Podcasts (Deel 1)

Als je deze fijn vindt om te luisteren, dan word je waarschijnlijk ook blij van de ‘Nooit meer slapen’-podcast van de VPRO. Dat zijn ook fijne interviews in een soortgelijk genre qua gasten/toon.

4 likes

Oh leuk!! Ga ik vanmiddag gelijk luisteren, thanks!

1 like

Oh en ook PepTalk van Pepijn Schoneveld!

1 like

Nog een tipje voor mensen die niks weten van klassieke muziek maar het wel mooi vinden (zoals ik)

2 likes

Ja ik snap wel wat je bedoelt! Ook omdat hij toen een hele nare opmerking had gemaakt over Yolanthe dacht ik echt bah wat een kwal. Maar inhoudelijk ben ik het inderdaad best met hem eens.

Ik vind de onderwerpen van Every Little Thing heel leuk, maar vind de stem van de host echt verschrikkelijk. Doet pijn aan m’n oren :’(

Ja eens!

kleine biecht

Ik ben zelfs luisterkind geworden. Die extra content is zo flauw, maar zo leuk.

4 likes

Is dat het waard?

Ja ik vind het wel echt leuk. Verwacht hier geen super inhoudelijke discussies maar gewoon flauwekul haha.

De laatste aflevering van kwaad bloed kon niet online omdat er onenigheid was tussen de makers en de omroep, maar ik heb contact met de maakster en toestemming om de link te publiceren

Enjoy!!!

13 likes

Dank je wel! Wat zonde dat daarom de laatste aflevering niet online komt.

1 like

Ja heel jammer! Er is wel interesse voor een seizoen twee dus als we allemaal goede recensies achter laten, wie weet

2 likes

Oh leuk! Dankjewel voor het delen.

1 like

Heb gelijk geluisterd. Thanks voor het delen!

1 like

Ook al geluisterd, dankjewel voor het delen! Duimen maar voor een tweede seizoen!

1 like

Mijn moeder begon opeens over het neoliberalisme en ik kon alleen maar aan de dames van de Monicafanpodcasts denken. Wilde bijna vragen of zij ook luistert, maar ze kent het fenomeen podcasts niet eens.

3 likes

Is duister de podcast hier al genoemd? Is de laatste dagen m’n nieuwe lievelings! Twee jonge meiden, erg leuk om naar te luisteren. De een vertelt over cold-case zaken en de anders over paranormale dingen.

4 likes

Leuk, dank!

1 like

Iemand al begonnen aan de Showbizzmoord van NPO radio 1?

Ja ik! Vind het eerlijk gezegd een beetje stroefjes