Oh ik vond hem juist wel leuk hoor! Niet heel vernieuwend, maar vind dit soort verhalen wel interessant.
Is de laatste dans hier voorbij gekomen? Ik vind hem wel vermakelijk!
Ik luister hem ook! Leuke podcast. Vind het wel grappig om te horen hoe hij zijn best doet om goed te articuleren.
Heb afgelopen week Wind of Change geluisterd, over een conspiracy theorie over het gelijknamige nummer van The Scorpions, dat de CIA erachter zou zitten. Heel bizar verhaal, niet gedacht dat het 8 afleveringen interessant zou blijven, maar is het wel.
Haha ja klopt! Hij heeft als verteller ook wel zelfspot, best fijn :).
Ja ik vond hm ook leuk! Ben op zoek naar een soortgelijke podcast, dat je steeds weer verder wilt luisteren. Verder luister ik Echt gebeurd en The Moth regelmatig
Beetje mwa. Tijdens huishouden of ergens heen fietsen prima ter vermaak
Ja thanks voor sharing! Ben nu bij aflevering 3 en ik wil het zo graag geloven
Ik ben begonnen aan āmag ik even langskomenā. Over een jongen die een meisje zwanger heeft gemaakt die hij eigenlijk niet goed kent en hoe ze daar mee omgaan. Luistert lekker weg.
Kan je even langskomen bedoel je denk ik. Vind m ook wel geinig ja!
Oh shit ja die bedoel ik!
Ughhh ik heb net de MGFP geluisterd en erger me kapot aan hoe zij Geza Weisz aanspreken met een afkorting āgeezā. Vind hun de laatste tijd echt niet meer echt levelen met hun gasten behalve als diegene helemaal in hun straatje past.
Zo jammer, vond dat echt een leuke podcast maar de laatste afleveringen vind ik echt tenendkrommend hoe zij eigenlijk alleen maar met zichzelf bezig zijn
Ja is niet de beste podcast idd, maar vind het wel heel interessant.
wow, super indrukwekkend.
Heel benieuwd naar deze!
Heeft iemand Argos van gisteren geluisterd? Over ritueel seksueel misbruik in Nederland. Ik vind het zo zo naar.
Hij staat nog in mijn playlist. Ik heb de vorige afleveringen over dit onderwerp al wel geluisterd. Ook over dat meisje Lisa, dat is zo vreemd dat het bijna niet te geloven is. En dat maakt het juist zo lastig, want ik wil het wel geloven, zoiets vreemds verzin je toch niet. En er lijken ook bewijzen te zijn dat het waar is. Echt afschuwelijk.
Hier aan het luisteren door jouw berichtje! Vreselijkā¦
@Swelgje Ik ga eens kijken of ik die nog kan vinden.
Edit: Jeetje hoor nu over die bollenschuur in de Bollenstreek. Kreeg daar wel even kippenvel van, gezien ik er in de buurt woon.
Hier vind je het hele dossier, Argos
Ik krijg alleen een foutmelding als ik op de reeks uitzendingen wil klikken. Zitten echt ontzettend heftige verhalen tussen. (Ook die van de zussen die de beelden van hun misbruik terug willen vinden.)
Ja jeetje, ik luister nu ook. Ik snap niet eens van mezelf waarom ik het zo interessant vind, wat vreselijk.
Edit: ik bedenk me net trouwens ook dat ik hier ook afleveringen van American Hysteria over heb geluisterd, waarin ze juist zeiden dat dit soort praktijken over het algemeen niet echt voorkwamen (in Amerika) maar de meeste gevallen ontstonden uit massa hysterie en angst voor het satanisme. Natuurlijk zijn er ook wel echte gevallen, en dat is vreselijk. Een goede podcast hierover is Uncovering Satanic Panic van CBC podcasts
Edit 2: ik wil trouwens hiermee niet zeggen dat ik de slachtoffers niet geloof, want dat doe ik wel. Maar er zijn dus ook veel urban legends uit ontstaan