Podcasts (Deel 1)

Met die kutsteunkous

Ik heb mijn petjeaf voor tussen30endoodgaan toch weer gestopt.
Ik was zo erg fan, maar vind het zo tegenvallen de laatste paar keer. Te nonchalant, te veel herhaling, steeds dezelfde grappen en dubbele anekdotes. Heb veel liever minder afleveringen en dam gewoon goed. Nu is t steeds hetzelfde kunstje doen

Mbt reclame maken en geld binnen harken bij podcasts. Dat is toch logisch? Er gaat een hoop tijd in zitten en is gewoon werk. Ik snap dan wel dat je met wat reclame ook wat geld wilt verdienen.
De mediMeiden houden het meestal wel kort vind ik

2 likes

Ik heb vandaag een aflevering geluisterd maar ik vind het juist verschrikkelijk. Ik vind ze erg zelfingenomen en niet grappig, de zogenaamd grappige overdreven anekdotes ook niet leuk. Want ongeveer elke anekdote eindigt met een denigrerende opmerking over andere mensen.

6 likes

Ik haat het woord circle jerk maar ik weet even geen betere term voor wat ik irritant vind aan verschillende bekende podcasts. Nu start Alexander Klöpping een nieuwe podcast “goede verhalen” waarvan blijkbaar één verhaal is dat hij met Marcel van Roosmalen door Wormer loopt.
Why why-y-y-y

9 likes

Dat gesprek met Xander in de Shitshow. Wat ontzettend ongemakkelijk, maar vooral ook aso van de Shitshow om te bellen.

4 likes

Wat was er dan?

1 like

Ze bellen een (bijna) vergeten Nederlander. Dus ze belde Xander, maar hij vindt zichzelf niet echt vergeten. Daarnaast was hij met zijn kind op pad en moest hij zijn auto parkeren. Het kwam super ongelegen en hij was zeker niet blij dat ze belden.

4 likes

Xander de Buisonje? of Van der Wulp?

1 like

Als je nooit bekend bent geweest kun je ook niet (bijna) vergeten zijn, dus ik neem aan niet deze :sweat_smile:

2 likes

Vaker op tv tegenwoordig van die andere Xander maar dan moet je wel de politiek volgen haha

6 likes

Ik ging speciaal die podcast op zoeken omdat ik wil weten welke Xander, maar het staat niet in de beschrijving helaas

1 like

Oh ja, ik kijk nooit (Nederlandse) tv :woman_shrugging:t3: Zie dat hij politiek verslaggever is, mag toch hopen dat die serieuzer genomen worden dan (voormalige) volkszangers en niet lastiggevallen worden door domme podcasters

2 likes

Hij heeft zelf ook een podcast, vandaar dat ik aan hem dacht.

3 likes

Haha ja rondje binnenhofff :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ja dit vond ik ook. Ik heb een paar afleveringen geprobeerd, maar ik vond deze vrouwen echt zo onsympathiek. Snap niet waarom mensen hier er fan van zijn

2 likes

Wat raar, Podimo heeft 4,99 van mijn rekening geĂŻncasseerd maar ik heb geen abonnement meer. Ik heb een half jaar geleden gebruik gemaakt van de gratis half jaar lid zijn en die direct in mijn iPhone weer opgezegd. Wanneer ik nu in mijn telefoon kijk staat daar ook dat ik geen abonnementen heb.

Ik heb heb het gestorneerd. Hebben meer mensen dit gehad?

ik mis makkelijke eters :sob::sob::sob::sob::sob:

8 likes

Ik ben benieuwd naar de komende uitzending van de mediameiden, volgens mij heeft Fanny ook bij DWDD gewerkt :eyes:

3 likes

Ik heb wel soms het gevoel dat ze deze media “cultuur” een soort van accepteren.

Zelf vertellen ze namelijk ook weleens verhalen hoe er door hogere pieten tegen hun is gedaan in het begin van hun carriĂšre.

1 like

Leuke tip uit VPRO Koos:

Kabbelt lekker, goede sfeer, positief, dingen leren over tuintjes, leuk over de intriges bij zo’n (volkstuin)vereniging

4 likes