Pff ja. “ik vind het raar dat ik dat niet mag zeggen”. In dit geval maakt het gewoon helemaal niets uit wat jij vindt, oude witte man.
Gabriella Adèr, van oa Leven met de maffia en Cocainekoorts. En de beide mediameiden vind ook echt fijne stemmen hebben, echt vakvrouwen
Speels
Behalve die fluistermevrouw omg even opzoeken hoe ze heet, goede analyses maar ik vind het niet fijn luisteren (nrc)
Die is zo erg! Petra nogwattes.
Ja Petra de Koning die altijd komt vertellen over Rutte. Wordt heel onrustig van haar
Ik vond haar boek over Rutte wel echt goed, maar ze heeft geen podcast stem
Sheila sitalsingh! Zou heeel graag willen dat ze dat gaat doen, heerlijke stem
Het zou mij niets verbazen als zij de volgende hoofdredacteur van de Volkskrant wordt, behalve dat Pieter Klok er pas 3 jaar zit en nog maar 50 is ofzo
Zoooo wat was Yvette vervelend in de laatste etenstijd zeg. Heel onaardig en betweterig tegen Teun, echt stom.
Hahahaah moet heel hard lachen om de nieuwe Marc-Marie en Aaf vinden iets en het stukje van Marc-Marie en Adjuh Adjuh Ajuh
Yvette is weer lekker het plebs met hun theedoos aan het uitlachen vandaag
hahaha ja ik ging ook zo stuk omdat hij zelf zo moest lachen
Ik heb Podimo nog steeds op alleen WiFi staan, is het al verantwoord om op 5G te luisteren? Is die shit met mega veel dataverbruik opgelost?
Hahaha ja
Ik vond Wie is Emmy wel leuk, maar de laatste afleveringen dwalen ze ongelooflijk af. Het gaat over een lelijke kleurboek, hoezo zijn er dan afleveringen over Sims en ASMR?
Vond dat ook wel maar anderzijds de podcast heet “Wie is Emmy?” en het begint bij een lelijk kleurbeuk, maar uiteindelijk gaat het meer om Wie is Emmy?. Denk ook dat de podcast makers van te voren niet wisten wat ze tegen zouden komen en het daarom ook wel kan voelen als afdwalen.
Ik zelf vind de laatste afleveringen ook minder. Luister het nog wel, want moet toch wat tijdens het reizen naar werk.
Ik weet niet of hij al getipt is, maar De eenzame uitvaart van de Volkskrant vind ik een mooie podcast. Heel integer gemaakt.
Het gaat over inwoners van Amsterdam die zijn te komen overlijden, en waarvan er geen nabestaanden bekend zijn/gevonden worden om een waardig afscheid te verzorgen voor de overledene. Er wordt een beeld geschetst van de overledene en een dichter maakt een gedicht + draagt deze voor op de uitvaart (die wordt verzorgd door de stad).
Vind het bijzonder hoe er dan toch door onbekenden wordt gezorgd voor een waardige begrafenis en proberen (met wat voor handen is) toch een beeld van iemand te krijgen
Die was volgens mij door @tessel al eens getipt. Niet dat het uitmaakt want het is een mooie podcast maar wel echt vaak in en in trieste verhalen.
Weet iemand toevallig een leuke podcast waar recent uitgebrachte films worden besproken en geanalyseerd? Liefst Nederlands maar Engels mag ook