Ja heel jammer! Er is wel interesse voor een seizoen twee dus als we allemaal goede recensies achter laten, wie weet
Oh leuk! Dankjewel voor het delen.
Heb gelijk geluisterd. Thanks voor het delen!
Ook al geluisterd, dankjewel voor het delen! Duimen maar voor een tweede seizoen!
Mijn moeder begon opeens over het neoliberalisme en ik kon alleen maar aan de dames van de Monicafanpodcasts denken. Wilde bijna vragen of zij ook luistert, maar ze kent het fenomeen podcasts niet eens.
Is duister de podcast hier al genoemd? Is de laatste dagen m’n nieuwe lievelings! Twee jonge meiden, erg leuk om naar te luisteren. De een vertelt over cold-case zaken en de anders over paranormale dingen.
Leuk, dank!
Iemand al begonnen aan de Showbizzmoord van NPO radio 1?
Ja ik! Vind het eerlijk gezegd een beetje stroefjes
Ja, ook een hele fijne! Die luister ik bij vlagen.
Ja ik vond hem ook weinig aan
Ik toevallig gisteravond! Zie dat hier niet echt positieve reacties zijn haha maar ik vind hem best oké (maar ik vind De Volksjury ook leuk om naar te luisteren en dat is ook niet heel populair hier volgens mij).Ben nu bij het laatste deel.
Oh ik vond hem juist wel leuk hoor! Niet heel vernieuwend, maar vind dit soort verhalen wel interessant.
Is de laatste dans hier voorbij gekomen? Ik vind hem wel vermakelijk!
Ik luister hem ook! Leuke podcast. Vind het wel grappig om te horen hoe hij zijn best doet om goed te articuleren.
Heb afgelopen week Wind of Change geluisterd, over een conspiracy theorie over het gelijknamige nummer van The Scorpions, dat de CIA erachter zou zitten. Heel bizar verhaal, niet gedacht dat het 8 afleveringen interessant zou blijven, maar is het wel.
Haha ja klopt! Hij heeft als verteller ook wel zelfspot, best fijn :).
Ja ik vond hm ook leuk! Ben op zoek naar een soortgelijke podcast, dat je steeds weer verder wilt luisteren. Verder luister ik Echt gebeurd en The Moth regelmatig
Beetje mwa. Tijdens huishouden of ergens heen fietsen prima ter vermaak
Ja thanks voor sharing! Ben nu bij aflevering 3 en ik wil het zo graag geloven