Ik heb na hun zomerstop denk ik maar 3 afleveringen volledig geluisterd.
Wat een heerlijke Damn Honey over literatuur! En wat leuk dat ze nu elke week een aflevering doen, afwisselend met en zonder gasten. Nu leuke gasten vond ik.
Edit: Ćn een nieuwe Leve(n) Lezen en nog niet geluisterde herhaling van Boeken FM, lekker cocoonen in de regen zoš
Ik luister nu Het Geheim van Wijsman. Een soort Moord in de Oriƫnt Express maar dan op Den Haag HS, haha. Het begin is in ieder geval interessant!
Bedankt voor de tip! Begin nu al aan aflevering 3. Spannende serie.
Wow ik vind het echt interessant om dit een keer van begin tot eind te horen.
Was trouwens gister naar de theatershow van Aaf, heel mooi! Tof om haar een keer in het echt te zien na al die podcasts. Ze speelt ām nog een paar keer zie ik op ticketswap, tip!
Ja ik zag dit ook! Maar zag op hun twitter dat ze een rubriek weer āgratisā gaan aanbieden en de rest bij podimo blijft. Maar ik vraag me ook af of dat dan niet gewoon is omdat er veel minder mensen luisteren.
__
Ik zie dat de Volkskrant nu ook een dageliljkse podcast heeft, net zoals NRC vandaag (en natuurlijk allebei gebaseerd op the daily) iemand die al geluisterd?
En hoe is etenstijd? Iemand daar al naar geluisterd?
Ik luister verder de laatste tijd ook weleens naar āalle eerste dingenā, vind dat ook wel een leuke kletspodcast.
Etenstijd vind ik wel grappig, kort en op zich wel leuk voor bij het koken maar Makkelijke Eters was honderd keer beter
Oh jammer! Maar heb veel van makkelijke eters gelukkig nog niet geluisterd dus ik heb nog een voorraadje
Eens ja! Prima leuk maar hou sowieso echt meer van een langere podcast waar je lekker helemaal āinā kan zitten. En och, vreselijke leader haha
Ik heb nu 2 afleveringen van de Volkskrant geluisterd maar ik vind het veel minder leuk dan nrc vandaag. Het luistert echt als een radio 1 interview, heel langzaam. Vind het bij nrc vandaag echt vlot en pakkend en dit was gewoon een beetje alsof ik het journaal luisterde over 1 specifiek onderwerp.
Jammer, ik luister elke dag NRC vandaag & vond het wel fijn als zoiets nog erbij zou komen
Podcast De Dag van Radio 1 is hetzelfde idee
Zijn er mensen die naar Darmstad FM luisteren? Ik luister nu naar het interview met Marc Marie, en ik snap de podcast niet zo goed? Het interview is goed gedaan, mooie onderwerpen, goed gesprek. En dan komen er tussendoor allemaal rare bellers (naam aan dat die nep zijn?) en hele rare reclame jingles die helemaal niet bij de toon van het gesprek passen. Is het normaal een hele blije podcast ofzo?
Ik vind de titel ook zo raar
Dat ook idd. Ik moet eerlijk zeggen dat dat de reden is dat ik die podcast nooit eerder heb opgezocht. Het zegt me echt helemaal niets. Maar als alle gesprekken zo zijn als in deze aflevering ga ik wel vaker luisteren denk ik. Alleen dat lollige snap ik er niet zo goed bij.
De gesprekken zijn wel leuk, maar die stemmen die je tussendoor hoort zijn typetjes van Tina de bruin. Verschrikkelijk
Het ging hier kortgeleden ook al over in dit topic. Echt tenenkrommend. Moet iemand die Tina niet vertellen dat het gewoon niet grappig is? Je hebt daar toch ook regisseurs, creative weetikveels?
Ik kan trouwens door Gijs Groenteman alleen nog maar Kron-CRV denken haha.
Mijn proefperiode bij Podimo loopt bijna af en ik twijfel zo om er maandelijks voor te gaan betalen. Enerzijds wil ik het wel want luister best veel podcasts en nu gaat er weer een podcast die ik graag luister naar Podimo (al sla je me dood), anderzijds denk ik ja hoorrrrrr, wƩƩr een abonnement erbij. āT is maar ā¬5, maarja dan toch.
Zit met hetzelfde⦠ik luister er best wat, maar ik vind de app nog steeds zooo verschrikkelijk onhandig. Had echt gehoopt dat ze die zouden verbeteren om mensen te behouden. Had met mezelf afgesproken als ze niks zouden verbeteren om dan na proefperiode op te zeggen, dus ik ga dat maar doen. Heb nog zoveel gratis podcasts die ik wil luisteren, maar dan in een fijne app.
Ga Alle geschiedenis ooit, de extra MM en Aaf, POM en zelfspodcast wel missen, maar ja. Vind ik het bedrag niet waard.
Haha ik heb hetzelfde. Heb al zoveel abonnementen⦠Maar ik luister toch ook wel veel via Podimo (MM-A extra, Moorden in het Noorden, de moordcast, radio Romano, Dit komt nooit meer goed). Ik heb tot november om er over na te denken.