Podcasts (Deel 1)

Ja ik vind het ook jammer dat een podcast als deze dan verdwijnt puur om de luistercijfers. Vond het wel goed dat ze dat gewoon benoemden, want daardoor werd het wel duidelijk dat ze er zelf niet achter stonden. Moest ook wel lachen toen ze zichzelf stichting de vergeten podcast noemden.
Maar erg zonde, vind het sympathieke gasten en ik luisterde altijd graag, ondanks dat ik zelf amper tv kijk (en door hun podcast ook weer zie om welke reden haha).

6 likes

Ik was op zoek naar een nieuwe podcast en gezien het enthousiasme hier ben ik begonnen aan de mediameiden. Maar ik ben nu 15 minuten bezig in de tweede aflevering die ik luister en heb net zitten luisteren naar hoe ze zitten te zeiken op een luisteraar die hen heeft gezien terwijl ze samen in een restaurant zaten te eten in hun rubriek over
 luisteraars die etende bn’ers spotten
? Vind dit echt zo dom

3 likes

Ja die rubriek is wel echt kut en ik knap daar ook echt wel op af de laatste tijd

Ken je Culturele baggage al?

4 likes

Ben echt dol op de mediameiden maar val bij dat visualiseren echt in slaap :yawning_face:

8 likes

Ahh televisië gaat zo hun laatste aflevering opnemen :frowning: op insta kan je nog verzoekjes in sturen!

4 likes

Ja, zo jammer!!! Stomme luistercijfers opeens. Ik haat Podimo.

3 likes

Ja ik haat podimo ook. Dat alles rondom die podcasts nu alleen maar mega veel geld moet opleveren. Vond het ook al zo stom dat ze hun format hadden veranderd (hun oude format waarin ze echt uitgebreid een programma bespraken vond ik veel leuker).

11 likes

Ja eens, ik vond dit ook echt minder en er waren echt nog veel programma’s die besproken konden worden!

Ik vind het ook zo jammer dat Televisië stopt! Ze waren zo grappig. Ik vond het wel goed dat ze gewoon eerlijk zijn over de reden.
Ik zit helemaal niet te wachten op al die BN’ers

2 likes

Ik vind MM altijd zo onaardig. Nu over de tip van Aaf over die kerst serie. Ze wil gewoon een leuke serie tippen, die - zoals ze al zei- voor kinderen is maar ook voor volwassenen leuk is om te kijken. En MM de hele tijd (er tussendoor) ‘ja maar dat is gewoon voor kinderen!’ joh dat zegt ze toch

5 likes

Ik zat ook te denken kunnen we geen format ideeën opsturen voor een nieuwe podcast :joy:

2 likes

Twee niet-problematische witte mannen bespreken televisie programma’s :smiling_face_with_tear:

nooo Lamyae stopt met het presenteren van Haagse zaken

3 likes

:sob::sob::sob: 6 jaar alweer. Snap het wel, dat je dan weer’es wat anders wil doen. Maar idd enorm jammer!

Deze podcast is helaas exclusief op podimo. Dat heb ik niet, dus ben benieuwd of iemand hier het gaat luisteren/heeft geluisterd. Het Is al wel te luisteren.

Zijn er hier nog mede Teun en Gijs liefhebbers of hebben “we” die met z’n allen gecanceld? :crazy_face: Anyway, ik zit te genieten van de restjesavond. Joe.

10 likes

Ik bewaar 'm voor morgen :shushing_face:

2 likes

Poeh ja ik kan hem ook steeds slechter hebben. Idd vaak zo onaardig tegen Aaf
 ik vind het knap hoe aardig zij altijd blijft

@Douwe ik heb ook alweer een stuk geluisterd net, heerlijk!

6 likes

Ik ben ook gestopt met luisteren omdat het mij, ook door dit topic, opviel dat hij best wel klaagt over dingen en inderdaad onaardig is. De dynamiek is ook wat verandert met het begin denk ik. Toen had hij nog meer grappige verhalen over hoe het vroeger bij hem thuis ging enzo. Kan ook aan mij liggen dat je op een gegeven moment iemand even ‘zat’ wordt en over een tijdje is het wel weer leuk om te luisteren.

2 likes

Eten ze deze editie weer varkensnek?? Dan sla ik over

4 likes