Ja en dat het niet helemaal uit te zoeken is daar heb ik wel vrede mee, maar hierbij werd er steeds een nieuw onderdeel belicht maar waren dit uiteindelijk steeds een beetje losse flodders die niet uitgewerkt zijn? Ik vond dat bij “de moord op Patrick” veel minder (al heb ik die een hele tijd geleden geluisterd), terwijl die ook niet opgelost is.
Denk dat ze het misschien bewust bepaalde dingen vaag hebben gehouden zodat het verhaal spannend bleef? Ik denk dat als ze eerder en uitgebreider zijn rol en het belang van dat referendum hadden uitgediept, de zoektocht minder boeiend was omdat dan veel duidelijker zou zijn dat hij een interessant target was. Wat me trouwens opviel is dat ze ook niet heel erg gekeken hebben naar Bart als persoon, van heeft hij vaker bijzondere verhalen of is dit eenmalig geweest. Dat zat nu impliciet in of zijn vrienden hem geloofden, maar was wel benieuwd waarom ze hem niet verder onderzochten.
Die grote borsten worden ook meermaals benoemd, als om het succes van de operatie te verklaren.
Op een gegeven moment dacht ik nu weet ik t hoor, ze heeft een flinke voorgevel, kunnen we verder.
Lol dit is wel echt een goed punt ja. Had mezelf nog niet zo bewust in Bart verplaatst maar ik kan me niet voorstellen dat ik zo’n nare ervaring in een vliegtuig zou hebben en dan nog achter zo iemand aan zou appen hahahahah
Tuurlijk, I get it, je wilt je kansen maximaliseren. Zijn dure operaties.
wel ook dat ik denk, was dat hele vliegtuig nog nodig als het met name die vrouw met tieten het was die 't m deed.
Wat vreselijk ook voor die vrouw trouwens, dat je dan met zo’n halve zool moet gaan zoenen voor de geheime dienst
Kennen jullie Weird hit wonder al? Een leuke, luchtige Nederlandse podcast over gekke liedjes die ooit een hit zijn geweest. Aanrader!
Ik heb laatst op aanraden van hier die van Aqua geluisterd. Leuk, maar trok me toch niet helemaal. Welke aflevering is jou favo?
Oh ja daar ben ik nu en ik denk ook niet dat ik die heel leuk ga vinden.
Ik vond aflevering 2, 3, 4, 5 en 7 tot nu toe leuk. Als je de nummers al kent is het natuurlijk wel het leukste, maar ook als je ze niet kent krijg je wel een inkijkje in veel verschillende muziekculturen. Nummer 3 gaat over het liedje dat Kopspijkers heeft gemaakt als reactie op Starmaker (K-otic), die vond ik tot nu toe denk ik het leukste. Verder ben ik ook benieuwd naar de aflevering over Gaia van Valensia, dat nummer is gemaakt met Bohemian Rhapsody als inspiratiebron, dus ik ben benieuwd wat ze daar allemaal over vertellen.
Ah dat klinkt leuk! Ik ken ook alle nummers zie ik! Dus ik ga de podcast nog een kans geven.
Haha ja dit snap ik dus ook niet! Misschien dat ze zo bij zijn bagage konden komen en hoopten dat daar een laptop of zo in zou zitten? Het is sowieso echt een vaag verhaal. Ik geloof er ook niks van dat
Summary
Bart pas helemaal aan het einde bedacht dat hij dat hij die datasets over het referendum had. Sowieso, hij had ook zelf de Volkskrant benaderd toch? Snap echt niet waarom je dat zou doen als je niet in staat bent een coherent verhaal te vertellen en zo in de stress zit om wat er zal gebeuren als het uitkomt
Wel grappig dat het USP van Podimo geen reclames was en er nu voor elke podcast een reclame komt. Niet zo lucratief dus
Huh echt, USP maar ze vragen toch ook gewoon abonnee geld? Echt raar dan
Ik heb eindelijk de Shitshow ontdekt. Ze hadden me al bij “een show door vrouwen, voor mannen”. Wat een leuke podcast! En een voordeel is dat ik nu gewoon achter elkaar kan luisteren.
Wat is hier leuk aan? Ik snap het niet hahaha
jaa veel plezier!
Omdat het meestal is “door vrouwen, voor vrouwen” (of andersom)
Aah ik had dit ook! Lekker bingen! Veel plezier, ze komen volgens mij binnekort terug van een break, heeeel fijn!
Ook best leuk deze!
heb weer even gratis maand op ander mailadres
En Alle Geschiedenis Ooit vind ik echt fijn op de achtergrond aan, en wel meer podimo content lekker aan het luisteren.
Hoezo vind je dat een loser?