Podcasts (Deel 1)

Linda de Munck is nu een podcast begonnen met een seksuologe, leuk vind ik! Op zoek naar seksualiteit heet het.

De rest vind ik meestal wel leuk, maar de eerste seizoenen vond ik wel beter inderdaad.

2 likes

Ja vind ik ook! Ik luister ze nog wel, maar bij eerdere afleveringen zat ik vaak hardop te lachen (en schaamde me nog wel eens een beetje als dat in de trein gebeurde haha). Maar nu is het meer meh.

1 like

Echt he?! Ik dacht maar van WAAR GAAT DIT OVER?!?! Maar uiteindelijk heel cool!

1 like

Hebben jullie ook dat je mensen van podcasts anders voor je ziet in je hoofd, vooral dus bij wat onbekendere mensen…?

Botte en Ype van De Eeuw zien er in mijn hoofd uit als Mattie Valk en Arjen Lubach, haha moet echt actief in mijn hoofd hun eigen hoofden er bij halen.

En Ernst-Jan van Podcast over Media transformeert in mijn hoofd naar het hoofd van Roy Donders, maar dan minder bruin. :joy:

5 likes

Ik had pas echt een mindfuck toen ik door had wƩlke Jaap het was bij de zelfspotcast. Had gewoon echt niet ik de gaten dat het die Jaap was!

3 likes

Haha Jaap heb ik toen ik startte met de Zelfspodcast gegoogled en daardoor wist ik meteen wie ik voor me had (plus die foto van hen helpt).

Bij mij loopt Sander nog wel eens over in die Thijs Zonneveld, oud-wielrenner/journalist, haha terwijl die niet eens erg op elkaar lijken.

Hahahaha ik zag pas dus deze ā€œmemeā€

https://www.instagram.com/p/CF9PtaHn6mT/?igshid=186q9hn53k3qv
Je bent in ieder geval niet de enige met de associatie

Maar ik had bij de monica geuze fanpodcast dat ik hun stemmen meer bij de andere persoon vond passen, dus ik haalde steeds Doortje en Lena door elkaar

3 likes

Haha komt door die De Correspondent-tekening van hem, die altijd overal bij staat.

1 like

Die laatste aflevering van de zelfspodcast is zo melig hahaha. En ben eigenlijk echt nieuwsgierig naar de afleveringen achter het betaalmuurtje, misschien ga ik toch maar luisterkind worden

3 likes

Haha ik moest ook zo hard lachen, vooral dat stukje over die Volkskrant-collega van Sander, hahaha heerlijk.

Achter de muur zijn de afleveringen net zo leuk, soms net nog iets joliger, omdat De Mediacourant dan niet kan meeluisteren (haha), alleen wat korter.

4 likes

Ik heb nog steeds moeite om bij Man, Man, Man te horen of Bas of Chris praat. Ik hoor nog steeds niet goed het verschil en luister die podcast al heel lang.

3 likes

Daar snap ik echt niks van, vind Chris echt super onderscheidend qua stem! :sweat_smile:

4 likes

Ja, dat hoor ik vaker. Maar ik hoor het echt niet :sob:

Bas klinkt iets ā€˜zieliger’ en Chris praat heel veel en snel haha!

2 likes

Haha ja Chris heeft altijd heel veel energie, in z’n stem althans.

2 likes

Dat stukje waarin Jaap dat oester masker aan Sander geeft en dat Sander er ongemakkelijk van wordt en dat stukje over een vagijn erna :joy: moest echt weer even ouderwets lachen om de laatste zelfspodcast

5 likes

:joy:

1 like

Ik heb dit ook nog steeds! Kon in het begin ze alledrie niet uit elkaar halen en dat heeft ook wel echt een tijd geduurd. Ik kan nu wel horen wie Domien is, maar de andere twee heb ik nog steeds moeite mee.

En als je er beeld bij hebt als ze praten? Even Chris opzoeken via de insta van 538. Dat heeft in het begin bij mij ook geholpen haha!