Hmm, ja andere browser ga ik proberen! Thanks.
Ik heb idd ook nog niet uitgevogeld of het via RSS kan zoals met Patreon oid!
Hmm, ja andere browser ga ik proberen! Thanks.
Ik heb idd ook nog niet uitgevogeld of het via RSS kan zoals met Patreon oid!
Is het de moeite / geld waard?
Ik vind het wel grappig! Ja het is gewoon geouwehoer, maar wel vermakelijk. Nu staat er op zich al best veel op om te luisteren, dus dan is het ‘maar’ 4 euro.
Ik luister gewoon via de Podcast App van de iPhone! Weet niet hoe het met Android zit maar lijkt me dat die ook gewoon zo’n (soort) app heeft
Ook die betaalde versie? Dat zou echt een uitkomst zijn!
Zekerrrrr!
Omg jaaa ik heb het gevonden. Nou beter laat dan nooit
Hahahahah jaaaaa yes Blij dat ik je leven alsnog heb kunnen verrijken!
Ik heb net The Harrowing geluisterd, een soort hoorspel (is vast een betere term voor) en deze is niet zo geschikt om te luisteren terwijl je in de schemer loopt haha, schrok me af en toe kapot!
Heeft iemand nog tips voor dit soort podcasts? Ik vond het fijn dat het niet eindeloos veel afleveringen had, en het was ook goed geacteerd!
Kwaad bloed heeft tussen de normale afleveringen ook hoorspelen
Pffft ik probeerde de nieuwe aflevering van Damn Honey te luisteren, maar 1 van de gasten spreekt allééén maar Engels steeds. Zo schijtirritant en het heeft ook geen nut ofzo, ze begint gewoon random (ja ja ja, willekeurig) middenin een zin met Engels.
Haha ik dacht ook meteen aan haar. Vond haar inhoudelijk wel tof, maar 3826x dat “like…” en “you know” en “apparently”…
Zij komt idd uit Ethiopië, woont sinds haar 14e in NL (en ze is uit 1976, dus sinds 1990 in NL).
Hoe kan ik de betaalde versie vinden?
Mijn Arubaanse vriendin doet dit ook altijd en haar familie. Eerst vond ik het irritant, nu wel gezellig ofzo.
Denk dat je er ook wel aan went als je het langer en vaker hoort.
Ik had bij de trace evidence random de podcast over andrew gosden aangeklikt. Hoor ik ineens 14th september dus ik zat nog huh dat is het vandaag toch? En ja hoor precies vandaag is de dag van zijn vermissing echt super freaky
Ik heb net de aflevering geluisterd en ik vond het ook een beetje te veel. Al snap ik niet waarom ik dat vond, want de vorige keer was er ook iemand die soms Engels gebruikte, maar dat vond ik minder erg? Al was dit wel meer.
Ik ben begonnen met de Office Ladies podcast. Jenna Fisher en Angela Kinsey (Pam&Angela in de serie) rewatchen alle afleveringen en vertellen verhalen en weetjes eromheen, zo leuk!
Ik geniet de laatste tijd echt van Met Groenteman in de kast, het gaat altijd zo lekker over niets en alles en een beetje over het leven enzo. Vooral de aflevering met Tim den Besten laatst vond ik leuk, maar ik vind Tim sowieso een leuke gozer. Ook dat hij dan steeds zo moet lachen en dingen terugvraagt enzo haha en de chemie was gewoon leuk in die aflevering. Ik luister nu die met Viggo Waas, ook een aanrader!