Podcasts (Deel 1)

Ze zijn ook ontzettend vooringenomen en snobbistisch en denigrerend naar anderen. Maar ik neem ze totaal niet serieus. De meeste dingen die ze vervelend vinden, zijn op mezelf van toepassing maar dat vind ik wel grappig.

Ik moest gisteren nog hardop lachen. Erik Mouthaan zei dat je door een bevolking te daten, een land goed leert kennen (oid). En dat zij dan zeggen “Ja dat biedt een hele andere kijk op ons immigratiebeleid”. Vind ik echt grappig.

1 like

Maar dit doen ze meestal toch met een flinke doses ironie en zelfspot? Het gaat niet zozeer over anderen als wel over henzelf. Tenminste, zo luister ik ernaar.

3 likes

Ja precies! Het is gewoon grappig en overdreven.

2 likes

Ja dat staat in z’n boek, heb t m ook al zekerdrie keer horen vertellen, van dat daten.

1 like

https://open.spotify.com/show/5y4Fdso7c8B3U7PPGuMByv?si=Hy-HRb8dTE-buZ3-RG3_oA&utm_source=copy-link

Zo zeg, iemand dit geluisterd? Had even niet zitten op te letten bij ‘psychologische horror’ dus een vrij heftige podcast. Het is een soort gedachte experiment, in een verhaal gegoten, over waar een cocktail van crises, vrouwenhaat, complottheoriën en mannen met extreem patriarchale denkbeelden toe kan leiden ofzo. Maar beangstigend wel met allerlei verwijzingen naar dingen die gewoon echt gebeurd of gezegd zijn in Nederland.

Nou, voor iedereen die es zin heeft in wat anders… Het verhaal is goed geschreven.

1 like

Podimo had wel weer een actie dat de eerste 90 dagen gratis is, nu met Black Friday.

5 likes

Ah Fanny in Mediameiden over DWDD, echt heel heftig

19 likes

Wat goed en knap dat ze dit zo deelt!

8 likes

Thanks voor het delen van deze tip! Ik heb er gelijk gebruik van gemaakt! :grin:

1 like

Heerlijk dat Marcel van Roosmalen zijn tandarts Stephan Auw heet.

(In Weer een dag besproken)

4 likes

Haha, zo leuk als de naam matcht met het beroep.
Ik loop overigens weleens langs tandartsenpraktijk K. Chin, bij het lezen van die naam hoor ik zijn bankrekening.

10 likes

Het gedachtegoed van Tariq Ramadan is interessant. Je gaat alleen wel het woord bruggenbouwer háten.

De clipjes op insta zijn eigenlijk het enige leuke. Met die verhuisdoos is zo traag en eigenlijk gewoon saai.

1 like

Ellie Achter Gesloten Deuren | Podcast Podimossa Ellie Lust heeft ook een podcast op Podimo . Ze praat met excollega’s .

2 likes

Wat vonden jullie van het “statement” van Marc-Marie?

Zwak, hij had nog beter niets kunnen zeggen. Vond het een beetje raar. Snap dat je over vrienden niets wil zeggen, maar zeg dan ook niets.

3 likes

Ik snap hem ergens wel, je kunt het dan niet snel goed doen. Net als Eus aan tafel, die vertelde veel maar eigenlijk ook weer helemaal niks.

3 likes

Hoor het toevallig tegelijk met het openen van dit topic, haha.

Als iemand al gaat zeggen dat ze een statement van je verwachten in je podcast zou ik daar zelf ook vrij recalcitrant van worden en niks zeggen, dus dat snap ik wel.
Echter met wat ie nu wel zegt, waarin niks veroordelends zit over het gedrag van Mathijs, verdedigt hij hem eigenlijk alsnog. Maar ik vind persoonlijk ook niet dat iedereen per sé een statement hoeft te maken. Je mag best niks zeggen als het om een vriend van je gaat, en van MM geloof ik heus wel dat ie dat gedrag daarmee niet oké vindt.

5 likes

Wat zegt Marc Marie dan, samenvattend? :innocent:

Ja weet je oke als je niets over een vriend wilt zeggen, maar marc-marie is al die jaren zo betrokken geweest bij het programma, ook speciale dwdd uitzendingen etc. Verwacht dan wel wat meer.

3 likes