Geen idee!
Ik vind dit ‘zoeken’ trouwens altijd zo leuk. Dus ik ga ook even zoeken zo!
Met boeken vind ik dit ook leuk, mijn lijst te lezen boeken wordt er altijd langer van.
Geen idee!
Ik vind dit ‘zoeken’ trouwens altijd zo leuk. Dus ik ga ook even zoeken zo!
Met boeken vind ik dit ook leuk, mijn lijst te lezen boeken wordt er altijd langer van.
Hah nee maar ga hem wel proberen!
Ik las je bericht en had zin om even te zoeken. Dus zocht naar een bijpassend plaatje wat paste bij je omschrijving.
deze site gebruikt:
Staan sowieso veel leuke podcasts op zie ik. Heb er weer een aantal aan m’n bibliotheek toegevoegd.
Heeft iemand naar kwaad bloed geluisterd? Ben nu halverwege de eerste aflevering, weet nog niet zo goed wat er van moet vinden.
Dat zijn echt mijn lievelings, zou ook graag meer van dat soort enge verhalen luisteren ipv alleen maar true crime maar heb nog niks gevonden. Hoop dat iemand hier tips heeft! Oh, schiet me net te binnen. Geen podcast maar youtube, urmaker verteld ook zulke verhalen
Ik ken de podcasts die sunmoonstars noemt niet, dus mss bedoel je wel heel wat anders, maar leuke verhalende crime-achtige podcasts vond ik De Blankenberge Tapes en Het Oord!
Thanks! Het is wel een iets ander genre maar ben ook dol op true crime shows. Ga ze op mijn lijstje zetten!
Ik dacht gister ik ga naar supernatural met ashley flowers luisteren omdat ik door crime junkie heen ben Eerste verhaal ging over een geest waardoor ik heel ongemakkelijk nog in huis zat haha ok never mind ik luister al niet meer
Ik vond het echt heel erg leuk. Maar het moet denk ik je smaak zijn.
Ohja, die aflevering met het toneelspel bestonden ook nog, die heb ik dus altijd direct overgeslagen.
Hij wordt hierboven besproken! Ik heb hem dus afgezet, maar ga misschien nog de afleveringen zonder het toneelspel erin luisteren.
Ik vond het echt fantastisch, heb ook regelmatig contact met de makers, maar heb de nepafleveringen ook overgeslagen
Ik ben begonnen met de podcast van mile higher omdat ik het youtube kanaal van Kendall Rae altijd leuk vind, maar er is best veel geklets voor de aflevering begint dat vind ik tot nu toe erg irritant
Nep?? Welke?
Bedankt voor de reacties!
Ik wist niet dat er nep afleveringen waren. Is de zaak dan wel echt?
Oh nu zie ik het! Het verschil tussen dossier en drama! Was mij niet opgevallen. Ik ga in ieder geval nog een aflevering proberen.
Oh ja die skipte ik sowieso al, haha! Schrok effe
True crime, vermissingen en paranormale verschijningen
Iemand aanraders die op deze podcasts lijken? Dus met humor, maar ook dat je je niet heel erg hoeft te concentreren:
Kom ik tóch bij de Zelfspodcast, eventueel Datevermaak…?
Ik zag gister een egeltje en kon alleen maar aan Iepe van De Eeuw denken.