Ik heb laatst op aanraden van hier die van Aqua geluisterd. Leuk, maar trok me toch niet helemaal. Welke aflevering is jou favo?
Oh ja daar ben ik nu en ik denk ook niet dat ik die heel leuk ga vinden.
Ik vond aflevering 2, 3, 4, 5 en 7 tot nu toe leuk. Als je de nummers al kent is het natuurlijk wel het leukste, maar ook als je ze niet kent krijg je wel een inkijkje in veel verschillende muziekculturen. Nummer 3 gaat over het liedje dat Kopspijkers heeft gemaakt als reactie op Starmaker (K-otic), die vond ik tot nu toe denk ik het leukste. Verder ben ik ook benieuwd naar de aflevering over Gaia van Valensia, dat nummer is gemaakt met Bohemian Rhapsody als inspiratiebron, dus ik ben benieuwd wat ze daar allemaal over vertellen.
Ah dat klinkt leuk! Ik ken ook alle nummers zie ik! Dus ik ga de podcast nog een kans geven.
Haha ja dit snap ik dus ook niet! Misschien dat ze zo bij zijn bagage konden komen en hoopten dat daar een laptop of zo in zou zitten? Het is sowieso echt een vaag verhaal. Ik geloof er ook niks van dat
Summary
Bart pas helemaal aan het einde bedacht dat hij dat hij die datasets over het referendum had. Sowieso, hij had ook zelf de Volkskrant benaderd toch? Snap echt niet waarom je dat zou doen als je niet in staat bent een coherent verhaal te vertellen en zo in de stress zit om wat er zal gebeuren als het uitkomt ![]()
Wel grappig dat het USP van Podimo geen reclames was en er nu voor elke podcast een reclame komt. Niet zo lucratief dus
Huh echt, USP maar ze vragen toch ook gewoon abonnee geld? Echt raar dan
Ik heb eindelijk de Shitshow ontdekt. Ze hadden me al bij âeen show door vrouwen, voor mannenâ. Wat een leuke podcast! En een voordeel is dat ik nu gewoon achter elkaar kan luisteren.
Wat is hier leuk aan? Ik snap het niet hahaha
jaa veel plezier!
Omdat het meestal is âdoor vrouwen, voor vrouwenâ (of andersom)
Aah ik had dit ook! Lekker bingen! Veel plezier, ze komen volgens mij binnekort terug van een break, heeeel fijn!
Ook best leuk deze!
heb weer even gratis maand op ander mailadres
En Alle Geschiedenis Ooit vind ik echt fijn op de achtergrond aan, en wel meer podimo content lekker aan het luisteren.
Hoezo vind je dat een loser? ![]()
Er is geen feestje, Project haren X heb ik net ontdekt en tot nu toe vind ik het boeiend.
Ik heb tegen beter weten in de laatste aflevering van schaamteloos randstedelijk geluisterd
Het gaat over vaderschap. Een vader zegt dan hoeveel moeite hij heeft met papadag en oppassen op twee kinderen en dat hij zzp-er is dus op die dag geld verliest en dat hij toch maar een oppas voor de helft van de dag heeft geregeld.
En vervolgens gaat het erover dat âals het gelijkwaardig moet zijn dan moeten vaders dit OOK kunnen zeggen hoe zwaar het is!!!â
Ik heb het nu echt voor altijd afgezet en ga het nooit meer luisteren
Leuke tip, heb hem opgezet!
Mensen die voor hun eigen kinderen zorgen âoppassenâ noemen hadden sowieso geen kinderen moeten krijgen. Wil dat soort mensen echt slaan.
O ja en âpapadagâ maakt me ook woest. Een vriend van mij gebruikte dit woord laatst en ik weet niet waarom ik er toen niet meteen iets over heb gezegd, was helemaal teleurgesteld in hem.
Ik vond het ook echt vreeeeeeselijk en ga nooit meer luisteren. Vooral toen ze zeiden dat er ook echt wel eens aandacht mocht komen voor het feit dat het voor vaders super duper zwaar is om kinderen te hebben ![]()
![]()
![]()
Ongelooflijk hoe je zoân bord voor je kop kan hebben.
Wat is er erg aan pappa dag dan? Ik noem de dag waarop ik niet werk en alleen ben met mijn zoon ook mammadag. We hebben ook opvangdag, pappadag en opa en oma dag.
Ben het wel eens wat betreft de term oppassen icm kinderen die in jou huis wonen. Heb de podcast niet gehoord maar die vent klinkt als mijn nachtmerrie.
Had je hier een andere mening over gehad als de persoon in kwestie de moeder was?