Ik heb nu 2 afleveringen van de Volkskrant geluisterd maar ik vind het veel minder leuk dan nrc vandaag. Het luistert echt als een radio 1 interview, heel langzaam. Vind het bij nrc vandaag echt vlot en pakkend en dit was gewoon een beetje alsof ik het journaal luisterde over 1 specifiek onderwerp.
Jammer, ik luister elke dag NRC vandaag & vond het wel fijn als zoiets nog erbij zou komen
Podcast De Dag van Radio 1 is hetzelfde idee
Zijn er mensen die naar Darmstad FM luisteren? Ik luister nu naar het interview met Marc Marie, en ik snap de podcast niet zo goed? Het interview is goed gedaan, mooie onderwerpen, goed gesprek. En dan komen er tussendoor allemaal rare bellers (naam aan dat die nep zijn?) en hele rare reclame jingles die helemaal niet bij de toon van het gesprek passen. Is het normaal een hele blije podcast ofzo?
Ik vind de titel ook zo raar
Dat ook idd. Ik moet eerlijk zeggen dat dat de reden is dat ik die podcast nooit eerder heb opgezocht. Het zegt me echt helemaal niets. Maar als alle gesprekken zo zijn als in deze aflevering ga ik wel vaker luisteren denk ik. Alleen dat lollige snap ik er niet zo goed bij.
De gesprekken zijn wel leuk, maar die stemmen die je tussendoor hoort zijn typetjes van Tina de bruin. Verschrikkelijk
Het ging hier kortgeleden ook al over in dit topic. Echt tenenkrommend. Moet iemand die Tina niet vertellen dat het gewoon niet grappig is? Je hebt daar toch ook regisseurs, creative weetikveels?
Ik kan trouwens door Gijs Groenteman alleen nog maar Kron-CRV denken haha.
Mijn proefperiode bij Podimo loopt bijna af en ik twijfel zo om er maandelijks voor te gaan betalen. Enerzijds wil ik het wel want luister best veel podcasts en nu gaat er weer een podcast die ik graag luister naar Podimo (al sla je me dood), anderzijds denk ik ja hoorrrrrr, wƩƩr een abonnement erbij. āT is maar ā¬5, maarja dan toch.
Zit met hetzelfde⦠ik luister er best wat, maar ik vind de app nog steeds zooo verschrikkelijk onhandig. Had echt gehoopt dat ze die zouden verbeteren om mensen te behouden. Had met mezelf afgesproken als ze niks zouden verbeteren om dan na proefperiode op te zeggen, dus ik ga dat maar doen. Heb nog zoveel gratis podcasts die ik wil luisteren, maar dan in een fijne app.
Ga Alle geschiedenis ooit, de extra MM en Aaf, POM en zelfspodcast wel missen, maar ja. Vind ik het bedrag niet waard.
Haha ik heb hetzelfde. Heb al zoveel abonnementen⦠Maar ik luister toch ook wel veel via Podimo (MM-A extra, Moorden in het Noorden, de moordcast, radio Romano, Dit komt nooit meer goed). Ik heb tot november om er over na te denken.
Bedankt nog voor deze tip! Ik luister nooit naar damn honey, maar vond dit een leuk gesprek. Fixdit kende ik al wel en luister af en toe ook naar hun podcast. Ik ben benieuwd naar hun manifest!
Oh en het gesprek met Maaike Ouboter was leuk hĆØ! Ze lacht heel schattig, haha.
Beetje laat, maar dat klopt wel, het is soms heel lastig te verstaan. Van dat binnensmondse gemompel. Ik vond wel dat het wel steeds beter werd, je wende er wel aan. Nu is moppelen in het noorden vrij normaal, dus dat hielp vast mee met het volgen van deze man.
Ik heb hetzelfde en twijfel ook. Ik neig naar niet verlengen, om de reden die hierboven ook al genoemd wordt, maar vind het ook wel jammer want ik luister wel graag naar MMA en MMM maar dat is eigenlijk ook weer het enigeā¦
Als iedereen nou zān proefabonnement niet verlengt gaan ze misschien eens wat aan die kutapp doen
Ik ga ook niet verlengen. Luister op Podimo eigenlijk alleen naar Dit komt nooit meer goed. De rest kan nog via Spotify.
Ik luister wel best veel extra via Podimo; MMA, zelfdpodcast extra, moorden in het noorden, beste smaak van NL, moordcast. Wil Radio Romano ook gaan luisteren. Dus ga verlengen
Ik dacht dat het een podcast was over je darmen en hoe belangrijk die zijn (goede bacteriƫn enzo zoals jakult) en ontlasting maar dat is dus niet zo?
Ja waarom zou je je podcast anders zo noemen? Weird.
Ja ik, vind het zeker wel vermakelijk. En heel chil dat er geen reclames tussen zitten. Het is elke week een aflevering van ongeveer 40 minuten, dus in die zin vind ik het wel waard.