Ja, ook een hele fijne! Die luister ik bij vlagen.
Ja ik vond hem ook weinig aan
Ik toevallig gisteravond! Zie dat hier niet echt positieve reacties zijn haha maar ik vind hem best okƩ (maar ik vind De Volksjury ook leuk om naar te luisteren en dat is ook niet heel populair hier volgens mij).Ben nu bij het laatste deel.
Oh ik vond hem juist wel leuk hoor! Niet heel vernieuwend, maar vind dit soort verhalen wel interessant.
Is de laatste dans hier voorbij gekomen? Ik vind hem wel vermakelijk!
Ik luister hem ook! Leuke podcast. Vind het wel grappig om te horen hoe hij zijn best doet om goed te articuleren.
Heb afgelopen week Wind of Change geluisterd, over een conspiracy theorie over het gelijknamige nummer van The Scorpions, dat de CIA erachter zou zitten. Heel bizar verhaal, niet gedacht dat het 8 afleveringen interessant zou blijven, maar is het wel.
Haha ja klopt! Hij heeft als verteller ook wel zelfspot, best fijn :).
Ja ik vond hm ook leuk! Ben op zoek naar een soortgelijke podcast, dat je steeds weer verder wilt luisteren. Verder luister ik Echt gebeurd en The Moth regelmatig
Beetje mwa. Tijdens huishouden of ergens heen fietsen prima ter vermaak
Ja thanks voor sharing! Ben nu bij aflevering 3 en ik wil het zo graag geloven
Ik ben begonnen aan āmag ik even langskomenā. Over een jongen die een meisje zwanger heeft gemaakt die hij eigenlijk niet goed kent en hoe ze daar mee omgaan. Luistert lekker weg.
Kan je even langskomen bedoel je denk ik. Vind m ook wel geinig ja!
Oh shit ja die bedoel ik!
Ughhh ik heb net de MGFP geluisterd en erger me kapot aan hoe zij Geza Weisz aanspreken met een afkorting āgeezā. Vind hun de laatste tijd echt niet meer echt levelen met hun gasten behalve als diegene helemaal in hun straatje past.
Zo jammer, vond dat echt een leuke podcast maar de laatste afleveringen vind ik echt tenendkrommend hoe zij eigenlijk alleen maar met zichzelf bezig zijn
Ja is niet de beste podcast idd, maar vind het wel heel interessant.
wow, super indrukwekkend.
Heel benieuwd naar deze!
Heeft iemand Argos van gisteren geluisterd? Over ritueel seksueel misbruik in Nederland. Ik vind het zo zo naar.
Hij staat nog in mijn playlist. Ik heb de vorige afleveringen over dit onderwerp al wel geluisterd. Ook over dat meisje Lisa, dat is zo vreemd dat het bijna niet te geloven is. En dat maakt het juist zo lastig, want ik wil het wel geloven, zoiets vreemds verzin je toch niet. En er lijken ook bewijzen te zijn dat het waar is. Echt afschuwelijk.