Zij snapt zijn humor ook nooit en gaat het dan serieus uitleggen.
Hahaha sameeee. Ik zou daar zo graag beeld bij willen, wat een chaos altijd hahaha
Ugh ik luisterde op een zwak moment toch Teun & Gijs (de laatste) en wat een fragiel mannetje is Gijs toch. Zo zielig voor hem dat Quinsy Gario heeft gezegd dat hij geen veilige interviewer is omdat hij het n-woord in de mond neemt. Echt tragisch
Misschien moet hij een paar EMDR sessies dan is de rest van de wereld ook van dit gezeik af
Dat hele onderdeel was echt zo vreselijk kinderachtig, ook dat ze honderd keer ân-woordâ zeiden op een zoân hihi we zeggen het niet maar wel bijna toon, en Gijs die wil dat iemand hem duidelijk uitlegt waarom je het niet meer citerend mag zeggen?? Echt heel ignorant
Ja het was inderdaad het hele onderdeel. Echt walgelijk dat voor HEM BEPAALD WORDT WAT HIJ WEL EN NIET MAG ZEGGEN!!!
Ben benieuwd wie jullie de perfecte podcast stem vinden hebben?
Ik vind nog steeds Lamyae Aharouay van Haagse Zaken zoân prettige stem hebben om naar te luisteren.
Tom, van Tips van Tom podcast.
Maar rappers doen het ook!!
Yordi Yamali!
Ja maar echt zooooooo onuitstaanbaar. Ook: als iemand het aan mij kan uitleggen dan hoor ik het graag. Gozer Google gewoon even. Niet dat dat helpt want hij begrijpt het wel, maar wil het gewoon niet accepteren. Echt walgelijk. Hoe vaak hij er ook al over is begonnen is echt zo dom. Hetzelfde heeft hij met dat punt dat vrouwen en mannen zogenaamd biologisch zoohooo anders zijn en mannen alleen maar ontzettend fan van iets kunnen zijn. Wordt zo erg tijd dat deze vent wat minder aanwezig is haha.
Pff ja. âik vind het raar dat ik dat niet mag zeggenâ. In dit geval maakt het gewoon helemaal niets uit wat jij vindt, oude witte man.
Gabriella Adèr, van oa Leven met de maffia en Cocainekoorts. En de beide mediameiden vind ook echt fijne stemmen hebben, echt vakvrouwen
Speels
Behalve die fluistermevrouw omg even opzoeken hoe ze heet, goede analyses maar ik vind het niet fijn luisteren (nrc)
Die is zo erg! Petra nogwattes.
Ja Petra de Koning die altijd komt vertellen over Rutte. Wordt heel onrustig van haar
Ik vond haar boek over Rutte wel echt goed, maar ze heeft geen podcast stem ![]()
Sheila sitalsingh! Zou heeel graag willen dat ze dat gaat doen, heerlijke stem
Het zou mij niets verbazen als zij de volgende hoofdredacteur van de Volkskrant wordt, behalve dat Pieter Klok er pas 3 jaar zit en nog maar 50 is ofzo ![]()