Ah gevonden!
Ik had dat ook bij hen, net als bij Zelfspodcast, maar ik vind de interactie toch soms wat onderliggend naar of iets? Zeker nadat Domein Bas heeft āontslagenā. Sander komt er openlijk voor uit dat hij soms opmerkingen maakt die niet oke zijn&arrogant is e.d. Domien vind ik wat stiekemer of wat minder bewust van hoe hij is. Ik weet niet goed hoe k het moet uitleggen haha.
Ik heb net āDe laatste dansā geluisterd, vind het zo integrirerend waarom mensen kiezen om te verwijdenen. Ik hou ook wel van verhalende postcast.
Volgens mij kunnen die " bij ontslagen weg, vind het zo sneu. Domien is gewoon best wel een lul toch. Daar heeft hij nu ook gesprekken over met een coach omdat een date hem dat vertelde, dat hij zoān driftkikker is ook, deelde hij in de podcast.
Ik vond de laatste aflevering van Man man man niet door te komen joh, over tuinieren. Zo saaaaai. Voor het eerst dat ik een podcast van ze na een kwartier ofzo heb afgezet.
Jahaa, das mijn liedje!
Ik vond die ook saai, vond het eerste seizoen leuk, maar daarna werd het we snel minder, lijkt echt of ze een beetje uitgeluld zijn en mwah, ja, het is allemaal een beetje halfslachtig. Vond het wel terecht dat ze dit jaar geen podcast-prijs hadden gewonnen iig.
Linda de Munck is nu een podcast begonnen met een seksuologe, leuk vind ik! Op zoek naar seksualiteit heet het.
De rest vind ik meestal wel leuk, maar de eerste seizoenen vond ik wel beter inderdaad.
Ja vind ik ook! Ik luister ze nog wel, maar bij eerdere afleveringen zat ik vaak hardop te lachen (en schaamde me nog wel eens een beetje als dat in de trein gebeurde haha). Maar nu is het meer meh.
Echt he?! Ik dacht maar van WAAR GAAT DIT OVER?!?! Maar uiteindelijk heel cool!
Hebben jullie ook dat je mensen van podcasts anders voor je ziet in je hoofd, vooral dus bij wat onbekendere mensen�
Botte en Ype van De Eeuw zien er in mijn hoofd uit als Mattie Valk en Arjen Lubach, haha moet echt actief in mijn hoofd hun eigen hoofden er bij halen.
En Ernst-Jan van Podcast over Media transformeert in mijn hoofd naar het hoofd van Roy Donders, maar dan minder bruin.
Ik had pas echt een mindfuck toen ik door had wƩlke Jaap het was bij de zelfspotcast. Had gewoon echt niet ik de gaten dat het die Jaap was!
Haha Jaap heb ik toen ik startte met de Zelfspodcast gegoogled en daardoor wist ik meteen wie ik voor me had (plus die foto van hen helpt).
Bij mij loopt Sander nog wel eens over in die Thijs Zonneveld, oud-wielrenner/journalist, haha terwijl die niet eens erg op elkaar lijken.
Hahahaha ik zag pas dus deze āmemeā
https://www.instagram.com/p/CF9PtaHn6mT/?igshid=186q9hn53k3qv
Je bent in ieder geval niet de enige met de associatie
Maar ik had bij de monica geuze fanpodcast dat ik hun stemmen meer bij de andere persoon vond passen, dus ik haalde steeds Doortje en Lena door elkaar
Haha komt door die De Correspondent-tekening van hem, die altijd overal bij staat.
Die laatste aflevering van de zelfspodcast is zo melig hahaha. En ben eigenlijk echt nieuwsgierig naar de afleveringen achter het betaalmuurtje, misschien ga ik toch maar luisterkind worden
Haha ik moest ook zo hard lachen, vooral dat stukje over die Volkskrant-collega van Sander, hahaha heerlijk.
Achter de muur zijn de afleveringen net zo leuk, soms net nog iets joliger, omdat De Mediacourant dan niet kan meeluisteren (haha), alleen wat korter.
Ik heb nog steeds moeite om bij Man, Man, Man te horen of Bas of Chris praat. Ik hoor nog steeds niet goed het verschil en luister die podcast al heel lang.
Daar snap ik echt niks van, vind Chris echt super onderscheidend qua stem!
Ja, dat hoor ik vaker. Maar ik hoor het echt niet