Heb er ook echt over nagedacht hoe ik dat moest verwoorden. Ik ben heel erg van ‘waarom zou iemand zoiets verzinnen’ maar door de media wordt soms best gedaan alsof dat heel veel gebeurt. Ik denk dat pas sinds de hele meetoo dit aan het veranderen is. Weet wel dat ik nadat die uitzending over Lisa was geweest ik stomverbaasd was dat er nergens aandacht voor dit verhaal was. Later een beetje in de krant over die rechter(?) die er soort van in verwikkeld was er daarom niet had kunnen oordelen. Maar Argos heeft vaker verhalen waar ik helemaal stil van wordt en waar mijn beeld van de wereld even heel negatief is.
Meer mensen die dat muziekje van de MGFP zo aanstekelijk vinden? Wat je ook van die meiden mag vinden… Haha. Bespaar je - net als ik - een half uur zoeken. Het is Ikson - Spring
Ik luister sinds gisteren non-stop De Laatste Dans van NTR-NPO Radio 1, erg goed gemaakt wel, maar je moet wel tegen wat Limburgs kunnen (het wordt wel allemaal vertaald indien nodig)!
Ik heb hem in 2 dagen geluisterd
Die Limburgse cover van Arcade… OMG x 10000.
Van Frans pollux toch? Ik vind hem sowieso te gek. Ga er morgen eens aan beginnen!
Ja, leuke vent, fijne verteller!
Oeh thanks voor de tip! Ik heb hem opgeslagen en ga hieraan beginnen als ik klaar ben met De showbizzmoord!
Wat een leuke vent ook!!
Net ‘de familie Romeijn’ geluisterd (5 korte afleveringen) over het oorlogsverleden van de familie.
Nu begonnen aan Lopendebandwerk. Interviews met mensen die…aan de lopende band werken. Wordt ook heel persoonlijk. Je hoort alleen de persoon waar het om gaat, zit wel mooi in elkaar!
Ik kwam via twitter hierop terecht, staan wel wat tussen die ik nog niet kende dus misschien voor jullie ook een tip!
Geen idee!
Ik vind dit ‘zoeken’ trouwens altijd zo leuk. Dus ik ga ook even zoeken zo!
Met boeken vind ik dit ook leuk, mijn lijst te lezen boeken wordt er altijd langer van.
Hah nee maar ga hem wel proberen!
Ik las je bericht en had zin om even te zoeken. Dus zocht naar een bijpassend plaatje wat paste bij je omschrijving.
deze site gebruikt:
Staan sowieso veel leuke podcasts op zie ik. Heb er weer een aantal aan m’n bibliotheek toegevoegd.
Heeft iemand naar kwaad bloed geluisterd? Ben nu halverwege de eerste aflevering, weet nog niet zo goed wat er van moet vinden.
Dat zijn echt mijn lievelings, zou ook graag meer van dat soort enge verhalen luisteren ipv alleen maar true crime maar heb nog niks gevonden. Hoop dat iemand hier tips heeft! Oh, schiet me net te binnen. Geen podcast maar youtube, urmaker verteld ook zulke verhalen
Ik ken de podcasts die sunmoonstars noemt niet, dus mss bedoel je wel heel wat anders, maar leuke verhalende crime-achtige podcasts vond ik De Blankenberge Tapes en Het Oord!
Thanks! Het is wel een iets ander genre maar ben ook dol op true crime shows. Ga ze op mijn lijstje zetten!
Ik dacht gister ik ga naar supernatural met ashley flowers luisteren omdat ik door crime junkie heen ben Eerste verhaal ging over een geest waardoor ik heel ongemakkelijk nog in huis zat haha ok never mind ik luister al niet meer
Ik vond het echt heel erg leuk. Maar het moet denk ik je smaak zijn.
Ohja, die aflevering met het toneelspel bestonden ook nog, die heb ik dus altijd direct overgeslagen.