Podcasts (Deel 1)

Sorry mensen, maar ik had deze vooroordelen ook en wilde het daarom niet luisteren, maar ik ben in 3 weken door alle seizoenen gevlogen en ga nu ook naar de liveshows. #verrader

8 likes

Oh hier ga ik aan beginnen! Volksjury of schik beter?

Anders! Schik zit heeel mooi in elkaar, volksjury is gewoon platte true crime. Vind het allebei leuk!

1 like

Oh ja zag ik langskomen! Ben benieuwd!

Ben hier ook schuldig aan :grimacing: ik denk dat het een gevalletje you love it or you hate it is

2 likes

Ik heb deze bij Vink gehoord, maar ik trek het persoonlijk echt niet, dat geacteerde. Al helemaal niet als het zo nep klinkt.:sweat_smile: Jammer, want het onderwerp trekt me wel.

Kwaad bloed pakte me daardoor ook niet echt.

Ik ben making an opera aan het luisteren (wel Nederlands). Erg leuk om te luisteren en interessant om wat van dat wereldje te horen.

1 like

Ik was manmanman fan. Toen ging ik naar de live opnames 4 januari. Toen was de liefde he-le-maal over.

Oh nee, waarom?

Ik vind het niet erg om naar een man te luisteren, maar alleen maar mannen trek ik ook vaak slecht. Ik wil op zijn minst toch wel 1 vrouw als (mede)presentator. Twee uitzonderingen: Gilmore Guys (love love love Kevin & Demi) en Behind The Bastards (bij die laatste zitten wel regelmatig vrouwen overigens, maar niet altijd).

2 likes

Zo grappig hoe dat zo kan verschillen; ik trek over het algemeen vrouwen echt veeeeel minder goed, vind een man of alleen maar mannen juist een verademing haha

1 like

Kwaad bloed is niet nep, of bedoel je dat niet?

Ik was even bang dat ik de verkeerde had genoemd. Maar kennelijk is het grotendeels idd true crime afgewisseld met een aflevering gespeeld is (en die vond ik niet om aan te horen). Misschien moet ik de true crime afleveringen nog maar eens proberen.

Ja ik heb die gespeelde afleveringen ook niet geluisterd. Heb niks gemist. Ik heb gebeld met Jacqueline die het heeft gemaakt en gekletst over de podcast. Die afleveringen zijn gewoon een extraatje, maar optioneel!

2 likes

Jeej dat je ze uit elkaar kan houden! Ik ben bij aflevering 10 van seizoen 1 en ik erger me aan mezelf dat ik nog steeds niet kan horen wie nu wie is. Of wie wat heeft meegemaakt. Normaal heb ik echt nooit maar dit is echt :exploding_head:

1 like

Ah top. Daarop haakte ik dus af, ik ga voor een tweede poging.:grin:

1 like

Have fun!!

1 like

Ja zou je wel zeggen. Af en toe denk ik ah ja dat is een herkenbaar ding voor die. Maar dan praten de door en denk ik huh wacht ff? Ik kan opzich wel wat verhalen koppelen aan de juiste persoon, maar de stem echt niet. Het wordt gewoon een mannenstem in mijn brein :see_no_evil:

1 like

@Sjern @Krabsalade

Ik ben naar de live opname van ‘verslavingen’ geweest, dat is denk ik ook wel anders dan hun show. Ik vond ze nogal gemaakt, vooral hun opkomst was heel cringe grappig (zit niet in de opname) en ze vonden zichzelf vooral heel leuk. Zo’n live opname is ook niet heel bijzonder om mee te maken. Je kijkt naar drie mannen in gesprek op een stoel. Het begon als een leuke podcast maar ze melken het mi een beetje uit: dat bier, die shows en nu gaan ze een boek schrijven.

Maar ik luister het ook nog steeds hoor en het is best een prima vermakelijk uurtje telkens. Ik vond het gewoon sĂșper leuk op het begin en nu is het ‘wel oke’.

2 likes

Ik kwam er pas achter dat ik de stemmen van de monica geuze podcast andersom in mn hoofd had. Echt heel gek, het klopt nu niet meer want ik vind de stemmen allebei ook beter bij de andere persoon passen.

Haha ik had precies hetzelfde toen ik er achterkwam welke stem bij wie hoort

1 like