Dit heb ik de ook en ben al halverwege seizoen twee en kan ze nog niet uit elkaar houden. Heb daar ook al eens over gepost hier. Bij mij hielp info over ze zoeken in elk geval niet. Die stemmen maar ik denk ook de verhalen en de humor zijn echt teveel hetzelfde. Bijna alsof je naar een persoon luistert
Oh echt? Ik vind Bas vaak vrij donkerder en wat zwartgallig, en Chris meer opgewekt met heel veel zelfspot over o.a. dat-ie te zwaar is (vind dat wel meevallen). En Bas weer zelfspot over dat hij dun haar heeft.
Ik vind dat Chris (de vrolijkere van de 2) ook een heel opvallende stem heeft. En Chris is ook degene die geopereerd werd aan zijn been(knie?)
Haha nouja hier heb je waarschijnlijk niks aan want je zegt net dat je al halverwege seizoen 2 bent.
Heel in heb begin had ik er ook moeite mee trouwens!
Vooral de stemmen van bas en domien lijken op elkaar vind ik. Chris is wel echt anders. De eerste aflevering moest ik ook even denken maar inmiddels kan ik ze goed uit elkaar houden
Vind domien wel minder leuk geworden sinds ik de podcast luister, echt een narcistisch mannetje soms. Maar moet altijd nog lachen om ze en daar luister ik het voor.
Ja, kan! Via instellingen - van de specifieke podcast - kun je kiezen voor ‘speel opeenvolgend af’ in plaats van ‘speel meest recente af’. Maar ik heb alsnog vaak ruzie met de volgorde…
Ik vind dat ook echt een kut-app. Ik gebruik Stitcher al super lang. De podcasts die ik daar niet in kan vinden luister ik via Spotify.
Hahaha iPhone opperde “luisterkind” toen ik “luister” typte; Zelfspodcast-inside joke.
Ben je geen Tonnie gierigerd! (ik niet hoor)
Nope, enkel luisterkind!
Ik heb dit dus heel erg bij datevermaak. Ik kan die 2 meisjes nooit uit elkaar houden. Terwijl ze niet per se hetzelfde klinken maar het lukt me gewoon niet haha
Bij hen heb ik sowieso geen idee hoe ze er uit zien, ookal heb ik wel eens foto’s gezien en heb ze wel eens op tv gezien, maar als ik die jongen hoor praten zie ik altijd het hoofd van Tim den Besten voor me.
Ik had bij de nieuwe afl van Man Man Man echt heel erg dat ik het bijna een soort ongemakkelijk vond om te luisteren en oprecht een beetje het idee had dat er wel wrok aanwezig was ofzo maar dat ze dat heeeel erg probeerden te verhullen met al die grapjes. Kan er niet helemaal de vinger opleggen maar ik vond de vibe echt anders dan anders
Oh jeetje, ben benieuwd. Straks luisteren op de fiets.
Vond ik ook hoor! Ik vond het ook geen begrijpelijk verhaal oid. meer alsof Domien er gewoon klaar mee was en tja hij bepaalt dan blijkbaar gewoon dat het aan bas lag De manier waarop verbaasde ik me ook echt over, zo knullig en onprofessioneel.
Als ik één ding heb geleerd van Man man man is hoe onvolwassen en egocentrisch Domien is. Dit is ook echt een perfect voorbeeld daarvan.
Vind het al nooit zo netjes om iemand out of the blue te ontslaan maarja dat kan natuurlijk om wat voor reden dan ook gebeuren. Maar één van je beste vrienden op deze manier, zonder echt het gesprek aan te gaan te ontslaan vind ik echt tekenend voor hoe hij al overkomt.
Juist als het om een goede vriend gaat, zou ik zoiets echt goed proberen aan te pakken ook al is het hoe dan ook kut. Vond Bas ook niet overkomen alsof het allemaal oké is.
Ja ik ook, ik vond Domien altijd best een leuke man, maar door Man Man Man niet meer. Al die verhalen die hij verteld over hoe onbeschoft en egoïstisch hij eigelijk is. Volgens mij vertellen ze ook net iets te veel omdat het in een persoonlijke sfeer word opgenomen
Hm ja dat is ook wel weer zo dat er zelfspot humor is en zwartgallige humor. Kun je nagaan ik heb er in mijn hoofd gewoon al een brij van gemaakt, zo erg is het dus, haha.
Ik heb het eerste half uur kunnen luisteren en vond het heel ongemakkelijk. Vind het best een naaistreek naar Bas toe, hij heeft nu gewoon geen (betaalde) baan meer?!
Voor ander geklets wat soms nergens over gaat: Voor de show, van Rayen Panday en Stefan Pop (van Klikbeet). Maar die aflevering met Ali B. moet je overslaan. Verder wat willekeurige tips:
-
By the Book, een podcast waar twee vriendinnen twee weken lang de regels van een zelfhulpboek volgen. In het Engels
-
Jong Beleggen, voor basics van beleggen wat even dieper gaat de meeste youtubers.
-
Damn Honey, maar die heb ik via dit forum als tip gelezen
Vraagje: loopt pauzeert Stitcher bij jullie ook zo vaak zomaar? Ik twijfel of het aan de app of mijn scherm ligt.
Ik vind het ook heel raar. Alleen omdat hij dat even had bedacht toen hij op vakantie was? Echt super onvolwassen en een dikke naaistreek naar je vriend toe wat mij betreft om het op deze manier aan te pakken. En je merkte aan alles wat Bas zei dat hij er wel luchtig en grappig over probeerde te doen, maar dat hij er echt nog wel mee zat. En terecht, wat een kut actie van Domien.
Voor wie ook luisterkind is van de Zelfspodcast: kan je ook op een andere manier luisteren dan via petje af? Die website is zo kut via mobiel.
Ik heb hem standaard open staan in Safari en dat gaat prima, in Chrome doet ie het niet lekker, misschien kun je ook nog wat met browsers proberen. Volgens mij moet het ook nog anders kunnen, maar snap ook niet hoe.
@Drosera Bij mij stopt/pauzeert Stitcher nooit!