Podcasts (Deel 1)

Ik vond het wel mooi hoe die tweede gast echt niks kon met hun vragen over meta-modernisme en neoliberalisme. Wie praaaat er nou zo

2 likes

Ze plempen dat woord er echt constant in.
Hoop dat in ieder geval 1 van hun die dag met de fiets in een tramrails is gefietst (zonder grote gevolgen ofcourse)

Ik vond het mooi hoe hij zei dat neoliberalisme een woord is dat door linkse mensen gebruikt wordt voor alles wat ze niet leuk vinden. Zo treffend omschreven, haha.

5 likes

Zij zijn echt irritainment geworden voor mij, jezus. Ze laten elkaar of hun gasten ook bijna nooit uitpraten en ratelen maar door over, inderdaad, neoliberalisme en dat ze filosofie hebben gestudeerd et cetera et cetera. Kan Lena wel nog beter hebben dan Doortje

3 likes

Hahaha ja. Ik moest daar ook echt om lachen. Die meid is echt een wandelende grap.

1 like

Dat uitgerekend Sander Schimmelpenninck er wel over begon he. Zat ook vol ongeloof te luisteren.

2 likes

Die man heeft echt wel goeie standpunten af en toe. Jammer dat dat vaak gepaard gaat met arrogantie, maar ik ben het de laatste tijd best wel eens met hem eens.

Of moet ik nu naar het opbiecht / impopulaire meningen topic?

3 likes

Ja eens! Is echt m’n favoriete podcast de laatste tijd.

1 like

Ik ben nu toch ook maar aan begonnen aan de Zelfspodcast en het is eigenlijk echt wel vermakelijk. :weary::shushing_face:

Krijg alleen elke keer kromme tenen bij die jingles met dat geblĂ©r van Jaap. En ook bij ‘het snoepje van de week’ en al helemaal als er dan gezegd wordt dat een vrouw een ‘mooi kopje’ heeft. :face_vomiting: Maar goed verder wel vermakelijk dus.

2 likes

Als je deze fijn vindt om te luisteren, dan word je waarschijnlijk ook blij van de ‘Nooit meer slapen’-podcast van de VPRO. Dat zijn ook fijne interviews in een soortgelijk genre qua gasten/toon.

4 likes

Oh leuk!! Ga ik vanmiddag gelijk luisteren, thanks!

1 like

Oh en ook PepTalk van Pepijn Schoneveld!

1 like

Nog een tipje voor mensen die niks weten van klassieke muziek maar het wel mooi vinden (zoals ik)

2 likes

Ja ik snap wel wat je bedoelt! Ook omdat hij toen een hele nare opmerking had gemaakt over Yolanthe dacht ik echt bah wat een kwal. Maar inhoudelijk ben ik het inderdaad best met hem eens.

Ik vind de onderwerpen van Every Little Thing heel leuk, maar vind de stem van de host echt verschrikkelijk. Doet pijn aan m’n oren :’(

Ja eens!

kleine biecht

Ik ben zelfs luisterkind geworden. Die extra content is zo flauw, maar zo leuk.

4 likes

Is dat het waard?

Ja ik vind het wel echt leuk. Verwacht hier geen super inhoudelijke discussies maar gewoon flauwekul haha.

De laatste aflevering van kwaad bloed kon niet online omdat er onenigheid was tussen de makers en de omroep, maar ik heb contact met de maakster en toestemming om de link te publiceren

Enjoy!!!

13 likes

Dank je wel! Wat zonde dat daarom de laatste aflevering niet online komt.

1 like