Podcasts (Deel 1)

Hm ja dat is ook wel weer zo dat er zelfspot humor is en zwartgallige humor. Kun je nagaan ik heb er in mijn hoofd gewoon al een brij van gemaakt, zo erg is het dus, haha.

1 like

Ik heb het eerste half uur kunnen luisteren en vond het heel ongemakkelijk. Vind het best een naaistreek naar Bas toe, hij heeft nu gewoon geen (betaalde) baan meer?!

Voor ander geklets wat soms nergens over gaat: Voor de show, van Rayen Panday en Stefan Pop (van Klikbeet). Maar die aflevering met Ali B. moet je overslaan. Verder wat willekeurige tips:

• By the Book, een podcast waar twee vriendinnen twee weken lang de regels van een zelfhulpboek volgen. In het Engels

• Jong Beleggen, voor basics van beleggen wat even dieper gaat de meeste youtubers.

• Damn Honey, maar die heb ik via dit forum als tip gelezen
    Vraagje: loopt pauzeert Stitcher bij jullie ook zo vaak zomaar? Ik twijfel of het aan de app of mijn scherm ligt.

1 like

Ik vind het ook heel raar. Alleen omdat hij dat even had bedacht toen hij op vakantie was? Echt super onvolwassen en een dikke naaistreek naar je vriend toe wat mij betreft om het op deze manier aan te pakken. En je merkte aan alles wat Bas zei dat hij er wel luchtig en grappig over probeerde te doen, maar dat hij er echt nog wel mee zat. En terecht, wat een kut actie van Domien.

1 like

Voor wie ook luisterkind is van de Zelfspodcast: kan je ook op een andere manier luisteren dan via petje af? Die website is zo kut via mobiel.

Ik heb hem standaard open staan in Safari en dat gaat prima, in Chrome doet ie het niet lekker, misschien kun je ook nog wat met browsers proberen. Volgens mij moet het ook nog anders kunnen, maar snap ook niet hoe.

@Drosera Bij mij stopt/pauzeert Stitcher nooit!

1 like

Hmm, ja andere browser ga ik proberen! Thanks.

Ik heb idd ook nog niet uitgevogeld of het via RSS kan zoals met Patreon oid!

1 like

Is het de moeite / geld waard?

Ik vind het wel grappig! Ja het is gewoon geouwehoer, maar wel vermakelijk. Nu staat er op zich al best veel op om te luisteren, dus dan is het ‘maar’ 4 euro.

Ik luister gewoon via de Podcast App van de iPhone! Weet niet hoe het met Android zit maar lijkt me dat die ook gewoon zo’n (soort) app heeft

1 like

Ook die betaalde versie? Dat zou echt een uitkomst zijn!

Zekerrrrr!

Omg jaaa ik heb het gevonden. Nou beter laat dan nooit :nerd_face:

1 like

Hahahahah jaaaaa yes :heart_eyes: Blij dat ik je leven alsnog heb kunnen verrijken!

1 like

Ik heb net The Harrowing geluisterd, een soort hoorspel (is vast een betere term voor) en deze is niet zo geschikt om te luisteren terwijl je in de schemer loopt haha, schrok me af en toe kapot!
Heeft iemand nog tips voor dit soort podcasts? Ik vond het fijn dat het niet eindeloos veel afleveringen had, en het was ook goed geacteerd!

Kwaad bloed heeft tussen de normale afleveringen ook hoorspelen

1 like

Pffft ik probeerde de nieuwe aflevering van Damn Honey te luisteren, maar 1 van de gasten spreekt allééén maar Engels steeds. Zo schijtirritant en het heeft ook geen nut ofzo, ze begint gewoon random (ja ja ja, willekeurig) middenin een zin met Engels.

3 likes

Haha ik dacht ook meteen aan haar. Vond haar inhoudelijk wel tof, maar 3826x dat “like…” en “you know” en “apparently”… :sob::weary:

1 like

Zij komt idd uit Ethiopië, woont sinds haar 14e in NL (en ze is uit 1976, dus sinds 1990 in NL).

Hoe kan ik de betaalde versie vinden?