Vandaag wordt ook de favoriete hymn van de Queen gespeeld.
Arme broer van Hae, zijn reactie is zo treffend over True Crime series: âDit is geen podcast voor mij. Dit is het echte leven. Een nooit eindigende nachtmerrie voor meer dan twintig jaar.â Hij zei dat hij zich verraden voelde door de uitspraak en gefrustreerd is door de vele wendingen in de zaak in de afgelopen twee decennia. âTelkens wanneer ik denk dat het is afgelopen, komt het terug.â
Spoiler over einde van de podcast Serial voor wie hem nog niet heeft geluisterd:
Ik herinner me dat tegen het einde aan Sarah Koenig iets in de trant zei van âHe either is the killer, or he has the worst possible luck in the whole wide worldâ. Nadat ze ook die autorit naliepen en checkten op tijd, of dat wel of niet zou kunnen.
Jaa zo treurig. Volgens mij heeft die broer ook geprobeerd die podcast geheim te houden/weg te houden bij zân ouders omdat hij ze wilde beschermen.
En er komt volgens mij ook een serie over? Het is op zich begrijpelijk (waar komt geen serie over) maar het is ook zo verdrietig omdat ze er maar steeds zo mee geconfronteerd worden.
@MJDLH Het schijnt wel zo te zijn dat de podcast heel veel informatie achterwege heeft gelaten, sindsdien kijk ik er dubbel naar. Omdat ik het echt met spanning geluisterd heb, maar dat voelt een beetje vies eigenlijk.
Voor de liefhebbers van podcasts over eten; er is nu nog een nieuwe (naast Etenstijd) en dat is Opscheppers. Ik volg Emma al een tijdje op instagram en ben fan van haar kookboeken, dus vond het een leuke eerste aflvering, vooral geklets maar wel gezellig.
Ja het was echt een van de eerste podcasts die ik geluisterd heb maar heb er nu echt gemengde gevoelens. Luister eigenlijk nooit meer true crime oid
Ja ik denk (vrees) dat dat voor heel veel podcasts wel geldt, helaas. Ook documentaires zoals Making a Murderer, als je daar een andere invalshoek over leest dan vraag je je ook af hoe het mogelijk is zoân andere insteek te portretteren. Wel belangrijk inderdaad om kritisch te blijven, maar vooral op jezelf waarom je het luistert en wat je ermee wil. Ik heb er soms ook wel eens moeite mee en luister/kijk de laatste tijd een stuk minder true crime om die reden.
Ook de podcast Bob die ik nog steeds overal aanbevolen zie worden. Was het nou echt een goed idee om een (verwarde) vrouw en haar familie hierin mee te slepen. Vind ik ook lastig.
Ik ben begonnen aan âmoord in de spirituele winkelâ. Staan nu twee afleveringen op, vind âm tot nu toe wel interessant alleen benieuwd of er nog meer info komt over de verdachte, die moet nog voor de rechtbank verschijnen - als ik het goed begreep.
Ik luister naar de eerste aflevering en ik weet het nog niet. Maar eentje praat op een manier dat ik irritant veel. Gigantische aardappel in de keel en veel Engelse termen.
classic
huge
shy
love it
Maar het is de eerste aflevering
Ik vind het zo ergerlijk dat wanneer mediameiden afgelopen is die zeurstem van Gijs G. erachteraan komt.over dat adverteren.
Moet t eigenlijk stoppen voor dat moment.
En dan die gekke stemmetjes van MvR.
Die kan ik ternauwernood verdragen.
Ga die twee verwijderen, het komt niet meer goed.
Deze vandaag geluisterd na het lezen van dit berichtje. Weet nog niet helemaal wat ik er van vind. Ging zelf niet helemaal lekker op het eten van dat konijn⊠ik ben zelf vega en kan het meestal wel aan over vlees ook maar dit wat minder? Heb ook de etenstijd podcast geluisterd, die vind ik zelf erg lijken op makkelijke eters, wel vermakelijk
dit is een POADcast van meer van dit
Ben fan van Darmstad FM, gezellige kletspodcast en Tina de Bruin is heel sympathiek. Moet ook altijd lachen om Andrea Pierle
Ik vind de insteek van de gesprekken wel leuk, maar die zogenaamde âbellersâ zo ontzettend tenenkrommend slecht. Echt niveautje sketch op de bonte avond van groep acht. Enfin, ik ben afgehaakt hierdoor.
Oh djeez wat was dat vreselijk. Die reclame kwam echt na Ă©lke podcast en sowieso ook altijd op een harder volume. Lag je net lekker een beetje weg te dommelen, schreeuwfluisterde die gek ineens in het Vlaams in je oor âBEN JE ER NOG???â ofzo. Echt nachtmerries.
Ja, die bellers trek ik ook echt niet, vreselijk. Verder wel leuke gesprekken inderdaad.
Mijn god weer Jan Terlouw in weer en dag. Ik moet echt stoppen met luisteren.
Laatste tijd altijd of âVitesâ of jan
De Shitshow stopt voorlopig. Waarschijnlijk 2 maanden.
Zooo jammer. Ik vind hem echt heerlijk luisteren.
Ik luister ook niet meer, echt behoefte aan een andere energie âs ochtends.