Podcasts (Deel 1)

Thanks voor het delen van deze tip! Ik heb er gelijk gebruik van gemaakt! :grin:

1 like

Heerlijk dat Marcel van Roosmalen zijn tandarts Stephan Auw heet.

(In Weer een dag besproken)

4 likes

Haha, zo leuk als de naam matcht met het beroep.
Ik loop overigens weleens langs tandartsenpraktijk K. Chin, bij het lezen van die naam hoor ik zijn bankrekening.

10 likes

Het gedachtegoed van Tariq Ramadan is interessant. Je gaat alleen wel het woord bruggenbouwer hĂĄten.

De clipjes op insta zijn eigenlijk het enige leuke. Met die verhuisdoos is zo traag en eigenlijk gewoon saai.

1 like

Ellie Achter Gesloten Deuren | Podcast Podimossa Ellie Lust heeft ook een podcast op Podimo . Ze praat met excollega’s .

2 likes

Wat vonden jullie van het “statement” van Marc-Marie?

Zwak, hij had nog beter niets kunnen zeggen. Vond het een beetje raar. Snap dat je over vrienden niets wil zeggen, maar zeg dan ook niets.

3 likes

Ik snap hem ergens wel, je kunt het dan niet snel goed doen. Net als Eus aan tafel, die vertelde veel maar eigenlijk ook weer helemaal niks.

3 likes

Hoor het toevallig tegelijk met het openen van dit topic, haha.

Als iemand al gaat zeggen dat ze een statement van je verwachten in je podcast zou ik daar zelf ook vrij recalcitrant van worden en niks zeggen, dus dat snap ik wel.
Echter met wat ie nu wel zegt, waarin niks veroordelends zit over het gedrag van Mathijs, verdedigt hij hem eigenlijk alsnog. Maar ik vind persoonlijk ook niet dat iedereen per sé een statement hoeft te maken. Je mag best niks zeggen als het om een vriend van je gaat, en van MM geloof ik heus wel dat ie dat gedrag daarmee niet oké vindt.

5 likes

Wat zegt Marc Marie dan, samenvattend? :innocent:

Ja weet je oke als je niets over een vriend wilt zeggen, maar marc-marie is al die jaren zo betrokken geweest bij het programma, ook speciale dwdd uitzendingen etc. Verwacht dan wel wat meer.

3 likes

Vooral daarna constant die grapjes over die föhn

5 likes

Ja dat vond ik echt niet oke, had het van marc-marie ergens nog wel verwacht omdat hij zo dik was met Mathijs maar van Aaf valt het me wel tegen.

1 like

Ik heb de aflevering net geluisterd en niets gehoord over een föhn, lekker opgelet weer haha. Maar ik vond dat Marc-Marie genoeg zei zonder echt iets te zeggen door de aflevering heen. Tja weet niet of ik iets anders had verwacht. Wel eens wbt Aaf @MadameMignon

Hij vond het vooral heel vervelend dat ‘iemand’ (MvN) zo in de penarie zat. Heel erg.

Dat zei hij wat later nog tussen neus en lippen door. Had ie wat mij betreft beter niet kunnen doen. Alsof dat het ergste is aan dit hele verhaal.

3 likes

Wat had Aaf anders moeten doen dan?

3 likes

Had MM ook niet in een eerdere aflevering gezegd dat het er een beetje bij hoort als je in de media werkt oid?

Ik blijf MM gewoon niet zo sympathiek vinden, dus misschien heb ik dit er zelf bij verzonnen haha

2 likes

Je kan toch iemands gedrag afkeuren en aangeven dat je het erg vindt dat zo veel mensen hier mentale problemen door hebben gekregen en tegelijkertijd zeggen dat je desondanks nog voor iemand klaar staat omdat het een vriend van je is. Hij zegt nu helemaal niets en dat vind ik echt extreem laf. Dus dat vatten mensen dan toch ook op een bepaalde manier op. Echt een non-argument vind ik dat eigenlijk.

5 likes

De Volkskrant heeft een nieuwe podcast waar ik heel benieuwd naar ben: ‘De eenzame uitvaart’ van een uitvaartondernemer uit Amsterdam

NRC tipt ‘the Tylenol murders’ over 7 mensen die op een dag in 1982 vergiftigd raken door cyanide in Tylenol (paracetamol). Ga ik ook eens luisteren!

Edit: tylenol murders is echt een aanrader! Spannend verhaal, ben nu halverwege dus weet nog niet wat de uitkomst gaat zijn. De eenzame uitvaart zijn wel mooie verhalen maar vrij kort en wat eentonig.

8 likes