Ja net beide afleveringen geluisterd, heel boeiend!
Ja super! Maar is het nou echt of fictie? Ik heb dat nooit zo snel door met podcasts
Echt, dat leggen ze volgens mij ook uit in de aflevering?
Ik begon hier vanochtend aan maar helemaal geïrriteerd dat er dus nog maar 2 afleveringen zijn, haha. Normaal begin ik dan pas als alles online staat. Maar ik kan nu nergens vinden wanneer nieuwe afleveringen online komen en hoeveel het er dan zijn. Weet iemand dat hier wellicht?
Ik weet niet hoeveel er komen maar volgens mij komen ze wekelijks (morgen de derde)
Ik vind het wel leuk op zich. Ze vertellen echt veel. Maar ik kan de stem (het eind van de zin) van Tatjana niet meer aan. Dus ga weer even op een pauze met luisteren.
Oh dat is me tot nu toe niet opgevallen van de stem van Tatjana. Ik moet wel zeggen dat ik me echt bij élke podcast op een gegeven moment erger of even toe ben aan een pauze. Ik denk wel dat ik hun petje af een kans ga geven. Kun je dan ook alle oudere afleveringen terug luisteren? (Ik dacht van wel maar twijfel nu)
Ja, terugluisteren kan wel!
Haha ik moet altijd lachen als Ype daar een grapje over maakt. Nu zei Botte ook zoiets van “Ik weet niet neer hoe ik in de jaren 90 was” en Ype: “We kunnen ons er wel iets bij voorstellen” oid.
Tussen Dertig en Doodgaan kan tegenwoordig ook Tussen Dertig en Veertig Minuten Reclame genoemd worden
Nou echt idioot. Gewoon 12(!) minuten achter elkaar over die wijnbox !? Geen idee of ze nog meer reclames hebben in deze aflevering, maar ik ben al afgehaakt.
Ja daarna gaat het nog anderhalf uur over Swapfiets én de tips worden gesponsord door Mohi. Ik spoel inmiddels alles door dus weet niet hoe lang het duurt, maar ik kan het niet waarderen. Vooral irritant als er dan zo’n “casual gesprekje” over de sponsor wordt gevoerd en Tatjana tussendoor haar marketingstem opzet als ze weer een stukje tekst gaat voorlezen.
Jeetje dat is wel erg veel. Zo jammer dat al die podcasts hun authenticiteit verliezen zodra ze groter worden/geld ruiken.
ik heb precies hetzelfde met Tatjana, zij eindigt haar zinnen heel irritant.
In Vink van deze week zitten 3 goede tips vind ik, tenminste ik wil ze alledrie wel luisteren!
- Rampvlucht
- Zo geboren
- Dit kan geen toeval zijn.
Van rampvlucht is ook een tvserie, weet niet of je dat wist?
Én een documentaire met dezelfde naam.
Ik zag dat Doortje Smithuijsen een nieuwe podcast heeft met een of andere dude
En ik dacht misschien is het een beetje zoals de Monica Geuze podcast (rip) maar het is denk ik erger
Maar ik ga toch luisteren denk ik
We maken ons allemaal druk om gentrificatie, maar we willen ook een koffiebar met havermelk in de straat. En we vinden duurzaamheid super belangrijk, maar vliegen ook drie keer per jaar naar de andere kant van de wereld. Waarom houden we allemaal systemen in stand die we eigenlijk haten?
De Standaard Vandaag is ook een goeie. Wel Belgisch dus ik ben waarschijnlijk biased en misschien is het helemaal niets als je fulltime in Nederland woont. Maar de huidige hoofdredacteur van NRC was de vorige hoofdredacteur van De Standaard (belgische krant) dus heel erg dezelfde stijl. Ik luister beide podcasts bijna dagelijks in de auto.
Echt mega irritant haha heb haar hierom ook ontvolgd op instagram