Nou ja hij praat gewoon veel over zichzelf. De laatste aflevering ging bijvoorbeeld over hoe je iets goeds kan doen voor de wereld en hij neemt steeds zichzelf als voorbeeld. Maar echt bij alle tips refereert hij naar zichzelf. Wat misschien ook logisch is omdat hij de host is van de podcast, maar ik weet niet, soms is het wel heel veel Tim.
Oef ja dat kan ik me voorstellen!
Luistert iemand de Vlaamse fictiepodcast Het Oord? Vind het echt heeeeerlijk wegluisteren, gaat over een fictieve sekte waar tientallen leden gezamenlijk dood worden gevonden en het verhaal daarachter.
Thans voor de tip, ga ik luisteren. Wel goed dat er fictief bij staat haha.
Esther Perel heeft een paar afleveringen gemaakt over stellen die in quarantine zitten en dan doet ze een sessie met ze via skype. Vind het wel een aanrader. Een aflevering vond ik wel een beetje deprimerend want dat stel was echt zo naar tegen elkaar, maar er zat ook echt een mooie aflevering tussen waar een stel elkaar echt weer had gevonden, juist doordat ze door quarantine weer samen zijn gaan wonen. Dus vind het wel een aanrader!
Oh en iemand heeft het hier vast al wel eens getipt, maar ik had het zelf niet opgeslagen. Ik ben echt helemaal verslaafd aan de Parel radio podcast. Is elke week een radio documentaire, een aflevering uit een andere podcast of een hoorspel. Echt super mooie afleveringen zitten ertussen. Ik vond zelf aflevering 124 (moreel verwond, over veteranen en hun morele dilemma’s), aflevering 127 (alle vrouwen zijn lesbisch, over feminisme en opkomst hiervan in NL), aflevering 128 (Coby, over zoektocht naar schrijfster van gedichten in de jordaan) en aflevering 133 (over Ischa Meijer) echt goed! Iemand nog tips voor andere goede afleveringen?
Oohh waar kan je dit luisteren?
Ik luister het via spotify onder de “where should we begin” feed. Als je het op Esther Perel zoekt vind je het denk ik ook! De afleveringen heten allemaal: Couples under Lockdown.
Ik hoorde er negatieve verhalen over, maar als jij t goed vindt ben ik toch wel benieuwd!
Ja het is wel overduidelijk fictie en dat moet je ook wel in je achterhoofd houden, maar vind het wel chill verteld en vind het oprecht wel spannend.
Ik heb het nog nooit geluisterd maar dit is 1. Exact het beeld dat ik bij deze podcast had, en 2. precies de reden dat ik het stom vind naar mannen te luisteren in podcasts.
Sorry mensen, maar ik had deze vooroordelen ook en wilde het daarom niet luisteren, maar ik ben in 3 weken door alle seizoenen gevlogen en ga nu ook naar de liveshows. #verrader
Oh hier ga ik aan beginnen! Volksjury of schik beter?
Anders! Schik zit heeel mooi in elkaar, volksjury is gewoon platte true crime. Vind het allebei leuk!
Oh ja zag ik langskomen! Ben benieuwd!
Ben hier ook schuldig aan ik denk dat het een gevalletje you love it or you hate it is
Ik heb deze bij Vink gehoord, maar ik trek het persoonlijk echt niet, dat geacteerde. Al helemaal niet als het zo nep klinkt. Jammer, want het onderwerp trekt me wel.
Kwaad bloed pakte me daardoor ook niet echt.
Ik ben making an opera aan het luisteren (wel Nederlands). Erg leuk om te luisteren en interessant om wat van dat wereldje te horen.
Ik was manmanman fan. Toen ging ik naar de live opnames 4 januari. Toen was de liefde he-le-maal over.
Oh nee, waarom?
Ik vind het niet erg om naar een man te luisteren, maar alleen maar mannen trek ik ook vaak slecht. Ik wil op zijn minst toch wel 1 vrouw als (mede)presentator. Twee uitzonderingen: Gilmore Guys (love love love Kevin & Demi) en Behind The Bastards (bij die laatste zitten wel regelmatig vrouwen overigens, maar niet altijd).