Als je podcasts luistert via Spotify krijg je die ook in je overzichtje van het jaar.
Met als record 9 afleveringen Man Man Man op één dag haha
Mijn top 5 was
- Man man man
- Gymcastic
- Damn Honey
- Datevermaak
- Dom doen
Als je podcasts luistert via Spotify krijg je die ook in je overzichtje van het jaar.
Mijn top 5 was
Omg. Moet wel zeggen dat ik veel aan heb staan als ik ga slapen, maar dan zet ik wel op sleep timer van een halfuur.
Mocht je het leuk vinden om meer over kunst en kunstenaars te weten te komen, dan raad ik de podcast ‘Dat kan mijn kleine nichtje ook’ aan.
Ter visuele ondersteuning hebben ze ook een Insta trouwens.
En je luistert al meer dan 4 jaar!
Ik pas sinds vorig jaar en dat is zo gek? Voor mijn gevoel heb ik nooit geen podcasts geluisterd haha
Veel baby’s! En jij luistert ook veel.
De eeuw en NRC luister ik idd het meest, de rest is een beetje hoe het uitkomt, wie er te gast is enz.
En als record had ik De Laatste Dans waarvan ik alle afleveringen op 1 dag heb beluisterd hahah
Ik doe hier nieuwe tips en inspiratie op haha, ken eeuw v.d. amateur nog niet dus die gaat op mijn lijstje.
MGFP is weer begonnen. In de eerste 3 zinnen zit het woord meta al. Ik moet echt zo erg kotsen van die Doortje. Die probeert echt te koketteren met haar filosofische kennis en moeilijke woorden. Rot op.
Waar gaat eeuw van de amateur over?
Bij mij staat dat er omdat de podcastplayer er automatisch stiltes uit knipt.
Ja die kan ik dus niet luisteren, word gek van die Noortje
15.000 minuten, ben een echt Hollander want deze staan ook in de algemene top:
In mijn app is ‘saved’ het aantal minuten dat ik vooruit heb gespoeld
Ja, ik denk nu ook dat het bij mij vooral steeds de laatste minuten van podcasts zijn die ik altijd skip
Lievelingspodcast! Staat bij mij ook bovenaan
Oh ja dat kan, ik vind de krokante leesmap ook een gezellige podcast en kan ik haar stem prima hebben.