Podcasts (Deel 1)

Voor wie van geschiedenispodcasts houdt: er is weer een nieuwe van Johan Op de Beeck, over Leopold II. Ik vind zijn vertelstijl altijd wel leuk en de bijbehorende boeken zijn ook goed leesvoer!

4 likes

Ik ben begonnen met de Zelfspodcast nadat ik dat hier voorbij zag komen en op de een of andere manier had ik in m’n hoofd dat Jaap Reesema zo’n #ikdoenietmeermee BN’er was en dat beïnvloedde nogal wat ik van hem vond, maar ik besloot het net toch maar eens te googlen en dat blijkt hij helemaal niet gedaan te hebben. Oeps.

Dus nu luister ik met meer plezier naar de podcast, haha.

4 likes

Hahah, de meeste ‘vinden’ juist wat van Sander.

1 like

Oh, ja, I know, maar dat klopt echt volledig met wat ik op 't forum over hem gelezen had dus die indruk hoef ik niet bij te stellen haha. Vind ze soms nogal op 't randje, maar ik vind het ook wel weer vermakelijk om naar te luisteren.

1 like

Dat randje maakt het juist leuk inderdaad!

2 likes

Het is de enige podcast waar ik van denk: oh yesss - als ik zie dat ik er nog eentje niet geluisterd heb. Dat heb ik echt bijna met niks, echt zin om te gaan luisteren dan.

4 likes

Hebben jullie de nieuwe Podcast over Media al gehoord? Zonder te willen spoileren
 benieuwd wat jullie vonden?

3 likes

Ja ik ook! Dat heb ik ook wel bij Man Man Man.

2 likes

Ik val graag in slaap met podcasts maar dat lukte hier echt niet. Zo verwarrend.

1 like

Onze Stokpaardjes? Of die met die Dieuwertje?

Edit: oh ik begrijp die :horse: :horse: die heb ik nog niet gehoord, wel benieuwd nu.

Ja ik kon het ook niet meer aanhoren, maar kon er niet de vinger opleggen! Maar nu vind ik het wel vet zeg

3 likes

Haha ik voel al aan wat er aan de hand is, benieuwd of ik het goed heb.

2 likes

Bedoel je deze?

Help me even?

Ah gevonden!

Ik had dat ook bij hen, net als bij Zelfspodcast, maar ik vind de interactie toch soms wat onderliggend naar of iets? Zeker nadat Domein Bas heeft “ontslagen”. Sander komt er openlijk voor uit dat hij soms opmerkingen maakt die niet oke zijn&arrogant is e.d. Domien vind ik wat stiekemer of wat minder bewust van hoe hij is. Ik weet niet goed hoe k het moet uitleggen haha.

3 likes

Ik heb net “De laatste dans” geluisterd, vind het zo integrirerend waarom mensen kiezen om te verwijdenen. Ik hou ook wel van verhalende postcast.

2 likes

Volgens mij kunnen die " bij ontslagen weg, vind het zo sneu. Domien is gewoon best wel een lul toch. Daar heeft hij nu ook gesprekken over met een coach omdat een date hem dat vertelde, dat hij zo’n driftkikker is ook, deelde hij in de podcast.

Ik vond de laatste aflevering van Man man man niet door te komen joh, over tuinieren. Zo saaaaai. Voor het eerst dat ik een podcast van ze na een kwartier ofzo heb afgezet.

1 like

Jahaa, das mijn liedje!

1 like

Ik vond die ook saai, vond het eerste seizoen leuk, maar daarna werd het we snel minder, lijkt echt of ze een beetje uitgeluld zijn en mwah, ja, het is allemaal een beetje halfslachtig. Vond het wel terecht dat ze dit jaar geen podcast-prijs hadden gewonnen iig.