Hmm, ik ben fan van de volksjury, maar als ik kijk naar kwaliteit vond ik kwaad bloed heel goed, maar die ken je vast al wel? En de gijzeling van gladbeck vond ik ook top
Ik heb een vraag ingestuurd naar datevermaak, maar ik moest het wel 8 keer opnieuw inspreken ben benieuwd of ze het gaan behandelen!
Ik vind trace evidence ook goed!
Wow! Ik kan me heel goed voorstellen dat wanneer je zo diep in een onderwerp zit dat in de spotlight staat zoals ISIS destijds, de verleiding groot is om een mooi verhaal boven journalistieke integriteit te plaatsen.
Wat ik alleen niet begrijp: het is al even geleden dat ik Caliphate heb geluisterd, dus misschien zit ik ernaast. Maar ik meen me te herinneren dat zij het verhaal van die man toen al presenteerde als iets dat totaal niet leek te kloppen? Of in het beste geval âwe kunnen niet bewijzen dat het niet waar is, maar ook niet dat het wel waar isâ. Maar in deze kritiek lijkt het eerder alsof zij dat verhaal ondanks twijfels toch rechtgepraat heeft.
Was er toen niet ook een andere podcast, met een mannelijke journalist, over een Canadese strijder die zich bij Al shabaab had aangesloten wat achteraf ook niet helemaal leek te kloppen. Of helemaal niet eigenlijk.
Ahhhw maar daar kan ze niks aan doen! Is net als slissen is mij ook opgevallen haha, vond het wel schattig ofzo
Voor wie van geschiedenispodcasts houdt: er is weer een nieuwe van Johan Op de Beeck, over Leopold II. Ik vind zijn vertelstijl altijd wel leuk en de bijbehorende boeken zijn ook goed leesvoer!
Ik ben begonnen met de Zelfspodcast nadat ik dat hier voorbij zag komen en op de een of andere manier had ik in mân hoofd dat Jaap Reesema zoân #ikdoenietmeermee BNâer was en dat beĂŻnvloedde nogal wat ik van hem vond, maar ik besloot het net toch maar eens te googlen en dat blijkt hij helemaal niet gedaan te hebben. Oeps.
Dus nu luister ik met meer plezier naar de podcast, haha.
Hahah, de meeste âvindenâ juist wat van Sander.
Oh, ja, I know, maar dat klopt echt volledig met wat ik op 't forum over hem gelezen had dus die indruk hoef ik niet bij te stellen haha. Vind ze soms nogal op 't randje, maar ik vind het ook wel weer vermakelijk om naar te luisteren.
Dat randje maakt het juist leuk inderdaad!
Het is de enige podcast waar ik van denk: oh yesss - als ik zie dat ik er nog eentje niet geluisterd heb. Dat heb ik echt bijna met niks, echt zin om te gaan luisteren dan.
Hebben jullie de nieuwe Podcast over Media al gehoord? Zonder te willen spoileren⊠benieuwd wat jullie vonden?
Ja ik ook! Dat heb ik ook wel bij Man Man Man.
Ik val graag in slaap met podcasts maar dat lukte hier echt niet. Zo verwarrend.
Onze Stokpaardjes? Of die met die Dieuwertje?
Edit: oh ik begrijp die
die heb ik nog niet gehoord, wel benieuwd nu.
Ja ik kon het ook niet meer aanhoren, maar kon er niet de vinger opleggen! Maar nu vind ik het wel vet zeg
Haha ik voel al aan wat er aan de hand is, benieuwd of ik het goed heb.
Bedoel je deze?
Help me even?