Podcasts (Deel 1)

Vanochtend voor het eerst Tussen 30 en Doodgaan bij de intro al afgezet. Ging me veel te veel focussen op/ergeren aan Tatjana’s intonatie? Dat het zo omhoog gaat aan het einde?

2 likes

haha ik erger me daar ook aan en @MevrWillem ook volgens mij :melting_face:

1 like

Jaaa! Heel irritant. Maar sowieso vind ik de inhoud en gesprekken steeds minder interessant. Te cynisch ook.

5 likes

Ik ben na een halve aflevering afgehaakt, vanwege de intonatie van Tatjana. Jammer, want ik vind haar werk in de geschreven media wel echt top.

3 likes

Ik ben nu bij aflevering drie en ik vind het heel interessant maar ik vind het irritant luisteren. Ik denk steeds dat ik informatie heb gemist of dat ik per ongeluk de verkeerde aflevering heb aangeklikt. Vertel het gewoon chronologisch. :angry: En ik vraag me ook af of, wanneer dit allemaal waar blijkt te zijn, dit niet gevaarlijk is om allemaal in een podcast te gaan zitten verkondigen?

3 likes

Ik heb echt geknord van het lachen vanochtend om ‘de Boer zoekt podcast’ over het allereerste BZV seizoen. Aafke omschrijft hoe er gekookt werd in die serie in 2004 en ik denk 2 uur later nog steeds aan

4 likes

Haha klinkt goed, in welke aflevering was dit? Die gisteren gepubliceerd is?

Ja die!

4 likes

Nee ik kijk het niet terug! Volg deze serie al wel vanaf het begin. Moet gewoon heel erg lachen om de omschrijvingen van 20 jaar geleden. Zoals wat ze koken en dat iemand zijn rijst prakt op tv.

3 likes

Oh ik ben onduidelijk - ik bedoel dit seizoen van de podcast, het helpt wel een beetje als ze het al vaker over Peter hebben gehad!

Oh ja die theekopjes :sob::sob:

3 likes

Heb toen een foto gemaakt van de tv zo iconisch vond ik het :coffee: (fotoskills konden wel beter)

(Geloof dat de datum niet klopt, data gingen ooit fout bij een backup)

1 like

Oh wat leuk! Ik heb het 1e seizoen pas heel laat gekeken - ik geloof in 2020 of zo, denk dat het nog steeds wel online staat? - en het was echt een grappig inkijkje in het (toch redelijk recente :smile:) verleden. Ga die podcast zeker luisteren!

1 like

Ik ben naar aanleiding van tips van mensen uit mijn omgeving gestart met luisteren naar eenmansleger. De eerste aflevering is wat minder maar daarna wordt het voor mijn gevoel steeds beter. Het tweede seizoen vind ik tot nu toe echt top. Juist door de openheid van de podcastmakers.

Het is een podcast over psychiatrische stoornissen en de stereotypen die daar onderdeel van zijn.

Verder voor zover mensen die nog niet geluisterd hebben, vind ik wat niemand je vertelt van Mignonnus ook een fijne podcast

3 likes

Ik ben een beetje aan het afknappen op de mediameiden. De laatste tijd wordt het eerste blok alleen maar gevuld met het voorlezen van die pseudo-grappig geschreven luisteraarspost, waar Fanny en Tamar vervolgens commentaar op geven. En dat duurt dan 20 minuten.
Echt zo saaai.

3 likes

Ja fantastisch! Ik kijk ook de oude afleveringen mee, echt een trip down memory lane.

4 likes

Ik ben nu Wie is Emmy aan het bingen. Ik vind hem erg grappig. Iemand geeft zijn vrouw een heel lelijk kleurboek en gaat op zoek naar de auteur. Interessant inkijkje ook in de uitgeverswereld, auteursrechten en de rol van grote internetwinkels.

2 likes

@Luzarl Thanks nog voor de tip van Alle geschiedenis ooit! Precies een leuke mix tussen verhalen en leerzaam. Ik krijg wel fomo van al die boeken die ze noemen haha, want nu wil ik ze ook lezen.

3 likes

Nieuw seizoen is begonnen :tada:

Mijn Podimo proefabonnement is trouwens net afgelopen, mis het toch wel een beetje… misschien binnenkort toch maar weer een maandje nemen. Ben benieuwd hoe het zich nog verder zal ontwikkelen. Zag in de ontwikkelaars-notes dat de app binnenkort een grote update krijgt, goed idee.

5 likes

Oh meen je! Ben heel benieuwd naar (hopelijk!) verbeteringen na de update.

2 likes

Mijn abbo was ook afgelopen deze week. Ik kreeg een paar dagen later een aanbieding voor een verlenging van 3 maanden voor maar €1 ,-

2 likes