Maar die is eye-opening en levensveranderend!
Ik had deze tip moeten opvolgen, niet te doen dat eerste stuk. Ik kreeg echt het idee dat Ype stoned was, hij lag aldoor helemaal dubbel om dingen die totaal niet grappig zijn? Maar hij en Marie Lotte zijn eigenlijk best een goed duo. Volgens mij is Nydia ook een beetje de Botte van Damn Honey
Nou deze geeft nu ook opeens reclames tussendoor, wat stom
Edit: op de site staat van niet. Maar ik kreeg bij allemaal podcasts reclame voor de mcplant en dan echt in de reclamestem, niet vd makers.
Dit is een leuke podcast! Meteen de beste hit maar gedeeld.
Ik ben wel steeds minder fan van Teun/Gijs/Marcel en de hele rambam maar vandaag weer in die extra aflevering, ‘Sander en Lantinga’, ja dan lig ik toch weer in een scheur
Kan echt niet meer naar tussen 30 en doodgaan luisteren
Vind Malou echt een aanstelster en Tatjana arrogant.
Malou vertelt ook dingen zo vaak dubbel in andere podcasts. Krijg de indruk dat ze wat ze vertellen zelf heel interessant vinden maar het eigenlijk super basic gesprekken zijn.
Tatjana is ook wel echt een aansteller, vind ik. Beetje wereldvreemd over hoeveel geld ze krijgt voor haar werk en hoeveel kansen ze krijgt.
Hoe bedoel je wereldvreemd, dat ze het allemaal normaal vindt of juist andersom?
Dat ze bizar veel geld krijgt en dat ze steeds blijft zeuren. Ook bij een gewone baan moet je je werk af hebben voordat je op vakantie gaat.
Aanrader als je een interesse hebt in deze geschiedenis
Ik ben een tijdje terug eens naar De Shitshow gaan luisteren in willekeurige volgorde. Af en toe zit ik hardop te lachen om de domste dingen, vind Stéphanie vaak zo grappig.
Ik ben blij als er weer wat afleveringen bij komen want volgens mij heb ik inmiddels bijna alles geluisterd.
In november komen ze terug!
Hahah jaaaa ik ook😆
Dat verhaal over dat ze migraine had en iemand op haar afmelding reageerde met “wat een klote ziekte is het ook” (oid) heb ik gelezen in een tweet, gehoord in Tussen 30 en doodgaan én nog een keer gehoord in Het komt nooit goed.
Vind echt dat ze ontzettend aan het koketteren is met haar kwaaltjes.
Dit vind ik dan weer onaardig
Ja, dat idee had ik ook al; dat verhalen dubbel verteld worden. Moet ook zeggen dat ik het de laatste paar weken niet echt meer geluisterd heb, oa door de dubbelingen enzo. Terwijl ik aan het begin echt fan was en best herkenbaar vond. Maar laatste tijd wel echt zeurderig, ook met dat uit het raam schreeuwen bij de overlast tijdens het opnemen van de podcast, zal wel grappig zijn, maar ik zou dat er dan lekker uitknippen haha.
Edit: zit nu even in een podcast dip, vind weinig meer leuk. Opscheppers mwah, maar dat gaat over eten dus luister ik op de achtergrond. Vond rampvlucht interessant en Mediameiden nog wel leuk. Maar moet echt even weer iets nieuws en luchtigs zoeken voor tijdens mijn woon-werkritjes.
Ik luister al een tijdje naar etenstijd en ik vind Teun echt een hielenlikker. Bij elke aflevering heeft hij het over de almachtige kookgodin Yvette. Het is opvallend.
Weet iemand trouwens een podcast zoals Makkelijke Eters die een beetje te pruimen is?
Ik vind shetectives een leuke podcast. Anders qua thema ook.
Ja ik mis hiske en joël. Ik zou gelijk betalend lid worden als ze weer zouden starten.
Ik luister nu opscheppers podcast bij gebrek aan beter. Hoewel ik echt groot fan ben van emma en haar kookboeken kan het me niet zo boeien. Als engelstalig een optie is dan is the sporkful een aanrader. Vooral de afleveringen dat hij zelf een nieuwe pastasoort gaat maken.