Podcasts (Deel 1)

Ja die MGF is echt zelfpijniging. Kan t tot op zekere hoogte volgen en dan ineens zijn ze me kwijt, voel ik me een dom wezen en luister ik de volgende keer gewoon weer.

Ik heb dat ook een beetje (maar wel stukken minder) bij Yous & Yay, weet niet of iemand die hier luistert. Die kunnen soms ook zo hooghartig (vind ik) doen. Of die zeggen tien zinnen tegen elkaar, en voor mijn gevoel echt lege zinnen en dan gaan ze gewoon verder. Dan denk ik echt: wat hebben zij nou gezegd tegen elkaar? Ben ik gek?

2 likes

Nah ik ontwijk deze mensen nu gewoon, was effectiever, anders krijg ik bètashaming terug (want wat weet jij er nou allemaal van hè als vieze beta en hoezo denk je dat harde wetenschappen beter zijn KOM VECHTEN DAN)

2 likes

Toen ik hier steeds las dat ze neoliberalisme om de zoveel zinnen droppen, dacht ik ook: hoe dan? Maar het is echt zo!!! Hahaha zo kut

2 likes

Deze omschrijving kan ik ook echt zo niet rijmen met Monica :joy: Ik ga er nu wel 1 luisteren denk ik gewoon om even lekker te cringen

Ja ik wil ook bijna gaan luisteren uit irritainment, welke aflevering kunnen jullie me aanraden daarvoor?

Haha ja tegen het patriarchaat zijn en dan een feminist uitnodigen in de podcast en dat toch allemaal wel radicaal vinden. Denk dat dat een leuke aflevering is om te irriteren haha, met Milou Delen!

Ah ja ik vind Milou Deelen soms ook vet irritant dus dat klinkt goed! Thanks!

1 like

Nou ik denk dat je Milou in deze aflevering echt helemaal niet irritant gaat vinden, ze is echt heeel rationeel en geduldig in een gesprek waaraan ik me echt kapot heb geërgerd

3 likes

Ik vond de aflevering met een vrouw die haar eigen wijnwinkel had ook een toppunt qua irritainment. Maar daar deden ze ook echt zo uit de hoogte en gingen ze ook echt bizarre verbanden leggen tussen wijn en allemaal andere dingen (neoliberalisme? kwetsbaarheid? dunno haha) die niets met elkaar te maken hadden. Toegegeven, ik kon er op een gegeven moment niet meer naar luisteren.

5 likes

Door die aflevering heb ik wel geleerd dat er zoiets als natuurwijn bestaat (is niet alle wijn natuurwijn trouwens?:face_with_monocle:) en sindsdien wil ik het proberen. En ik kwijl sindsdien ook weg bij alle zuurdesembroden op die vrouw haar IG.

1 like

Misschien wel al ooit getipt hier maar als je houdt van interviews vind ik de podcast van Groenteman in de kast een aanrader. Eén van de betere interviewers van ons land naar mijn bescheiden mening :slight_smile:

4 likes

Ja klopt! Hij heeft iets heel ontwapenends over zich waardoor gasten zich openstellen ofzo. Die van Maxim heb ik overgeslagen omdat ik hem niet zo goed trek, misschien toch maar een kans geven :).

2 likes

Ik ben helemaal verslaafd aan de crime junkie podcast (als mee lezer hier gelezen) Alleen irriteer ik me soms als de host de co host afkapt als ze iets zegt of als ze gewoon amper reageert op de co host

1 like

Omijngod waarom heb ik de volksjury niet eerder ontdekt?
Het is hier al vaker genoemd maar ik vond het maar stom klinken ofzo? Maar die meiden zijn echt zoo leuk!
Ik heb in nog geen week tijd al meer dan 25 afleveringen geluisterd inclusief de dutroux special. Wauw echt heerlijk!!

6 likes

Oh wat leuk! En er zijn super veel afleveringen dus je kan echt wel even vooruit!

1 like

En als je Groenteman goed vind kan ik ook Nooit meer Slapen aanraden! Is gewoon een nachtprogramma van de radio, maar is elke keer een interview door Pieter vd Wielen en omg wat kan die man interviewen. Vooral het gesprek met Coen Verbraak is top, dat zijn ook wel twee grootheden samen. Maar ook die met Sef was ontzettend goed.

4 likes

Jaa ik vind hun ook zo leuk! Haha en hun adoratie voor peter r de vries is te grappig!

1 like

Ik kwam hier net om deze podcast te tippen haha. Mijn absolute favoriet is die met K. Schippers. Zo ontroerend.

https://www.volkskrant.nl/kijkverder/t/podcasts/serie/met-groenteman-in-de-kast/met-groenteman-in-quarantaine-14-k-schippers-dicht

1 like

Oehh nu al zin om dit stuk te luisteren

1 like

hahahahah ja!
Hebben jullie ook dat je veel meer sympathie hebt voor Lena dan voor Doortje de afgelopen tijd? (voor wie nog naar de afleveringen van MGFP luistert dan)

2 likes