Vroeg me gisteren al af waarom er geen nieuwe aflevering verscheen in mijn app, maar dat wordt nu duidelijk. Shit zeg, hopelijk loopt het goed af. Ze zeggen toch altijd expliciet dat ze gewoon voor entertainment onderwerpen bespreken. Die cult maakt zo alleen maar duidelijk dat ze inderdaad een cult zijn, pff.
Lol, had ik moeten weten
Die aflevering heb ik denk ik gemist. Weet iemand of ik hem toch nog stiekem ergens kan beluisteren? Moest dat landmark forum echt googlen trouwens. Nog nooit van gehoord.
Hoop echt dat die meiden de zaak winnen en gewoon terugkomen.
Huhhh Ik heb podimo geannulleerd maar ik heb nog een paar dagen tot de einddatum. Ik kan alleen niets meer downloaden. Gek toch?
Was bij mij ook! Ik had ook nog 2 dagen ofzo, maar was er direct uit gegooid. Echt een stom medium, ook dat gedoe met data verbruik enzo. Snap niet dat dat nog niet opgelost is.
Er waren nu met black friday ook weer heel veel aanbiedingen met 90 o 120 dagen gratis, denk dat hun abonnees na alle gratis instapacties nu heel hard achteruit lopen⊠Ben benieuwd of alle podcastst die overgestapt zijn blijven hangen bij podimo.
Ik kan de lach van Yvette van Boven echt niet meer aanhoren, krijg er kippenvel van (en niet op de juiste manier). En Teun blijft haar continu onderbreken. Die 2 hebben niet echt een lekkere chemie hoor.
Ik kan niet zo tegen dat Teun het constant heeft over de grote Yvette van Boven. Is dat geslijm nodig. Overigens hebben ze zelf ook niet echt door hoe elitair ze overkomen.
Zodra Radio Romano naar petje af ofzo gaat ben ik weg bij Podimo, maar ik kan echt niet zonder die drie
Zij snapt zijn humor ook nooit en gaat het dan serieus uitleggen.
Hahaha sameeee. Ik zou daar zo graag beeld bij willen, wat een chaos altijd hahaha
Ugh ik luisterde op een zwak moment toch Teun & Gijs (de laatste) en wat een fragiel mannetje is Gijs toch. Zo zielig voor hem dat Quinsy Gario heeft gezegd dat hij geen veilige interviewer is omdat hij het n-woord in de mond neemt. Echt tragisch
Hoe lang gaat deze vent dit interview van ruim twee jaar geleden er nog bij halen?
Misschien moet hij een paar EMDR sessies dan is de rest van de wereld ook van dit gezeik af
Dat hele onderdeel was echt zo vreselijk kinderachtig, ook dat ze honderd keer ân-woordâ zeiden op een zoân hihi we zeggen het niet maar wel bijna toon, en Gijs die wil dat iemand hem duidelijk uitlegt waarom je het niet meer citerend mag zeggen?? Echt heel ignorant
Ja het was inderdaad het hele onderdeel. Echt walgelijk dat voor HEM BEPAALD WORDT WAT HIJ WEL EN NIET MAG ZEGGEN!!!
Ben benieuwd wie jullie de perfecte podcast stem vinden hebben?
Ik vind nog steeds Lamyae Aharouay van Haagse Zaken zoân prettige stem hebben om naar te luisteren.
Tom, van Tips van Tom podcast.
Maar rappers doen het ook!!
Yordi Yamali!
Ja maar echt zooooooo onuitstaanbaar. Ook: als iemand het aan mij kan uitleggen dan hoor ik het graag. Gozer Google gewoon even. Niet dat dat helpt want hij begrijpt het wel, maar wil het gewoon niet accepteren. Echt walgelijk. Hoe vaak hij er ook al over is begonnen is echt zo dom. Hetzelfde heeft hij met dat punt dat vrouwen en mannen zogenaamd biologisch zoohooo anders zijn en mannen alleen maar ontzettend fan van iets kunnen zijn. Wordt zo erg tijd dat deze vent wat minder aanwezig is haha.