordt omdat het Peter R de Vries is.
Ik vind het maar een slecht gemaakte podcast dit, echt jammer.

9 likes

Echt leuk weer nieuwe afleveringen Couplegoals!
(nu wel via Podimo, wat minder gebruiksvriendelijk maar prima)

Ja ik vind het ook heel slecht en sensatiebelust. Ook dat hij denkt via het bestuur van Albert Heijn dat slachtoffer te kunnen pushen mee te werken. Ziekelijk

3 likes

Dit is zo heftig! Ik wist niet dat dit gebeurt joh. Wat een eenzaamheid.

5 likes

Ik ben hier heel benieuwd naar! Morgen luisteren denk ik

2 likes

ik heb het wel gedaan, vind het toch wel echt een leuke podcast.

3 likes