Eigk niet, en ook niet naar mannen. Maar ik ga het proberen!
De boos anti corona depressie podcast? Met Tim Hofman. Ik vind het soms leuk en soms niet, beetje narcistisch af en toe (vooral de aflevering van vandaag haha).
Oeh das iig Nederlandstalig en ik vind Tim meestal best oke om naar te luisteren! Dankje
@kika ik kreeg het niet gevolgd is mn 1e reactie, luister jij hem? Zo ja, welke aflevering vond je heel tof? Mss kan ik daarmee beginnen
Ik vond de discussie met de billionaire heel interessant, de what doctors want you to know ook, maar die is mss wat achterhaald al inmiddels. Heb de vier meest recente (incl die van vandaag) nog niet geluisterd, luister momenteel meer non-corona voor mijn eigen gemoedsrust.
Ik luister alles over Corona bij NRC vandaag en De Correspondent. Ik ben echt een spons!
Waarom narcistisch? Heb nog geen enkele aflevering geluisterd, ben wel benieuwd
âDe man met de microfoonâ heeft nu ook een Corona special. Elke dag een aflevering. (Maar wel een man dus)
Haha ja ik vind dit super gezellig om aan te zetten steeds! (woon alleen dus kan wat gekeuvel wel waarderen tijdens het koken ofzo)
This Podcast Will Kill You is een podcast over infectieziektes die ook een serie over corona maken! Is misschien niet het meest laagdrempelig, maar ik denk toch wel vrij toegankelijk!
Nou ja hij praat gewoon veel over zichzelf. De laatste aflevering ging bijvoorbeeld over hoe je iets goeds kan doen voor de wereld en hij neemt steeds zichzelf als voorbeeld. Maar echt bij alle tips refereert hij naar zichzelf. Wat misschien ook logisch is omdat hij de host is van de podcast, maar ik weet niet, soms is het wel heel veel Tim.
Oef ja dat kan ik me voorstellen!
Luistert iemand de Vlaamse fictiepodcast Het Oord? Vind het echt heeeeerlijk wegluisteren, gaat over een fictieve sekte waar tientallen leden gezamenlijk dood worden gevonden en het verhaal daarachter.
Thans voor de tip, ga ik luisteren. Wel goed dat er fictief bij staat haha.
Esther Perel heeft een paar afleveringen gemaakt over stellen die in quarantine zitten en dan doet ze een sessie met ze via skype. Vind het wel een aanrader. Een aflevering vond ik wel een beetje deprimerend want dat stel was echt zo naar tegen elkaar, maar er zat ook echt een mooie aflevering tussen waar een stel elkaar echt weer had gevonden, juist doordat ze door quarantine weer samen zijn gaan wonen. Dus vind het wel een aanrader!
Oh en iemand heeft het hier vast al wel eens getipt, maar ik had het zelf niet opgeslagen. Ik ben echt helemaal verslaafd aan de Parel radio podcast. Is elke week een radio documentaire, een aflevering uit een andere podcast of een hoorspel. Echt super mooie afleveringen zitten ertussen. Ik vond zelf aflevering 124 (moreel verwond, over veteranen en hun morele dilemmaâs), aflevering 127 (alle vrouwen zijn lesbisch, over feminisme en opkomst hiervan in NL), aflevering 128 (Coby, over zoektocht naar schrijfster van gedichten in de jordaan) en aflevering 133 (over Ischa Meijer) echt goed! Iemand nog tips voor andere goede afleveringen?
Oohh waar kan je dit luisteren?
Ik luister het via spotify onder de âwhere should we beginâ feed. Als je het op Esther Perel zoekt vind je het denk ik ook! De afleveringen heten allemaal: Couples under Lockdown.
Ik hoorde er negatieve verhalen over, maar als jij t goed vindt ben ik toch wel benieuwd!
Ja het is wel overduidelijk fictie en dat moet je ook wel in je achterhoofd houden, maar vind het wel chill verteld en vind het oprecht wel spannend.
Ik heb het nog nooit geluisterd maar dit is 1. Exact het beeld dat ik bij deze podcast had, en 2. precies de reden dat ik het stom vind naar mannen te luisteren in podcasts.