Podcasts (Deel 1)

Bedankt nog voor deze tip! Ik luister nooit naar damn honey, maar vond dit een leuk gesprek. Fixdit kende ik al wel en luister af en toe ook naar hun podcast. Ik ben benieuwd naar hun manifest!

Oh en het gesprek met Maaike Ouboter was leuk hè! Ze lacht heel schattig, haha.

2 likes

Beetje laat, maar dat klopt wel, het is soms heel lastig te verstaan. Van dat binnensmondse gemompel. Ik vond wel dat het wel steeds beter werd, je wende er wel aan. Nu is moppelen in het noorden vrij normaal, dus dat hielp vast mee met het volgen van deze man.

1 like

Ik heb hetzelfde en twijfel ook. Ik neig naar niet verlengen, om de reden die hierboven ook al genoemd wordt, maar vind het ook wel jammer want ik luister wel graag naar MMA en MMM maar dat is eigenlijk ook weer het enige…

Als iedereen nou z’n proefabonnement niet verlengt gaan ze misschien eens wat aan die kutapp doen

14 likes

Ik ga ook niet verlengen. Luister op Podimo eigenlijk alleen naar Dit komt nooit meer goed. De rest kan nog via Spotify.

2 likes

Ik luister wel best veel extra via Podimo; MMA, zelfdpodcast extra, moorden in het noorden, beste smaak van NL, moordcast. Wil Radio Romano ook gaan luisteren. Dus ga verlengen

Ik dacht dat het een podcast was over je darmen en hoe belangrijk die zijn (goede bacteriën enzo zoals jakult) en ontlasting maar dat is dus niet zo?

7 likes

Ja waarom zou je je podcast anders zo noemen? Weird.

1 like

Ja ik, vind het zeker wel vermakelijk. En heel chil dat er geen reclames tussen zitten. Het is elke week een aflevering van ongeveer 40 minuten, dus in die zin vind ik het wel waard.

2 likes

Ik ben een tijdje lid geweest maar opgezegd. Ik vond een aantal vaste rubrieken echt niet boeiend, waaronder de boeken van Teun.

3 likes

Met Groenteman in de kast is terug, de eerste aflevering is met Robert ten Brink. Ik vond het een weinig kritisch en weinig inspirerend interview. Gewoon weer een witte boomer man die met veel geluk rijk en beroemd is geworden. Misschien wat zuur van mij maar ik vind dit soort gasten gewoon niet boeiend (meer). En vind iets aan Robert onsympathiek. Wat hij op zijn werk ook schijnt te zijn.

3 likes

Ik heb de aflevering vier keer stopgezet en later weer opgepakt omdat ik de stroefheid echt niet aan kon, ze waren allebei zo onsympathiek?!

3 likes

Ik heb de helft geluisterd. Vond Robert heel ongemakkelijk. Maar Gijs heeft in interviews met hemzelf wel eens aangegeven dat hij geen kritische interviewer is. Meer een bewonderaar zoals Matthijs van Nieuwkerk ook zijn gasten in DWDD vaak benaderde. Dus kritische houding verwacht ik ook niet echt van hem.

1 like

Hmm ik heb wel kritischere interviews van Gijs gehoord in zijn podcast, misschien had een kritischere houding dit interview ook wat interessanter kunnen maken want het was wel erg veel hosanna. Hoop dat hierna weer wat boeiendere gasten volgen.

3 likes

Oke ik kom hier even op terug, luister nu aflevering 3 en vind het toch mwah. Kan vooral een van de drie slecht handelen, dus deel je irritatie helaas.

1 like

awkward

Was die meid nog steeds zo aan het strooien met Engelse woorden?

1 like

Of course :smiling_face_with_tear:

Ik luister nu “Dit kan geen toeval zijn”

Bart beweert dat hij is ontvoerd door een geheime dienst. In de podcast Dit kan geen toeval zijn neemt de Volkskrant je mee in zijn bizarre verhaal. Want is er ook bewijs voor zijn excentrieke beweringen?

Tot nu toe echt super interessant!

8 likes

Ik vind Etenstijd! een beetje tegenvallen. Ze hebben niet zo’n chemie vind ik. Teun valt vaak in de reden. En het is een beetje chaotisch, alsof ze zelf die 20 minuten ook te kort vinden om alles te bespreken.

Ik ga nu Opscheppers proberen, want ik mis Makkelijke Eters.

1 like

Super domme ergernis misschien maar vind het zo storend dat yvette nooit terugvraagt aan Teun hoe het met hém gaat.

6 likes