Podcasts (Deel 1)

Ik vind het zo ergerlijk dat wanneer mediameiden afgelopen is die zeurstem van Gijs G. erachteraan komt.over dat adverteren.
Moet t eigenlijk stoppen voor dat moment.

En dan die gekke stemmetjes van MvR.
Die kan ik ternauwernood verdragen.
Ga die twee verwijderen, het komt niet meer goed.

6 likes

Deze vandaag geluisterd na het lezen van dit berichtje. Weet nog niet helemaal wat ik er van vind. Ging zelf niet helemaal lekker op het eten van dat konijn… ik ben zelf vega en kan het meestal wel aan over vlees ook maar dit wat minder? Heb ook de etenstijd podcast geluisterd, die vind ik zelf erg lijken op makkelijke eters, wel vermakelijk

4 likes

dit is een POADcast van meer van dit

3 likes

Ben fan van Darmstad FM, gezellige kletspodcast en Tina de Bruin is heel sympathiek. Moet ook altijd lachen om Andrea Pierle :sweat_smile:

2 likes

Ik vind de insteek van de gesprekken wel leuk, maar die zogenaamde ā€˜bellers’ zo ontzettend tenenkrommend slecht. Echt niveautje sketch op de bonte avond van groep acht. Enfin, ik ben afgehaakt hierdoor.

7 likes

Oh djeez wat was dat vreselijk. Die reclame kwam echt na Ć©lke podcast en sowieso ook altijd op een harder volume. Lag je net lekker een beetje weg te dommelen, schreeuwfluisterde die gek ineens in het Vlaams in je oor ā€˜BEN JE ER NOG???’ ofzo. Echt nachtmerries.

1 like

Ja, die bellers trek ik ook echt niet, vreselijk. Verder wel leuke gesprekken inderdaad.

4 likes

Mijn god weer Jan Terlouw in weer en dag. Ik moet echt stoppen met luisteren.

Laatste tijd altijd of ā€˜Vites’ of jan

3 likes

De Shitshow stopt voorlopig. Waarschijnlijk 2 maanden.

1 like

Zooo jammer. Ik vind hem echt heerlijk luisteren.

Ik luister ook niet meer, echt behoefte aan een andere energie ā€˜s ochtends. :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik heb na hun zomerstop denk ik maar 3 afleveringen volledig geluisterd.

2 likes

Wat een heerlijke Damn Honey over literatuur! En wat leuk dat ze nu elke week een aflevering doen, afwisselend met en zonder gasten. Nu leuke gasten vond ik.

Edit: Ɖn een nieuwe Leve(n) Lezen en nog niet geluisterde herhaling van Boeken FM, lekker cocoonen in de regen zošŸ˜

6 likes

Ik luister nu Het Geheim van Wijsman. Een soort Moord in de Oriƫnt Express maar dan op Den Haag HS, haha. Het begin is in ieder geval interessant!

5 likes

Bedankt voor de tip! Begin nu al aan aflevering 3. Spannende serie.

1 like

Wow ik vind het echt interessant om dit een keer van begin tot eind te horen.

Was trouwens gister naar de theatershow van Aaf, heel mooi! Tof om haar een keer in het echt te zien na al die podcasts. Ze speelt ā€˜m nog een paar keer zie ik op ticketswap, tip!

3 likes

Ja ik zag dit ook! Maar zag op hun twitter dat ze een rubriek weer ā€œgratisā€ gaan aanbieden en de rest bij podimo blijft. Maar ik vraag me ook af of dat dan niet gewoon is omdat er veel minder mensen luisteren.

__
Ik zie dat de Volkskrant nu ook een dageliljkse podcast heeft, net zoals NRC vandaag (en natuurlijk allebei gebaseerd op the daily) iemand die al geluisterd?

En hoe is etenstijd? Iemand daar al naar geluisterd?

Ik luister verder de laatste tijd ook weleens naar ā€œalle eerste dingenā€, vind dat ook wel een leuke kletspodcast.

Etenstijd vind ik wel grappig, kort en op zich wel leuk voor bij het koken maar Makkelijke Eters was honderd keer beter

5 likes

Oh jammer! Maar heb veel van makkelijke eters gelukkig nog niet geluisterd dus ik heb nog een voorraadje

2 likes

Eens ja! Prima leuk maar hou sowieso echt meer van een langere podcast waar je lekker helemaal ā€˜in’ kan zitten. En och, vreselijke leader haha

3 likes