Podcasts (Deel 1)

Hahaha nu je het zegt, inderdaad!

3 likes

Gijs is alleen kritisch op vrouwen en dan vooral op vrouwen die een andere mening hebben dan hij (Zeikschrift, Merol).

5 likes

Ja en mensen van kleur

2 likes

Jaaaa deze week Paulien in de eeuw! Kan ik eindelijk weer eens luisteren / wakker blijven :rofl::face_with_hand_over_mouth:

7 likes

Heb echt weer gehuild van het lachen om Mediameiden, erg speels

Overigens zag ik net in het nieuws dat de bever weer terug is dus dat zullen ze ook wel leuk vinden :joy:

12 likes

Makkelijke eters komt op korte termijn niet terug (ook niet in andere vorm) :cry:

2 likes

hahahahha

https://www.instagram.com/p/CjTYwWiopI2/

3 likes

Jaaaaa same :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Vind het ook zo heerlijk dat ze op dinsdag een nieuwe aflevering plaatsen. Is zo’n achtergesteld deprimerende dag en dit is dan echt m’n highlight of the day đŸ«¶đŸŒ

4 likes

Nog nooit iets van hem geluisterd maar dit is echt precies het beeld dat ik van die man heb @ZusjevanJoost
(nee wacht ik heb wel eens iets geluisterd van 2 mannen die in Amsterdam woonden en een catchy jingle hadden over hoe elitair ze waren Was dat ook Gijs?)

1 like

Ja Teun en Gijs.

2 likes

Ik vind Yvette echt te onaardig en hautain doen tegen Teun in de Etenstijd podcast. “Maak je nooit zelf pasta!!!” en de hele tijd dat “voor de mensen die dat niet weten” als ze een of andere kooktechniek of ingredient uitlegt. En ze praat eigenlijk ook een beetje kakkerig + heeft zo’n nep lach er tussendoor. Meh :frowning:

1 like

marcel en gijs bij Jinek :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik kan het wel hebben omdat Teun eigenlijk een irritante wijsneus is :sweat_smile: lekker dat iemand het eens beter weet en dat ook kenbaar maakt

6 likes

“hoe ben je zo” is een leuke en leerzame podcast! Twee vrij nuchtere psychologen die het aankondigen: de anti-zelfverbeteringspodcast waar je wel een leuker mens van wordt. Het is heel informatief en totaal niet :sparkles:zweverig​:sparkles:.

3 likes

Ja, ik vind het ook leuk. Een keer niet de beste versie van jezelf worden.

1 like

Ik luister De Eeuw met Paulien maar jeetje ik vind Botte altijd zooo humorloos, kan er gewoon bijna niet naar luisteren

3 likes

Haha ja hij komt echt over als zo’n persoon die in staat is om alle levensvreugde uit je te trekken als je een avond met hem praat. Heb trouwens wel het idee dat het erger is geworden en dat Ype er soms ook gestoord van wordt dat hij alles zoooooo serieus neemt

6 likes

Ik twijfel erover om via petje af me te abonneren op de extra afleveringen van “tussen dertig en doodgaan”. Even benieuwd naar jullie ervaringen?

Hahaha ja echt precies dit!!! Heeel vermoeiend

1 like

Deze is ook wel interessant:

12 likes