Podcasts (Deel 1)

Als je tips hebt voor zaken mag je die in de fb groep dumpen hé! Ze doen best vaak zaken uit de groep

Ja klopt! Maar ik ken echt helemaal geen zaken :sweat_smile:, vind 't vooral jammer omdat ze een tijd best prat gingen dat ze alleen onopgeloste moordzaken deden, toen kwam er een vermissingszaak bij maar die was ook best interessant en onopgelost. Maar de laatste 2 zaken bespraken ze niet eens andere verdachten/mogelijkheden.
Maargoed ik ben ook wel hypocriet want ik heb echt genoten van het dutroux drieluik terwijl daar ook niks opens in zat

Met voorbedachte rade heeft een aflevering “the eight day bride” die de volksjury denk ik nog niet besproken heeft? Die is onopgelost met meerdere theorieën.

1 like

Oeeehh die ga ik deze week luisteren!!

Wow, wat een kritiek krijgen de makers. 1,5 ster op de Apple-podcast-app.

Oei. Staat er ook toelichting bij? Ik vind ze wel leuk maar ze zijn harder dan de volksjury qua humor.

Ja, er staat vooral dat de humor niet goed is en te grof.

Ik ben nu bezig met “brand in het landhuis”. Ik hou zo van verhalende podcast, vind ik echt heerlijk om te luisteren.

Ik heb zojuist de eerste aflevering van ‘staatsgeheim’ beluisterd, een vermakelijke aflevering! Het is een fictiepodcast met volgensmij maar een paar afleveringen.

Waar het over gaat (van internet geplukt) :

De serie draait om de 25-jarige student Max Monnikenberg (Harm Duco Schut) die op initiatief van Sara Bartók (Sigrid ten Napel) meedoet aan de opnames van een commercieel podcastexperiment waarvoor hij drie weken de wildernis wordt ingestuurd. De luisteraar maakt van dichtbij mee hoe een, op het eerste gezicht, onschuldig experiment volledig ontspoort en hoe Max onderdeel wordt van een beangstigend complot om de werkelijke aanleiding van het experiment te verhullen. In Staatsgeheim worden op originele wijze belangrijke thema’s als misinformatie en complotdenken aangesneden, aan de hand van een indringende luisterervaring.”

3 likes

Ik heb “Wie was mama?” geluisterd, over een vrouw die als 9-jarig meisje haar moeder is verloren, de moeder is vermoord door de vader. Heel indringend.:pensive:

3 likes

Ik luister de podcast ‘Groene Oren’ van Staatsbosbeheer. Een aflevering duurt maar 20 minuten en is verteld uit het oogpunt van een dier. Net de aflevering over de Nachtzwaluw beluisterd. Vind het wel vermakelijk en je komt redelijk veel van het dier te weten in een korte tijd maar misschien voor sommige een beetje te kinderlijk.

5 likes

Ik vond die podcast ook erg leuk!

1 like

Ik kan dus niet goed tegen die super lange intros van de volksjury.

Neeee zo irritant!!!

Nee ik ook niet! Ik scroll meteen door naar 9/10 minuten.

Ik vind De Stemming van Van der Wulp en Vullings echt leuk haha. Echt een soort roddelrubriek over de Tweede Kamer. Ben erg benieuwd wat ze komende vrijdag gaan zeggen over Thierry :joy:

4 likes

De intro’s worden ook steeds langer. Ik ben wel benieuwd waar ze een boek over gaan schrijven

Leuk topic! Net pas ontdekt en een hoop nieuwe tips opgeslagen.

Wilde nog wel even mn zware irritatie uiten over de vrouwenstem op het eind van manmanman, hoe stom is dat? Dat vindt toch letterlijk niemand grappig?

9 likes

Ik ben verliefd op Xander dus ik ga nu luisteren

1 like

Haha ik herken Chris aan zijn accent! Vind juist Bas en Domien lastiger om uit elkaar te houden maar na 5 seizoenen lukt dat meestal prima :smile: