Heel mooi gemaakt. De zoektocht van een man naar de geschiedenis van zijn vader.
Meervandit komt 12 september met de nieuwe podcast āEtenstijdā met Teun van de Keuken en Yvette van Boven. Lijkt mij in potentie erg leuk!
Zeker! Hoop wel dat ze niet dezelfde route bewandelen als Makkelijke Eters en op een gegeven moment moeten stoppen omdat er geen verdienmodel in zit. Al kan ik me dat met types als Teun en Yvette haast niet voorstellen hahaha
Ah, vind dit een beetje zielig voor Hiske en Joƫl.
(Maar wel leuk.)
Haha ja dat vond ik ook meteen. Maar ik vind Yvette altijd wel heel leuk en over eten praten is altijd goed. Dus ben wel benieuwd!
Ja ik vind dit ook een beetje naar haha. Dit lijkt me gewoon een vervanging omdat Teun wel een eet-podcast zag zitten met Yvette (hij had het er over dat hij sinds dat volkskrantfeest graag iets met haar zou willen doen)
Maar Ʃcht. Hoop dat Makkelijke Eters op welke manier dan ook nog terug komt
Ik ben deze nu aan het luisteren maar ik trek die accenten slecht vind het wel interessant dus ik moet er even doorheen haha
Ik heb m zojuist toch afgezet haha, ik versta die man ook slecht
ik moet weer zo lachen om de mediameiden hahahaha. Dat item over Maxima ik ging helemaal stuk
Ik zag dat dit vanavond op tv komt, ik hoor Tamar dat gewoon al helemaal analyseren
Ik heb de eerste twee afleveringen van Etenstijd geluisterd. Het is okƩ, maar vult niet het gat dat Makkelijke Eters heeft achtergelaten
Hiske en Yvette klinken wel echt bijna hetzelfde!
Ja, maar de chemie mist een beetje tussen Teun en Yvette. En ik mis het enthousiasme. Bij Makkelijke Eters konden ze uitgebreid praten over een bepaalde kooktechniek of smaak.
Ik heb de podcast van Yvette en Teun nog niet gehoord, maar wb chemie vind ik die van Hiske en Joƫl best apart. Kan er niet helemaal de vinger op leggen.
Ik heb nu van de mediameiden, van televisiƫ Ʃn van de shitshow alles gehoord over het interview met Reinout haha sjongejonge
Al sinds ik vanmorgen Televisië luisterde ben ik zó benieuwd naar het stuk waarin Reinout gaat lunchen met LL Cool J� Ga het zo maar kijken denk ik.
Ik vraag me nu trouwens af waarom ik TelevisiĆ« luister, want ik kijk geen tv haha. Maar als ik dan hoor wat voor geleuter en slechte programmaās er allemaal voorbij komen dan denk ik ook weer ach, ik mis duidelijk niets.
Ik kwam een leuke podcasts tegen over boeken en klassieke muziek. Ik ken de boeken niet perse en de klassieke stukken al helemaal niet, maar het is erg goed in elkaar gezet dat het niet uitmaakt. Ze lezen fragmenten uit boeken voor en spelen muziek af die in het boek wordt genoemd.
Vanaf 24 september begint het 2de seizoen!
De kalm met klassiek is ook wel leuk trouwens. Duurt ongeveer 10 minuten en begint met een korte inleiding /ademhalingsoefening en dan een kort klassieke muziek stuk.
Dank! Leuke tip
Hij is al eens eerder genoemd in dit topic, maar ik ben gisteren begonnen aan The Teachersā Pet. True crimepodcast over een cold case zaak die volgensmij door deze podcast weer geopend is. En daās mooi want het is wel duidelijk wie dit gedaan heeft. Ik ben nu bij aflevering 7 ofzo, en er worden heel veel interviews gedaan en mega uitgebreid verteld. Heel vet!