Podcasts (Deel 1)

Ja het lijkt echt steeds alsof hij haar ook super irritant vind.

3 likes

Kent iemand deze?

6 likes

Ja ik heb hem helemaal geluisterd! Wel boeiend hoor maar niet heel vernieuwend ofzo, meer een verdieping op wat al bekend is.

4 likes

Ik ben hem nu aan het luisteren maar merk dat ik er tot nu toe alleen maar gefrusteerd van raak: hoe de verdachten zich nu opstellen in de rechtzaal & het amper lijken te voelen van spijt.

3 likes

ā€˜Culturele bagage’ heeft echt een hele leuke aflevering over het nieuwe seizoen van The Crown.

5 likes

Ik heb de podcast ook net geluisterd. Deze opmerking maakte hij geloof ik in de context van de coronatijd. Loondienst-mensen kregen doorbetaald terwijl ze met de kinderen in de weer waren (die niet naar opvang konden/mochten) en voor zzp’ers is dat begrijpelijkerwijs anders.
Verder vond ik hem wat cringe-worthy.
Allemaal heel leuk dat men zijn stuk zo herkenbaar vond, maar ik blijf me afvragen bij zowel vaders als moeders die zeggen ā€˜dat opvoeden is niets voor mij, laat mij maar werken’ waarom je in godsnaam aan kinderen begonnen bent.

3 likes

Ooo, ik ook. Zo doet steeds zo aangevallen.

4 likes

Ik vind het zo irritant als podcasts in het begin een reclame hebben. Dan denk ik echt waar luister ik naar?? :neutral_face: spoel het ook altijd door

2 likes

Vond vooral de vooralsnog laatste aflevering wel aangrijpend, waarin zijn moeder en vrienden aan het woord komen.

1 like

Liever aan het begin en einde dan al die podcasts die BAM midden in het verhaal ineens reclame hebben. Ik word daar oprecht helemaal gek van, ik denk omdat ik altijd al 400 dingen tegelijk denk en het niet helpt als ik naar iets luister waar ik dan ook nog steeds moet switchen.

4 likes

Ik heb een podcast gemaakt voor mijn afstuderen en nu gaat de krant er een artikel over schrijven. Echt heel erg leuk en spannend

36 likes

Nou officieel al wel maar 1 meisje wilde nog even thuis overleggen of zij de podcast wel in de openbaarheid wil dus ik wacht nog even met het delen van links!

7 likes

Ik mag hem delen

De geluidskwaliteit is inderdaad niet altijd even sterk maar dat ga ik niet meer veranderen. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

22 likes

Kom ik weer met mijn muziek hoor, maar ik vind ā€œDe laatste dagen vanā€ echt super tof!

Het zijn 3 seizoenen waarop ze ingaan op de laatste dagen een grote artiest. Seizoen 1 John Lennon, seizoen 2 Freddie Mercury en seizoen 3 Marvin Gaye. Iedere keer als ze over een nummer praten laten ze ook een stukje horen, dus je gaat helemaal op in de sfeer. Ik heb heel veel leuke (en minder leuke) dingen geleerd die ik nog niet kende. Echt een aanrader! Voor seizoen 4 ga ik George Michael maar aan ze voorstellen haha.

11 likes

Ik heb geschreven over seizoen twee, echt machtig mooie podcast

4 likes

Ik ben nog bezig met seizoen 2, maar ik vind het nu al fantastisch! The Beatles en Queen zijn ook mijn twee favoriete bands, dus ik ben spekkoper haha.

1 like

Ik kan de reclames bij Gijs & Teun niet meer aan. Ook Mediameiden en Tussen dertig … gaan helemaal los. Het is allang niet meer om ā€˜iets eraan over te houden’, maar gewoon geld binnenharken.

1 like

Ben om deze reden al maanden gestopt met Gijs & Teun, ik ga toch niet vrijwillig iedere keer een kwartier naar reclame zitten luisteren. Vond het echt veel te veel

3 likes

Wat ik hinderlijk vond aan de reclames bij Gijs en Marcel was dat ze zo ongeĆÆnteresseerd begonnen te klinken bij hun reclames. Verbaasde me echt, dacht zo’n adverteerder kan dat toch nooit waarderen dat er weerzin in doorklinkt?
Want het was echt het ironische voorbij.

1 like

Aan de andere kant: ik luister al maanden niet meer, maar weet wel dat ze reclame maakten voor Scula (?) en Driessen, dus kut en ongeĆÆnteresseerd of niet, ik heb het onthouden.

1 like