Hij wordt hierboven besproken! Ik heb hem dus afgezet, maar ga misschien nog de afleveringen zonder het toneelspel erin luisteren.
Ik vond het echt fantastisch, heb ook regelmatig contact met de makers, maar heb de nepafleveringen ook overgeslagen
Ik ben begonnen met de podcast van mile higher omdat ik het youtube kanaal van Kendall Rae altijd leuk vind, maar er is best veel geklets voor de aflevering begint dat vind ik tot nu toe erg irritant
Nep?? Welke?
Bedankt voor de reacties!
Ik wist niet dat er nep afleveringen waren. Is de zaak dan wel echt?
Oh nu zie ik het! Het verschil tussen dossier en drama! Was mij niet opgevallen. Ik ga in ieder geval nog een aflevering proberen.
Oh ja die skipte ik sowieso al, haha! Schrok effe
True crime, vermissingen en paranormale verschijningen
Iemand aanraders die op deze podcasts lijken? Dus met humor, maar ook dat je je niet heel erg hoeft te concentreren:
- Mattie & Marieke
- De eeuw van de amateur
- Safe Space
- Man man man, de podcast
Kom ik tóch bij de Zelfspodcast, eventueel Datevermaak…?
Ik zag gister een egeltje en kon alleen maar aan Iepe van De Eeuw denken.
Menno’s mansion gaat ook nergens over en is daardoor heel chill niet-nadenk materiaal.
Man met de microfoon misschien? Of Echt Gebeurd. Die laatste zijn echt gebeurde (vaak grappige of bijzondere) verhalen van mensen die ze zelf vertellen. Wordt opgenomen in Toomler.
True crime tip: CrimeCon presents: Shattered Souls.
Forensisch onderzoeker verteld over haar zaken
Ben nu begonnen met de serie ‘Daders’ van NPO1,hierbij zijn de daders van Nederlandse moordzaken aan het woord.Weet niet of hij hier al is genoemd maar ik vind de podcasts van de publieke omroep altijd heel fijn om naar te luisteren.
Wat vind je er tot nu toe van? Ik ben eraan begonnen maar ik kon de interviewer echt niet uitstaan. Zijn stem, de stukjes tussendoor, de vragen die hij stelde, brr… ik vond het helemaal niks. Ook dat je steeds in het introdingetje hoort ‘…en bij mij geen zwijgrecht’ maar dat hij vervolgens wel telkens aan die daders (als hij ze voor het interview nog ff belt om te bevestigen) vraagt of er dingen zijn waar ze niet over willen praten zodat hij daar rekening mee kan houden. Lekker tegenstrijdig vriend.
De verhalen van die daders konden me eerlijk gezegd ook niet heel erg boeien. Kreeg heel erg de indruk dat ze sociaal wenselijk antwoordden dat ze verantwoordelijkheid namen voor hun daden en/of spijt hadden, maar uit hun verhalen zelf vond ik dat helemaal niet zo blijken en was het eigenlijk iedereen en zn moeders schuld.
Tl:dr ik vond het niks haha
Ik vond het wel interessant, had geen last van de interviewer.
Ik heb de laatste dans geluisterd, maar wie is die Jacqueline nou?? Die eens met dat nr kwam? Ik hou echt niet bij wie wie allemaal is
Een vriendin van Uwe uit Limburg! Ze wou aan het begin van de podcast ook niet meewerken.