Ik kan ze dus nooit uit elkaar houden.
Ik vind het ook gek dat ze ervan overtuigd zijn al corona te hebben gehad omdat ze ziek waren, dus nu kunnen ze wel mensen zien. Maar volgens mij zien ze veel mensen en dan een paar niet op anderhalve meter. Ik snap de logica niet.
Dit kan ook over maar 1 van de 2 gaan maar ik weet nooit wie wie is.
Haha ja dat gaat volgens mij over Doortje. Ze hebben in een hoogtepunt hier uitgelegd wie wie is haha https://www.instagram.com/monicageuzefanpodcast/
Snap haar logica ook niet!
Oja Doortje is van dat artikel in de Volkskrant. Ik weet niet of ik Lena sympathieker vind, ik ga eens opletten. Weet nu ook de stemmen uit elkaar te houden door de filmpjes.
Ik vind Lena sympathieker, sowieso. Doortje lijkt iets te blij met zichzelf.
Ja dat heb ik ook en kan me ook meer identificeren met Lena maar ik vind ze beide nogal hoog van de toren blazen haha. Hoewel ik deze corona afleveringen met alleen Lena en Doortje wel leuk(er) vind.
Zag deze op Instagram bij iemand voorbijkomen en vind het echt een hele leuke podcast!
Ariadne Onclin en Michelle Gulickx bespreken met een nieuwsgierige, kritische blik hun gedeelde interesse in de gebouwde omgeving in al zijn facetten. De zaken die hen opvallen, de personen en organisaties die dit vormgeven en de mensen die dit beleven.
https://landmassa.nl/
Heb wel alleen aflevering 2 geluisterd. Maar er wel verschillende dingen van geleerd, dat vind ik leuk in een podcast. Deels ging het wel vooral over Amsterdam, en hoewel dat interessant was vind ik het ook wel jammer dat het alleen over Amsterdam ging.
Er staat echt heel onduidelijk waar de podcast precies over gaat in die omschrijving. Is het speciaal voor architecten, ofzo.
Thanks voor de tip! Heb geluisterd, niet echt nieuwe info maar wel leuk om hierover een podcast te horen.
Ja ik vind het ook lastig uitleggen! Het gaat wel over ruimtelijke planning, architectuur en dat soort zaken maar het is dummyproof dus je hoeft er niks van te kennen en het is goed te volgen.
Leuk! Geluisterd na het lezen van dit bericht (idd wel veel over Amsterdam) deed mij ook een beetje denken aan de podcast ongesigneerd wat 1 van mijn favorieten is, maar helaas geen nieuwe afleveringen meer van komen
dit is ook wel aansluitend op mijn interesses/studie maar
- ze hebben wel erg duidelijk inspiratie opgedaan bij 99% invisible zonder dat even te vermelden en;
- ik stoor me ontzettend aan die domme foto op hun site haha.
maar moet het maar eens een kans geven!
Ik vind de Eeuw van de Amateur zooo chill om te luisteren. Ik wil eigenlijk de EeuwOfoon ook bellen en inspreken, maar ik durf niet.
Zag trouwens dat m’n vrienden van Datevermaak bij Op1 zaten gisteren, nog niet teruggekeken.
Doe het! Spreek in! Vet leuk!
Heb het fragment al wel gekeken, wel tof!
Thanks! Ga t eens checken.
Luister je naar de Eeuw? Ik had echt een prachtig mooi zangcliché, dat wilde ik dus wel met ze delen.
Ik denk dat het hier nog niet is voorbij gekomen, maar ik vind de podcast van Lobke Faasen super leuk. Gaat over duurzaamheid, plantaardig leven, dierenwelzijn, etc. Elke aflevering is er een nieuwe gast.
Mijn favorieten waren:
- Dierenartsen voor dierenwelzijn met Arabella Burgers (over bijvoorbeeld dierenarts te zijn in vleesindustrie)
- Plantaardig eten voor je gezondheid met huisarts Walter Bouwmans (waarom huisartsen weinig/geen kennis hebben van vegan eten, pharma industrie)
- De huilende zee met Dos Winkel (over hoe erg de oceaan er aan toe is, ik wist hier helemaal niets van en heb echt constant in verbazing geluisterd)
Alleen de klankkwaliteit is een beetje minder, vrij krakerig.
Nog een tip: Making an Opera! Een Nederlandse vrouw heeft 1,5 jaar met een beroemde Nederlands operagroep meegelopen van auditie tot het begin van hun concertreeks (spoiler die had een maand geleden moeten beginnen): leuk! Ook top als je niet van opera houdt, het is gewoon vrij veel drama allemaal.
Nee ik haat opera echt haha
Dit weekend de Blankenberge Tapes geluisterd van VPRO en ik vond het echt heel goed en spannend! Alle 3 afleveringen meteen na elkaar. Als Belg ook grappig hoe ze spreken over Blankenberge (soort oostblok gevoel hahahaha). Om een of andere reden was ik ervan overtuigd dat het echt gebeurd was, dus ik vond het raar dat er geen krantenartikels over te vinden waren
Je was niet de enige