Podcasts (Deel 1)

Ja klopt! Hij heeft iets heel ontwapenends over zich waardoor gasten zich openstellen ofzo. Die van Maxim heb ik overgeslagen omdat ik hem niet zo goed trek, misschien toch maar een kans geven :).

2 likes

Ik ben helemaal verslaafd aan de crime junkie podcast (als mee lezer hier gelezen) Alleen irriteer ik me soms als de host de co host afkapt als ze iets zegt of als ze gewoon amper reageert op de co host

1 like

Omijngod waarom heb ik de volksjury niet eerder ontdekt?
Het is hier al vaker genoemd maar ik vond het maar stom klinken ofzo? Maar die meiden zijn echt zoo leuk!
Ik heb in nog geen week tijd al meer dan 25 afleveringen geluisterd inclusief de dutroux special. Wauw echt heerlijk!!

6 likes

Oh wat leuk! En er zijn super veel afleveringen dus je kan echt wel even vooruit!

1 like

En als je Groenteman goed vind kan ik ook Nooit meer Slapen aanraden! Is gewoon een nachtprogramma van de radio, maar is elke keer een interview door Pieter vd Wielen en omg wat kan die man interviewen. Vooral het gesprek met Coen Verbraak is top, dat zijn ook wel twee grootheden samen. Maar ook die met Sef was ontzettend goed.

4 likes

Jaa ik vind hun ook zo leuk! Haha en hun adoratie voor peter r de vries is te grappig!

1 like

Ik kwam hier net om deze podcast te tippen haha. Mijn absolute favoriet is die met K. Schippers. Zo ontroerend.

https://www.volkskrant.nl/kijkverder/t/podcasts/serie/met-groenteman-in-de-kast/met-groenteman-in-quarantaine-14-k-schippers-dicht

1 like

Oehh nu al zin om dit stuk te luisteren

1 like

hahahahah ja!
Hebben jullie ook dat je veel meer sympathie hebt voor Lena dan voor Doortje de afgelopen tijd? (voor wie nog naar de afleveringen van MGFP luistert dan)

2 likes

Ik kan ze dus nooit uit elkaar houden.
Ik vind het ook gek dat ze ervan overtuigd zijn al corona te hebben gehad omdat ze ziek waren, dus nu kunnen ze wel mensen zien. Maar volgens mij zien ze veel mensen en dan een paar niet op anderhalve meter. Ik snap de logica niet.
Dit kan ook over maar 1 van de 2 gaan maar ik weet nooit wie wie is.

1 like

Haha ja dat gaat volgens mij over Doortje. Ze hebben in een hoogtepunt hier uitgelegd wie wie is haha https://www.instagram.com/monicageuzefanpodcast/

Snap haar logica ook niet!

Oja Doortje is van dat artikel in de Volkskrant. Ik weet niet of ik Lena sympathieker vind, ik ga eens opletten. Weet nu ook de stemmen uit elkaar te houden door de filmpjes.

1 like

Ik vind Lena sympathieker, sowieso. Doortje lijkt iets te blij met zichzelf.

1 like

Ja dat heb ik ook en kan me ook meer identificeren met Lena maar ik vind ze beide nogal hoog van de toren blazen haha. Hoewel ik deze corona afleveringen met alleen Lena en Doortje wel leuk(er) vind.

1 like

Zag deze op Instagram bij iemand voorbijkomen en vind het echt een hele leuke podcast!

Ariadne Onclin en Michelle Gulickx bespreken met een nieuwsgierige, kritische blik hun gedeelde interesse in de gebouwde omgeving in al zijn facetten. De zaken die hen opvallen, de personen en organisaties die dit vormgeven en de mensen die dit beleven.

https://landmassa.nl/
Heb wel alleen aflevering 2 geluisterd. Maar er wel verschillende dingen van geleerd, dat vind ik leuk in een podcast. Deels ging het wel vooral over Amsterdam, en hoewel dat interessant was vind ik het ook wel jammer dat het alleen over Amsterdam ging.

3 likes

Er staat echt heel onduidelijk waar de podcast precies over gaat in die omschrijving. Is het speciaal voor architecten, ofzo.

1 like

Thanks voor de tip! Heb geluisterd, niet echt nieuwe info maar wel leuk om hierover een podcast te horen.

1 like

Ja ik vind het ook lastig uitleggen! Het gaat wel over ruimtelijke planning, architectuur en dat soort zaken maar het is dummyproof dus je hoeft er niks van te kennen en het is goed te volgen.

1 like

Leuk! Geluisterd na het lezen van dit bericht (idd wel veel over Amsterdam) deed mij ook een beetje denken aan de podcast ongesigneerd wat 1 van mijn favorieten is, maar helaas geen nieuwe afleveringen meer van komen

2 likes

dit is ook wel aansluitend op mijn interesses/studie maar

1. ze hebben wel erg duidelijk inspiratie opgedaan bij 99% invisible zonder dat even te vermelden en;
  2. ik stoor me ontzettend aan die domme foto op hun site haha.

maar moet het maar eens een kans geven!

2 likes