Dat zou best kunnen helpen, maar het maakt me ook weer niet genoeg uit om dat te doen, haha.
Ik heb straks de blankenbergen tapes geluisterd, maar klopt het dat het super open eindigt & er maar 3 afleveringen zijn? Wat een cliffhangers zo zeg.
Haha klopt.
(Wist je wel dat het fictie is? Haha ik in eerste instantie niet en velen met mij. )
hahah ja dat wist ik , had ik ergens gelezen, maar was ook al een deceptie toen ik begon met luisteren ja.
Zo grappig dat dit zo vaak terug komt. Ik ben het helemaal met je eens hoor.
Ik vind het zo ergerlijk dat Bas, Chris en Domien (man man man) nu weer een boek hebben uitgebracht, weet niet eens precies waarom ik het irritant vind haha. Denk gewoon het gevoel dat ze het zo uitmelken, dat biertje was nog leuk voor 1 keer maar er komen steeds meer dingen bij. En sowieso bnâers/influencers die boeken ââschrijvenââ
Bij BNers ed vind ik het vooral vervelend omdat ze weten dat mensen het toch wel kopen. Ze hoeven niet eens hun best te doen.
Ja dat boek vind ik ook zoân onzin. Wat voegt dat toe? Maar ja als mensen het kopen
Haha ik wil dat boek zo graag lezen om te weten of het gegrond is dat ik het haat
Hier ben ik het wel mee eens! Dit wordt gewoon uitmelken âomdat het kanâ, best jammer want ik vind hun podcast echt superleuk. Ik was ook vrij verbaasd over hun plannen om een pop-up store te openen - ten eerste omdat ik dacht, wat ga je verkopen dan? Sta je daar met zes kratten bier en tien stapels boeken? En ten tweede, Corona? Mensen worden opgeroepen zo veel mogelijk thuis te blijven, wat al niet gebeurt? Ga je als BNâer een soort meet & greet-achtig iets organiseren (want waarom zou je anders naar die pop-up store gaan), handig ja. Ik snap dat niet
Nou ja, ze geven zelf in de podcast ook aan dat ze heel erg twijfelen over het idee, dat ze absoluut geen mensen willen oproepen om zonder goede reden naar Utrecht af te reizen en dat ze graag de mening van iedereen horen dus het is nu ook weer niet zo dat ze volledig van de werkelijkheid af staan en maar doen waar ze zin in hebben in deze corona-tijden.
Los daarvan vind ik dat boek ook echt enorm overdreven. Ik begreep wel dat er ook een luisterboek komt, wellicht wacht ik daar wel op want dan is gewoon een soort podcast XL en dat lijkt me misschien nog wel geinig.
Dat is zo ja! Maar ook ondanks die disclaimers vind ik het een slecht idee, ik ben benieuwd of ze het doorzetten.
Ik ben vandaag begonnen met Dom Doen, heb gelijk 3 afleveringen geluisterd haha. Vind het in elk geval een aanrader tot nu toe!
ik vind het zooo corporaal, niet te doen
Ik heb één keer een aflevering geprobeerd en vind het zo waanzinnig stom, het gaat echt helemaal nergens over
Ik vind Man Man Man ook zo overrated inderdaad. Er luisteren voor mijn gevoel gewoon veel mensen omdat het Domien is met zân grote bereik.
Voor de mensen die iets hebben met (klassieke) muziek/orkesten; ik heb de afgelopen tijd redelijk wat afleveringen van Klankcast geluisterd. Vond 'm leuk! Misschien juist ook wel leuk voor mensen die er niet zoveel mee hebben maar dat vind ik wat lastig inschatten
Ik heb laatst The NoSleep podcast ontdekt. OK het bestaat al jaren maar ik vind het zo leuk in elkaar gezet. Het zijn allemaal korte fictie (horror)verhalen van circa 20-30 min.
Heeft iemand van jullie misschien nog tips over iets soortgelijks?
The truth? Of welcome to nightvale? Zero hours? Die laatste is wel iets langer
Een podcast voor mensen die van stand-up comedy houden: âVoor de showâ van Rayen Panday en Stefan Pop. Grappig en luchtig.
Ik vind het echt jammer dat de volksjury de laatste tijd zo vaak gewoon opgeloste zaken behandelt. Ik vind dat meerdere verdachten juist altijd spannend eraan.